Правила поведінки в школі завжди відігравали один з важливих елементів навчально-виховного процесу. Використваши на уроці, виховній годині проблемне запитання, чи поставити проблему для вирішиння і є запрорукою свідомого розуміння учнями та вирішення проблеми.
Тема: Дисципліна: свобода чи необхідність
Мета: навчити правил поведінки; виховати повагу в ставленні до батьків, друзів, рідних; розвинути увагу, спостережливість.
Обладнання: зображення дітей: бешкетів, зразкових, правила поведінки в школі; відеоматеріал «Дисципліна в школі»
Хід заняття
І. Організаційна частина
Доброго дня!
Тема нашої сьогоднішньої виховної години:
«Дисципліна: свобода чи необхідність».
II. Основна частина
У кожного з нас в класі, сім’ї, родині встановлені певні правила. І декому вони подобаються, а дехто є проти них.
Бесіда
Дисципліна – певний порядок поведінки людини відповідно до норм і правил моралі.
Нам здається, що деякі правила, які встановили батьки, є надто суворими чи непотрібними, але батьки їх вважають нашою запорукою добробуту, що вони зможуть нам чимось допомогти. Для когось ці правила є тягарем, він протестує проти них.
Перегляд відеоматеріалу «Дисципліна в школі».
Аналіз відеоматеріалу
Звичайно у класі дисципліну підтримує ваш класний керівник, який організовує клас до роботи та усіма способами намагається допомогти кожному.
III. Підсумок
Що ви запам’ятали із сьогоднішньої виховної години?
Чи потрібна дисципліна?
Для чого вона потрібна?
Якою є дисциплінована людина?