Виховна година для 3-4 класів Тема: "Мир на Землі — запорука щасливого майбутнього"

Про матеріал
Виховна година для 3-4 класів до Дня миру Тема: "Мир на Землі — запорука щасливого майбутнього" Мета: • Формувати в учнів уявлення про важливість миру на Землі. • Виховувати почуття доброзичливості, терпимості та поваги до інших. • Сприяти усвідомленню ролі кожного у підтримці миру в суспільстві. • Ознайомити дітей із символами миру та їх значенням. Обладнання: • Ілюстрації або зображення символів миру (білий голуб, оливкова гілка). • Мультимедійні матеріали: презентація про Міжнародний день миру, коротке відео про значення миру. • Папір, фломастери або олівці для творчого завдання.
Перегляд файлу

Виховна година для 3-4 класів до Дня миру

Тема: "Мир на Землі — запорука щасливого майбутнього"

Мета:

  • Формувати в учнів уявлення про важливість миру на Землі.
  • Виховувати почуття доброзичливості, терпимості та поваги до інших.
  • Сприяти усвідомленню ролі кожного у підтримці миру в суспільстві.
  • Ознайомити дітей із символами миру та їх значенням.

Обладнання:

  • Ілюстрації або зображення символів миру (білий голуб, оливкова гілка).
  • Мультимедійні матеріали: презентація про Міжнародний день миру, коротке відео про значення миру.
  • Папір, фломастери або олівці для творчого завдання.

План проведення:

  1. Вступна частина (5 хвилин)
    • Привітання учнів. Обговорення того, що таке мир.
    • Запитання до дітей:
      • Як ви розумієте слово "мир"?
      • Чому, на вашу думку, мир важливий для людей?
  2. Ознайомлення з Днем миру (10 хвилин)
    • Розповідь про Міжнародний день миру, який відзначається щорічно 21 вересня.
    • Пояснення, що цей день було засновано для того, щоб нагадати людям про необхідність припинення всіх воєн і конфліктів.
    • Демонстрація символів миру (білий голуб, оливкова гілка). Обговорення їх значення.
  3. Розповідь про мир (10 хвилин)
    • Коротка розповідь про те, як важливо жити в мирі та злагоді з іншими, поважати думки та права кожної людини. Наведення прикладів з життя.
    • Пояснення, що мир — це не лише відсутність війни, але й гармонія між людьми, доброзичливість, взаєморозуміння.
  4. Творче завдання (15 хвилин)
    • Діти отримують завдання намалювати символ миру або написати коротке побажання миру всім людям на Землі.
    • Учні обговорюють свої малюнки та думки про мир. Кожен може поділитися, як він уявляє собі мир у світі.
  5. Перегляд відео (5 хвилин)
    • Короткий відеоролик про мир, його значення для світу і кожної людини.
    • Після перегляду — обговорення: Що запам'яталося найбільше? Як ми можемо допомагати зберігати мир?
  6. Підсумкова частина (5 хвилин)
    • Узагальнення того, що мир починається з кожного з нас. Пояснення, як щоденні добрі справи, підтримка друзів та доброзичливе ставлення до інших допомагають підтримувати мир навколо нас.
  7. Заключне слово (3 хвилини)
    • Вчитель підбиває підсумки, дякує дітям за участь та пропонує пам'ятати про важливість миру кожного дня.

Домашнє завдання:

Намалювати плакат або листівку на тему "Мир на Землі" і принести на наступне заняття.

 

docx
Додано
20 вересня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку