Виховна година "Дисципліна: свобода чи необхідність"

Про матеріал

Правила поведінки в школі завжди відігравали один з важливих елементів навчально-виховного процесу. Використваши на уроці, виховній годині проблемне запитання, чи поставити проблему для вирішиння і є запрорукою свідомого розуміння учнями та вирішення проблеми.

Перегляд файлу

Тема: Дисципліна: свобода чи необхідність

Мета: навчити правил поведінки; виховати повагу в ставленні до батьків, друзів, рідних; розвинути увагу, спостережливість.

Обладнання: зображення дітей: бешкетів, зразкових, правила поведінки в школі; відеоматеріал «Дисципліна в школі»

Хід заняття

І. Організаційна частина

Доброго дня!

Тема нашої сьогоднішньої виховної години:

«Дисципліна: свобода чи необхідність».

II. Основна частина

У кожного з нас в класі, сім’ї, родині встановлені певні правила. І декому вони подобаються, а дехто є проти них.

Бесіда

  • Назвіть правила вашої школи, класу?
  • Чи вважаєте ви їх справедливими, правильними?
  • Яких правил саме ви дотримуєтеся?
  • На вашу думку, що таке дисципліна?

Дисципліна – певний порядок поведінки людини відповідно до норм і правил моралі.

  • Що таке свобода?
  • Чи потрібна вона?
  • Для чого?
  • Якою є дисциплінована людина?
  • Чи можете ви себе назвати дисциплінованим, та чому?
  • Яке інше слово модна підібрати до слова дисципліна? (Пунктуальна).

Нам здається, що деякі правила, які встановили батьки, є надто суворими чи непотрібними, але батьки їх вважають нашою запорукою добробуту, що вони зможуть нам чимось допомогти. Для когось ці правила є тягарем, він протестує проти них.

Перегляд відеоматеріалу «Дисципліна в школі».

Аналіз відеоматеріалу

  • Як ви вважаєте, чи важливу роль в нашому житті відіграють слова ввічливості та слова – привітання?
  • Які слова привітання ви вживаєте?
  • А які слова ввічливості?
  • Чи залежать якимось чином ці слова до дисципліни та вихованості людини?
  • Скажіть, яких правил ми повинні дотримуватися у повсякденному житті? (Правил дорожнього руху, правил поведінки у громадських місцях)

Звичайно у класі дисципліну підтримує ваш класний керівник, який організовує клас до роботи та усіма способами намагається допомогти кожному.

III. Підсумок

Що ви запам’ятали із сьогоднішньої виховної години?

Чи потрібна дисципліна?

Для чого вона потрібна?

Якою є дисциплінована людина?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сокол Інна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
4 липня 2018
Переглядів
3129
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку