Ідеї В.О. Сухомлинського про гуманізацію навчально-виховного процесу в практиці перебудови сучасної школи
Номер слайду 2
Відображення ідей Сухомлинського в Концепції «Нової української школи» Виступ на педраді
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Головна мета педагогічної творчості В.О. Сухомлинського - формування всебічно розвиненої особистості.
Номер слайду 5
В.О. Сухомлинський Нова українська школа Дитина - це активний і самодіяльний індивід, який не «вчиться на до-рослого», а живе повноцінним і цікавим життям. Пропонує нам орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі,дитиноцентризм.Нова українська школа буде працювати на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти.
Номер слайду 6
В.О. Сухомлинський Нова українська школа Школа - це місце, де дитина повинна відчувати щастя, повноцінність свого духовного життя, радість праці і творчості. До школи він підходить діалектично - від «школи під голубим небом», школи природи, чуттєвого, емоційно-конкретного сприйняття світу до школи як джерела духовності, культури, моральних цінностей, місця розв'язання протиріч і конфліктів Пропонує нам сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу.
Номер слайду 7
В.О. Сухомлинський Нова українська школа Педагогічна система виховання особистості здійснюється через тріаду: школа - сім'я - громадськість, які органічно взаємопов'язані. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками Педагогіка партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Номер слайду 8
В.О. Сухомлинський Нова українська школа Сухомлинський говорив, що провести урок є досить непросто, це потребує великих зусиль і творчості педагога. Якщо ж творчо працює педагог, то і творчо будуть працювати діти. В основі Концепції - творчий та відповідальний вчитель, який постійно працює над собою
Номер слайду 9
В.О. Сухомлинський Нова українська школа Виховання всебічно розвиненої особистості він розглядав як єдність усіх типів педагогічного спілкування - розумового, морального, фізичного і естетичного. «Найосвіченіша людина може стати найгіршим злочинцем, якщо не розуміє і не поділяє загальнолюдських цінностей. Нова українська школа буде формувати ціннісні ставлення і судження, які слугують базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії з суспільством.»
Номер слайду 10
В.О. Сухомлинський Нова українська школа Величезного виховного значення Василь Олександрович надавав слову, його ролі в духовному світі дитини. Мову, слово він трактував широко - це і слово вчителя, і книга, і мова природи, і мова музики, живопису Одна з 10 компетенцій представлених в Концепції – це спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів)