Тема: Виготовлення браслету з паракорду в техніці макраме плетінням «зуб акули»
Мета заняття:
-
Навчити учнів цілісно уявити проект вивчення нової теми, організувати діяльність учнів по вивченню та первинному закріпленню історичних фактів виникнення та розвитку макраме, знань про прилади, інструменти та матеріали, що використовуються для роботи в цій техніці, правил безпечної роботи.
-
Сприяти розвитку умінь здійснювати самоконтроль, самокорекцію учбової діяльності, уміння вірного вибору матеріалів та технік для виконання власного творчого задуму, естетичного смаку.
-
Сприяти вихованню наполегливості та цілеспрямованості, посидючості та вміння доводити почату справу до кінця.
Інструменти, матеріали та обладнання: паракорд, флікса, запальничка, ніж або ножиці
Хід заняття:
1. Вступна частина
1.1 Організаційний момент
Доброго дня діти, ми з вами продовжуємо вивчати тему макраме. І сьогодні ми з вами сплетемо новий браслет з паракорду в даній техніці.
1.2 перевірка вивченого матеріалу
-
Що ж таке макраме?
-
Що ви памятаєте з історії макраме?
-
Що таке паракорд?
-
Що можна зробити з паракорду?
-
На минулому уроці ми в якій технології робили браслет
2. Практична робота
2.1 Інструктаж з безпеки праці
2.2 Технологія виготовлення виробу
https://www.youtube.com/watch?v=wpKi8ZTYS_Q&ab_channel=%D0%9C%D1%83%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%D0%9F%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0%E2%84%A2
3. Заключна частина.
3.1 Заключні питання
-
Макраме – що це за техніка?
-
Які вироби цією технікою можна виготовити?
-
Які матеріали використовують у техніці макраме?
-
Які завдання були визначені сьогодні на уроці?
-
Чи справились ви з цим завданням?
-
Які труднощі виникли у вас під час виконання практичної роботи?
3.2 Прибирання робочих місць