Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування
Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому, коли клацають мишею на зображенні круга, він зафарбовується в колір, обраний у групі перемикачів Колір, а коли клацають мишею зображення квадрата, – зафарбовується обраним кольором та застосовується стиль заливки, який обирають у групі Заливка.
Вказівки:
1. Завантажте середовище Lazarus і створіть новий проект.
2. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти, як на зразку, та надайте значень їх властивостям:
3. Для додавання на форму фігур скористайтеся компонентом Shape
4. Для додавання на форму груп перемикачів скористайтеся компонентом RadioGroup і додайте відповідні значення у властивість Items:
5. У вікні Інспектора об'єктів встановіть властивості для фігур: Shape1 (Круг) і Shape2 (Квадрат),
6. Створіть процедуру опрацювання події натискання кнопкою миші на першій фігурі. Для цього оберіть у вікні Інспектора об'єктів компонент Shape1, на вкладці Події двічі натисніть у клітинці праворуч (...) від OnMouseDown.
і введіть команди у вікні редактора коду:
7. Створіть аналогічно процедуру опрацювання події натискання кнопкою миші на другій фігурі. Використайте такий програмний код:
8. Проаналізуйте програмний код опрацювання подій для обох фігур. Запустіть проект на виконання.
Перевірте, чи змінюють свої властивості геометричні фігури.
9. Завершіть роботу з проектом і середовищем програмування.