Тема: Цікава математика.
Мета: Поглибити знання з математики, навчити учнів доводити, пояснювати, відстоювати свою думку; розвивати логічне мислення, інтерес до математики, творчу особистість; виховувати дружелюбність, старанність, любов до математики.
Обладнання:Тема, жетони, математична доріжка,ребуси, приклади на машинка та футбольних воротах,гаражі та м’ячики з відповідями, загадки.
Вид заняття: гра-змагання.
Хід роботи:
І Вступна частина
Вже дзвінок нам дав сигнал
Працювати час настав
Тож і ми часу не гаймо
Працювати приступаймо.
Прошу рівно вас сидіти
І активно працювати, щоб свій час не марнувати.
Нові знання здобувати.
- Діти, сьогодні наше заняття присвячено математиці, перевіримо як ви знаєте математику, вмієте вирішувати цікаві математичні завдання.
ІІ Основна частина
Правила:
Не викрикувати.
Не перебивати іншого.
Чекати своєї черги.
Поважати інших учасників.
Бути активними.
Радіти успіхам своїх товаришів.
– Діти, зараз я пропоную розгадати ребуси.
100 ляр (столяр) 7’я (сім’я)
40 а (сорока) ті100 (тісто)
Ві 3 на (вітрина) ак 3 са (актриса)
- Зараз до вашої уваги загадки.
1. У книжці 6 сторінок простих, а сьома золота. (Дні тижня)
2. 12 братів один за одним ходять, один одного обходять. (Місяці).
3. На початку року товстий, цілий рік тоншає, а на кінець року схудне. (Календар).
4. У мами два сини, у кожного є сестра. Скільки дітей у мами? (3).
5. Фізкультхвилинка.
- Діти, ви вже трошки втомилися тому пропоную провес-ти веселу фізкультхвилинку.
На пальчики встанемо –
До хмарин дістанемо.
Ноги на ширині стопи, руки опущені.
Один, два, один, два,
До хмарин дістанемо.
Підняти руки через боки вгору, стати навшпиньки, потягнутися.
Нахиліться стільки раз,
Скільки качечок у нас.
Нахилитися вперед, не згинаючи ніг, витягуючи шию.
Один, два, три, чотири, п'ять –
Добре вмієм рахувать!
Стопи разом, руки на поясі.
Скільки покажу грибочків,
Стільки ви зробіть стрибочків.
- Молодці, сідайте.
6. Цікаві задачі.
- Зараз вирішимо задачі. Слухайте уважно.
1.На груші росло 7 груш, а на вербі – 5. Скільки груш росло на вербі?
(На вербі груші не ростуть).
2.Що спільного у днях тижня, нотах, кольорах веселки і чудесах світу? (7).
3.Горіло 7 свічок, 2 з них згасли. Скільки залишилося? (Дві, які згасли, а інші згоріли).
4.Через 2 роки Тетяна буде у 4 рази старша за свого трирічного брата. Який вік Тетяни зараз? (20 років).
- Молодці.
7.Математична доріжка.
- Діти, на дошці ви бачите доріжку з прикладів, вам потрібно все правильно вирішити.
8 – 5 = + 3 = + 6 =
+2 = - 6 =
- Молодці.
8. Гра «Будь уважний»
- Пропоную гру «Будь уважний».
Скільки лапок у вовків? (4)
Скільки в мишки є хвостів?(1)
Скільки вушок у зайців?(2)
Скільки пальців на руці?(5)
Скільки крил є у лисиці?(Ніскільки)
Скільки в теремі криниць? (Ніскільки)
Скільки жаб літає в небі? (Ніскільки)
- Молодці.
9. Гра «Заведи машинку в гараж».
- Діти, зараз ви бачите на дошці машинки з прикладами вам потрібно правильно їх завести у гаражі з відповіддю.
ІІІ Заключна частина
- Що вам сподобалось?
- Чому було присвячено наше заняття?
2. Нагородження.
- Діти ви сьогодні молодці добре та активно працювали.
3. Прощання.
Ось закінчено заняття,
І дзвенить для вас дзвінок!
Працювали добре, друзі,
Відпочиньте по заслузі!