Виховна година "Цікава математика!"

Про матеріал
Тема: Цікава математика. Мета: Поглибити знання з математики, навчити учнів доводити, пояснювати, відстоювати свою думку; розвивати логічне мислення, інтерес до математики, творчу особистість; виховувати дружелюбність, старанність, любов до математики. Вид заняття: гра-змагання.
Перегляд файлу

Тема: Цікава математика.

Мета: Поглибити знання з математики, навчити учнів доводити, пояснювати, відстоювати  свою думку; розвивати логічне мислення, інтерес до математики, творчу особистість; виховувати дружелюбність, старанність, любов до математики.

Обладнання:Тема, жетони, математична доріжка,ребуси, приклади на машинка та футбольних воротах,гаражі та мячики з відповідями, загадки.

Вид заняття: гра-змагання.

Хід роботи:

І Вступна частина

  1. Привітання.

Вже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав

Тож і ми часу не гаймо

Працювати приступаймо.

  1. Перевірка готовності до роботи.

Прошу рівно вас сидіти

І активно працювати, щоб свій час не марнувати.

Нові знання здобувати.

  1. Повідомлення теми і мети.

- Діти, сьогодні наше заняття присвячено математиці, перевіримо як ви знаєте математику, вмієте вирішувати цікаві математичні завдання.

ІІ Основна частина

  1. Введення елементу нестандартності.
  • Діти, а знаєте хто завітав к нам?
  • Це Добрик, він дуже полюбляє математику тому, буде вам давати завдання.
  • Також Добрик хоче розповісти правили, які ви повинні виконувати під час гри, а хто не буде їх виконувати не буде отримувати нагородження

Правила:

Не викрикувати.

Не перебивати іншого.

Чекати своєї черги.

Поважати інших учасників.

Бути активними.

Радіти успіхам своїх товаришів.

  • Тому почнемо.
  1. Гра «Забий м’яч у ворота»
  • Діти зараз ви бачите на дошці ворота з прикладами вам потрібно правильно забити м’яч з відповіддю у ворота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Молодці.

 

  1. Математичні ребуси.

– Діти, зараз я пропоную розгадати ребуси.

 100 ляр (столяр)                        7’я (сім’я)

40 а (сорока)                               ті100 (тісто)

Ві 3 на (вітрина)                         ак 3 са (актриса)

 

  1. Математичні загадки.

- Зараз до вашої уваги загадки.

1. У книжці 6 сторінок простих, а сьома золота. (Дні тижня)

2. 12 братів один за одним ходять, один одного обходять. (Місяці).

3. На початку року товстий, цілий рік тоншає, а на кінець року схудне. (Календар).

4. У мами два сини, у кожного є сестра. Скільки дітей у мами? (3).

5. Фізкультхвилинка.

- Діти, ви вже трошки втомилися тому пропоную провес-ти веселу фізкультхвилинку.

На пальчики встанемо –
До хмарин дістанемо.

Ноги на ширині стопи, руки опущені.

Один, два, один, два,

До хмарин дістанемо.

Підняти руки через боки вгору, стати навшпиньки, потягнутися.

Нахиліться стільки раз,

Скільки качечок у нас.

Нахилитися вперед, не згинаючи ніг, витягуючи шию.

Один, два, три, чотири, п'ять –

Добре вмієм рахувать!

Стопи разом, руки на поясі.

Скільки покажу грибочків,

Стільки ви зробіть стрибочків.

- Молодці, сідайте.

6. Цікаві задачі.

- Зараз вирішимо задачі. Слухайте уважно.

1.На груші росло 7 груш, а на вербі – 5. Скільки груш росло на вербі?

(На вербі груші не ростуть).

2.Що спільного у днях тижня, нотах, кольорах веселки і чудесах світу? (7).

3.Горіло 7 свічок, 2 з них згасли. Скільки залишилося? (Дві, які згасли, а інші згоріли).

4.Через 2 роки Тетяна буде у 4 рази старша за свого трирічного брата. Який вік Тетяни зараз? (20 років).

- Молодці.

 

 

7.Математична доріжка.

- Діти, на дошці ви бачите доріжку з прикладів, вам потрібно все правильно вирішити.

 

8 – 5 =  + 3 =                                  + 6 =

 

                     +2 =                                 - 6 =

- Молодці.

8. Гра «Будь уважний»

- Пропоную гру «Будь уважний».

Скільки лапок у вовків? (4)

Скільки в мишки є хвостів?(1)

Скільки вушок у зайців?(2)

Скільки пальців на руці?(5)

Скільки крил є у лисиці?(Ніскільки)

Скільки в теремі криниць? (Ніскільки)

Скільки жаб літає в небі? (Ніскільки)

- Молодці.

9. Гра «Заведи машинку в гараж».

- Діти, зараз ви бачите на дошці машинки з прикладами вам потрібно правильно їх завести у гаражі з відповіддю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Молодці, діти.

ІІІ Заключна частина

  1. Підсумкова бесіда.

- Що вам сподобалось?

- Чому було присвячено наше заняття?

2. Нагородження.

- Діти ви сьогодні молодці добре та активно працювали.

3. Прощання.

Ось закінчено заняття,

І дзвенить для вас дзвінок!

Працювали добре, друзі,

Відпочиньте по заслузі!

 

docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
1653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку