вчитель початкових класів
Курячівської ЗОШ І- ІІ ст.
Загацька А. Ю.
Виховна година для 1 класу
«Допоможемо Зайчику!»
Мета:
Продовжувати роботу по розширенню та збагаченню словника згідно теми заняття ; активізувати мову дітей за допомогою ігор, ігрових вправ. Вчити дітей відповідати на запитання вихователя, правильно називати предмети, їх якості, узгоджувати іменники і прикметниками, слова зі зменшувально – пестливим суфіксом. Розвивати мовленеву компетентність. Поширити у дітей елементарні уявлення про природні умови довкілля; зокрема про зиму як пору року; продовжувати навчати знаходити характерні ознаки під час спостережень; поширити у дітей уявлення про характерні ознаки зими. Розвивати вміння досліджувати об’єкти неживої природи. Сприяти розвитку психічних процесів (уваги, пам’яті, логічного мислення). Виховувати старанність, посидючість, вміння чітко виконувати вказівки вихователя.
Методичні прийоми :
Ігровий;
Наочний;
Словесний.
Попередня робота:
Розглядання ілюстрацій, розгадування загадок, читання художньої літератури з даної теми, розучування українських народних ігор.
Матеріал:
Хід заняття
Діти разом з вихователе мпідмузику проходять у групу.
Діти:
Добрий день, вам дітки! (Добрий день)
Добрий день, вам гості! (Добрий день)
Добрий день, вам Киці! (Няв-няв)
Добрий день, вам Мишки! (Пі-Пі)
Добрий день, Собачки! (Гав-гав)
Добрий день і Качки! (ках-ках)
Мотивація
Дітки, я вранці отримала дуже дивне повідомлення, ось послухайте:
«Він із казки, він із пісні,
В нього зуби як залізні.
Капустину він гризе.
Зветься звір на букву «З»
(Заєць)
Мнемо таблиці з описом зайця.
(З-за дверей виглядає зайчик і труситься)
(Відповіді дітей) Молодці!
«Кругом себе поверніться,
Руки в гору підійміть,
Трішки пострибайте,
Зайченятами ставайте!»
(Виходить зайчик, всіх обдивляється)
(Зайчик розповідає свою історію за укр.нар. казкою «Зайчикова хатка)
Укр.нар.гра «Чом ти Зайчику?»
Вправа на дихання «Збери сніжинки»
У мене є декілька варіантів будиночків, але коли дмухнув вітерець вони всі переплуталися, без вас я не впораюся, допоможете мені?
Д/г «Ціле з частин»
(Діти складають зображення будиночків з частин)