Виховання без насильства

Про матеріал
Захист дітей від жорстокості, попередження злочинів проти них є надзвичайно важливим, соціально значущим і актуальним завданням. Розв'язати проблему насильства щодо неповнолітніх можна тільки у разі спільної роботи педагогів, батьків і всіх дорослих, які так чи інакше причетні до виховання дітей. Матеріал презентації буде корисним вчителям, батькам та всім учасникам освітнього процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьківські збори «Виховання без насильства» Субота Світлана, вчитель основ здоров’я КЗ «Куньєвський ліцей Куньєвської сільської ради»

Номер слайду 2

«Несправедливість досягається двома способами: або насильством, або обманом» Марк Тулій Цицерон

Номер слайду 3

БУЛІНГ (від англ. вully-хуліган, задирака, грубіян) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки з метою заподіяння шкоди, викликання страху, тривоги, створення негативного середовища для людини

Номер слайду 4

Суть булінгу вбачають все-таки не в самій агресії або злості кривдника, а в презирстві, зневазі — сильному почутті відрази до покірливого, того, хто ніби не заслуговує на повагу. Це дозволяє кривдникам шкодити без почуття провини, співчуття чи емпатії. Кривдник надає собі привілеї домінантності, контролю, права виключення та ізоляції жертв.

Номер слайду 5

Існує багато причин, чому деякі діти здійснюють булінг. Найчастіше виділяють такі причини: помилкове уявлення про те, що агресивна поведінка допустима; бажання завоювати авторитет в очах друзів та однолітків; бажання привернути увагу впливових дорослих; нудьга, здирство, компенсації за невдачі в навчанні чи громадському житті; через тиск батьків, через жорстоке поводження батьків та відсутність їхньої уваги до дитини.

Номер слайду 6

Р О Б І Т Ь ! Втішайте свою дитину. Прибираючи чи готуючи їжу, щось наспівуйте. Коли дитина з вами розмовляє, слухайте співчутливо й уважно. Визначте чіткі та тверді умови для дитини. Не скупіться на нагороду — похвалу чи поцілунок. Не втрачайте почуття гумору. Проблеми «батьків і дітей» немає там, де дружать і мають спільні заняття

Номер слайду 7

Не перебивайте дитину, не говоріть, що ви вже все зрозуміли, не відвертайтесь, поки підліток не закінчить розповідати. Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова. Не вимагайте одразу дуже багато. Не слід постійно виправляти дитину, повторюючи: «Не так! Перероби!». Не треба піддавати критиці дитину навіть сам на сам, тим більше не слід цього робити при інших людях. Не треба встановлювати для дитини дуже багато правил: вона перестане звертати на них увагу. Не перестарайтесь, створюючи дитині дуже багато стимулів або вражень. Не виявляйте надмірного занепокоєння з приводу кожної зміни в дитині: невеликого руху вперед або, навпаки, деякого регресу. НЕ РОБІТЬ !

Номер слайду 8

Вислови, яких ніколи не повинна чути ваша дитина «Підеш в школу, – ще довідаєшся...», «Може там з тебе людину зроблять !...» ! «Мені такий хлопчик (таке ледащо...) не треба ...!» ! « Вчитель не такий», «Клас не підходящий, – не такий, як сусідній», «Школа взагалі гірше, ніж та (якась!)» «Перестань! Сядь і посидь! Набрид, мотаєшся отут перед очима!» ! «Дай здачі, чого сидиш?», «Вдома ти он яка швидка, а як без мене, то нічого не варта...» «А чого від нього чекати гарного? Він же...» «То й що, що вчителька казала писати ось тут, а я тобі кажу...», «Хай собі каже вчителька, а в нас немає часу ходити на вулицю, дивитись на ту берізку... Ще чого!..» «І що ти за дитина така! Он у інших діти як діти...» «Поклади на місце! Пам’ятаєш, як минулого разу... Втомилася я вже прибирати після тебе...» «І коли ти вже... До тебе треба п’ять няньок, щоб витримати...», «Скільки це може продовжуватися...» «Ти в мене найкраща, найгарніша, не те що та Тетянка... Ніколи нічого в неї нема: ні фарб, ні клею.. Не дружи з нею...».

Номер слайду 9

ЯК ДІЯТИ БАТЬКАМ ДИТИНИ - БУЛЕРА (поради) ПОСТАВИТИСЯ ДО БУЛІНГУ СЕРЙОЗНО (не сприймати його як тимчасове явище в поведінці дитини) ПОСПІЛКУВАТИСЯ З ДИТИНОЮ (з метою з’ясування причин такої поведінки, шляхів вирішення проблеми) ПРИЙТИ З ДИТИНОЮ НА ПРИЙОМ ДО ПСИХОЛОГА (фахівець допоможе розібратися у психологічних аспектах булінгу) НЕ ДОПУСКАТИ ОБРАЗ ДИТИНИ ВДОМА (часто діти, які зазнають насильства вдома, самі в школі стають кривдниками) ПОСТІЙНО АКЦЕНТРУВАТИ ДИТИНІ НА НЕОБХІДНОСТІ СПІВЧУВАТИ, СПІВПЕРЕЖИВАТИ, РОБИТИ ДОБРО

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Дотик Один із найважливіших проявів любові людини. Тактильна ласка однаково важлива як для дівчаток, так і для хлопчиків. Тому коли ви виражаєте свою любов за допомогою ніжних дотиків, поцілунків, цим можна сказати набагато більше, ніж словами «Я тебе люблю». «П’ЯТЬ ШЛЯХІВ ДО СЕРЦЯ ДИТИНИ»

Номер слайду 12

Слова заохочення Коли ми хвалимо дитину то дякуємо їй за те, що вона зробили, чого досягла сама. Проте не треба хвалити дитину надто часто, тому що слова втратять усю силу і сенс. Пам’ятайте: кожне схвалення має бути обґрунтованим і щирим.

Номер слайду 13

Час Це ваш дарунок дитині. Ви ніби говорите їй: «Ти мені потрібна». Інколи діти роблять погані вчинки саме для того, щоб батьки звернули на них увагу.

Номер слайду 14

Подарунок Це символ любові тоді, коли дитина відчуває, що батьки справді турбуються про неї. Справжній подарунок дається не в обмін на щось, а просто так. Подарунки не обов’язково купувати, їх можна знаходити, робити самим. Подарунком може стати що завгодно: польові квіти, камінчики, чудернацької форми гілочка, горішок. Головне – придумати, як його подарувати.

Номер слайду 15

Допомога Кожного дня діти звертаються до вас із різноманітними запитаннями, проханнями. Завдання батьків – почути їх і відповісти. Якщо ми допомагаємо дитині й робимо це з радістю, то душа її наповнюється любов’ю. Допомога дітям – не означає повністю обслуговувати їх. Коли вони підростуть, мусимо навчити їх усього, щоб і вони допомагали нам.

Номер слайду 16

«Для люблячих батьків немає нічого дорожчого за дитину. Це — вічна істина, бо сенс людського життя в тому, щоб повторити себе в новій людині, повторити на вищій основі, підняти своїх дітей на вищий ступінь розумового, морального, естетичного розвитку, ніж досягли ми самі, батьки» В.Сухомлинський

Номер слайду 17

«Для люблячих батьків немає нічого дорожчого за дитину. Це — вічна істина, бо сенс людського життя в тому, щоб повторити себе в новій людині, повторити на вищій основі, підняти своїх дітей на вищий ступінь розумового, морального, естетичного розвитку, ніж досягли ми самі, батьки» В.Сухомлинський

ppt
Додано
7 березня 2021
Переглядів
1506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку