Виховна година "Цінність життя"

Про матеріал

Виховне заняття можна також проводити на урокахз основ здоров"я при підсумках роботи по розділу "Психічна і духовна складові здоров"я" з метою виховання у дітей бережливого ставлення до свого життя, пповаги до інших людей та вміння вибирати правильне рішення в житті.

Перегляд файлу

                      Виховна година

 

 

                “Цінність і неповторність

                       людського життя”

 

Заломська Загальноосвітня школа І –ІІст.

Вчитель початкових класів :  Карпинець 0.І.

 

 

ТЕМА; Цінність і неповторність людського життя  




МЕТА: продовжувати формувати уявлення про людину та її життя, як неповторну цінність; розвивати розуміння кожною дитиною своєї індивідуальності, формувати уявлення про вплив здорового способу життя на розвиток людини та її досягнень; виховувати бережливе ставлення до власного життя і життя інших людей.


 


ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

а) . - Ось дзвінок нам дав сигнал -

працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо, урок основ здоров'я починаймо.

б) . - Так як у нас урок Основи здоров'я, то і провести його нам слід в такому настрої, щоб не пошкодилось наше здоров'я, а навпаки. По обличчю людини видно, який в неї настрій. Тепер кожний з вас покаже на своєму обличчі настрій задоволення і спробує його зберегти до кінця уроку.

II АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  1.    Перевірка домашнього завдання.
  2. Зачитування учнями вибірково домашнього завдання на тему; “Мій незабутній день у житті”.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

1 Слово вчителя

Епіграф уроку:

“Пам'ятай життя - це подарунок; і той, хто його не цінує, на цей подарунок не заслуговує.”

(Л, Да Вінчі)

- На світі немає нічого більш цінного, ніж життя і здоров'я. Разом з тим

в кожної людини воно неповторне. Як видно з зачитаних Вами нотаток, в кожного з вас, щось було своє, неповторне. І тема нашого сьогоднішнього уроку є підсумком розділу “Психічна та духовна складові здоров'я”, це - “цінність і

неповторність людського життя”.

  1.    СПРИЙНЯТТЯ І УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  1.   Ознайомлення з етапами уроку.
  •                     Як життя людини складається не тільки з доброго, а й із поганого, як воно неповторне, так і ми сьогодні проведемо урок ніби по етапах “життя” даного уроку.

2.. Ознайомлення з таблицею.

  •                     Образно зображені етапи “життя”. Радість, відпочинок змінюються “зимою”, “ніччю” в житті людини.
  1.    Виконання поетапних завдань.
  •                     Як кожна людина залишає слід на землі і збирає добре для себе, так і погане, так і ви на цьому уроку зможете отримати для себе за відповіді, за активність добрі бали ("значок" ), які і будуть вашим оцінюванням.

а) І- етап.

Вибреди з поданих словосполучень, ще на вашу думку може зробити життя щасливим?

Дружна сім'я, надійні друзі, гарна зовнішність, автомобіль, працьовитість, зачіска, дорогі речі здоров'я, надійні друзі.

 2 - етап.

Назвати прислів’я про здоров'я.

  •                     “Усе можна купити, тільки здоров’я — ні.”
  •                     “Без здоров'я світ немилий.”
  •                     “Веселий сміх — здоров’я.”
  •                     “Хто здоровий ■— той ліків не потребує.”
  •                     “Якщо хочеш здоров'я мати, мусиш рано вставати, а з вечора лягати.”

 3 - етап.

Пронумеровати настрої людини в таблиці.


 


C:\Users\Василий\Desktop\презентації\урок з основ здоровя\media\image2.jpegC:\Users\Василий\Desktop\презентації\урок з основ здоровя\media\image1.jpeg 

 

 

 

 

 

 


 


 4етап.

Розповісти вірші про добро, радість, життя, поведінку.

 Якщо ти смієшся мало, непривітним ходиш, злим, шлях в житті не буде вдалим, буде хибним та важким.

Перешкоди у дорозі та біду зустрінеш ти.

І не будеш ти у ЗМОЗІ ворогів перемоги.

Краще будь привітним щирим, світлу посмішку даруй,

до людей приходь із миром, поважай усіх, шануй.

Словом добрим примирися з ворогами назавжди, і тоді не будеш мати в вірних друзях ти нужди.

  •                                Невже добро зникає, чи то спить,
  •                                а збільшується ненависть і злоба?
  •                                Невже ніхто не зможе захистить,
  •                                і в порятунок марна наша спроба.

Життя щасливе, як добро царить, ї добре з ним і затишно усюди.

В добрі нам легше горе пережить,

Добрішими, прошу, ставайте люди.

Із паростка троянда буде знай,

Якщо додати теплоти, вологи.

Душевний, чуйний будь з людьми і край, тоді в житті не знатимеш тривоги.

О, Боже, прошу мудрості нам дать, бдаженне вічне, шире захистити Кипуче, люте, яре зло здолать, в добрі і злагоді Ти дай нам жити.

 5етап.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Встаньте, діти, посміхніться Землі нашій поклоніться.

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться,

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте два — присядьте і за парти тихо сядьте.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ Й ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ.

6 етап.

1 .Розв'язування тестових завдань.

а). Яку людину можна назвати справжнім другом?

б). Вибери і познач справжні закони дружби.

  •      вміння ділити радості й печалі
  •       списування домашніх завдань
  •       взаємна довіра, допомога
  •       підказки на уроках
  •       правдивість


- Різні риси особистості, які є результатом виховання і самовиховання

людини, її стосунків з людьми—це (характер).

■ емоції ■ характер ■ почуття

7етап.

Гра «Злови рибу ».  (  Акваріум з рибками )

-За бажанням учні “ловлять рибу” із завданням.

а) назви хороші якості товариша.

б) що ти можеш зробити людині добре.

в) яку знаєш казку про добре і погане?

г) що найбільше треба людині берети?

д) розкажи вірш про життя.

  1.   ПІДСУМОК УРОКУ.

Читання вірша.

Життя  твоє — безцінний дар.

Не забувай про це ніколи.

Ти спиш під зорями Стожар,

Чи з друзями ідеш до школи,

Живеш ти в місті чи в селі, подумай, як життя прожити?

Ти слід залишиш на землі –

то ж треба гарний залишити.

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ

  1.    Продовж прислів’я.
  •      Мудрим ніхто не вродився, а ( навчився )
  •      Що посієш, те й ( пожнеш)
  •      Хто терпеливий, той (іщасливий).
  •       Добру людину бджола не (жалить),
  1.    Дай відпо6відь “так” чи “ні”
  •       Залишати людину в біді. -
  •       Говорити, не обдумуючи слів.
  •       Відстоювати правду.
  •       Бути байдужим до чужого лиха.
  •       Користуватись чужим.
  •       Не сперечатись, коли не знаєш правду.

Цінувати життя інших.

  1.    Психологічний практикум.

Взяти олівці 4 кольорів (синій, зелений, червоний,)

Намалювати “Який я”, Як мене бачать”, “Яким хочу бути’'

  •                                синій — мало друзів.
  •                                зелений — ще не “твердий”.
  •                                червоний — хочу успіху.
  •                                жовтий — хочу змін.

 

docx
Додано
24 червня 2018
Переглядів
616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку