Виховна година для 1 класу «Допоможемо Зайчику!»

Про матеріал
Виховна година для 1 класу «Допоможемо Зайчику!» Мета: Продовжувати роботу по розширенню та збагаченню словника згідно теми заняття ; активізувати мову дітей за допомогою ігор, ігрових вправ. Вчити дітей відповідати на запитання вихователя, правильно називати предмети, їх якості, узгоджувати іменники і прикметниками, слова зі зменшувально – пестливим суфіксом. Розвивати мовленеву компетентність. Поширити у дітей елементарні уявлення про природні умови довкілля; зокрема про зиму як пору року; продовжувати навчати знаходити характерні ознаки під час спостережень; поширити у дітей уявлення про характерні ознаки зими. Розвивати вміння досліджувати об’єкти неживої природи. Сприяти розвитку психічних процесів (уваги, пам’яті, логічного мислення). Виховувати старанність, посидючість, вміння чітко виконувати вказівки вихователя.
Перегляд файлу

вчитель початкових класів

Курячівської ЗОШ І- ІІ ст.

Загацька А. Ю.

 

Виховна година для 1 класу

 «Допоможемо Зайчику!»

Мета:        

Продовжувати роботу по розширенню та збагаченню словника згідно теми заняття ; активізувати мову дітей за допомогою ігор, ігрових вправ. Вчити дітей відповідати на запитання вихователя, правильно називати предмети, їх якості, узгоджувати іменники і прикметниками, слова зі зменшувально – пестливим суфіксом. Розвивати мовленеву компетентність. Поширити у дітей елементарні уявлення про природні умови довкілля; зокрема про зиму як пору року; продовжувати  навчати знаходити характерні ознаки під час спостережень; поширити у дітей уявлення про характерні ознаки зими. Розвивати вміння досліджувати об’єкти неживої природи. Сприяти розвитку психічних процесів (уваги, пам’яті, логічного мислення). Виховувати старанність, посидючість, вміння чітко виконувати вказівки вихователя.

Методичні прийоми :

Ігровий;

Наочний;

Словесний.

Попередня робота:

Розглядання ілюстрацій, розгадування загадок, читання художньої літератури   з даної теми, розучування українських народних ігор.

Матеріал:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

  1. Створення позитивного психологічного настрою.

Діти разом з вихователе мпідмузику проходять у групу.

Діти:

Добрий день, вам дітки! (Добрий день)

Добрий день, вам гості! (Добрий день)

Добрий день, вам Киці! (Няв-няв)

Добрий день, вам Мишки! (Пі-Пі)

Добрий день, Собачки! (Гав-гав)

Добрий день і Качки! (ках-ках)

Мотивація

Дітки, я вранці отримала дуже дивне повідомлення, ось послухайте:

 «Він із казки, він із пісні,

 В нього зуби як залізні.

 Капустину він гризе.

 Зветься звір на букву «З»

      (Заєць)

  • Так, правильно! А ось ще що там було….Я роздрукувала і принесла вам.
  • Основна частина

Мнемо таблиці з описом зайця.

  • Молодці, у вас чудово вийшло!

(З-за дверей виглядає зайчик і труситься)

  • Дітки погляньте хто до нас завітав! Хто там? (Зайчик) Так, але він так боїться нас….Що ж нам робити, давайте подумаємо, в кого які ідеї є?

(Відповіді дітей) Молодці!

  • А у мене теж є чудова ідея, давайте з вами на зайченят перетворимося! Згодні?
  • У мене є чарівна скринька, але щоб вона нам допомогла треба сказати чарівні слова, Спробуємо?

«Кругом себе поверніться,

Руки в гору підійміть,

Трішки пострибайте,

Зайченятами ставайте!»

  • Ой, ми з вами справжні зайченята тепер!

(Виходить зайчик, всіх обдивляється)

  • Зайченята мої, а давайте привітаємось з нашим новим другом! (кожна дитина вітається)
  • Погляньте, якийсь він засмучений, як ви думаєте, що в Зайчика трапилось? (Відповіді дітей)

(Зайчик розповідає свою історію за укр.нар. казкою «Зайчикова хатка)

  • Щось знайома історія, вам не здається? Згадайте, яку казочку ми з вами читали? (Зайчикова хатка)
  • Зайчата мої, а чим ми можемо Зайчику допомогти? (Припущення дітей)
  • Так, але для початку давайте трішечки розважимо, розвеселимо нашого гостя!

Укр.нар.гра  «Чом ти Зайчику?»

  • Зайчата, вам сподобалося? А давайте ще трішки пограємося, ви не проти? (ні)

Вправа на дихання «Збери сніжинки»

  • Які ж ви молодці! Здається мені, час прийшов зайчику допомогти!

У мене є декілька варіантів будиночків, але коли дмухнув вітерець вони всі переплуталися, без вас я не впораюся, допоможете мені?

Д/г «Ціле з частин»

(Діти складають зображення будиночків з частин)

  • Зайченята мої, розкажіть, що у вас вийшло? (представники від кожної команди по черзі описують свій будиночок)
  • Чудово, у вас все вийшло! Зайчику а який будиночок ті собі обереш?
  • Так, це все добре, тільки хто ж збудує для Зайчика будинок? (Будівельники)
  • Точно, в мене є знайомі будівельники, які допоможуть нашому новому другові! Ось тримай, Зайчику, номер телефону, за яким ти зможеш домовитися про будівництво!
  • Зайченята мої, а яку добру справу ми з вами зробили?( обігріли, розвеселили, допомогли….)
  • Як ви вважаєте,ми молодці? (так)
  • Ну звісно ж! А добрі справи не залишаються непоміченими, погляньте, що нам Зайчик приготував! Думаю настав час підкріпитися! Згодні? Запрошуйте нового друга до столу!
docx
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку