14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Виховна година для Клас: 2-Б Тема: «Світ Флори та Фауни»

Про матеріал
Клас: 2-Б Тема: «Світ Флори та Фауни» Мета: вчити дітей у грі удосконалювати, збагачувати знання та навички про живу і неживу природу; розвивати кмітливість, пам’ять, увагу; виховувати бережне ставлення до рідної природи.
Перегляд файлу

Дата:07.11.2018                                                                                                                                                  Клас: 2-Б

Тема: «Світ Флори та Фауни»

Мета: вчити дітей у грі удосконалювати, збагачувати знання та навички про живу і неживу природу; розвивати кмітливість, пам’ять, увагу; виховувати бережне ставлення до рідної природи.

Обладнання: ілюстрації, розмальовки.

Хід години спілкування:

І. Організація класу.

                                 Ви сідайте тихо, діти,

                                 Домовляйтеся не шуміти,

                                 На занятті не дрімати,

                                 А знання мерщій хапати

– Добрий день!

Сьогодні у нас дуже цікаве заняття, але щоб здогадатися тему нам потрібно виконати цікаву вправу. Готові до роботи?  Потрібно скласти із букв О Р И П Р Д А слово, яке буде підказкою до теми.

Так, діти, це слово природа. На сьогоднішньому занятті ми будемо детальніше вивчати світ рослин та тварин, тому наша тема звучить так «Світ Флори і Фауни»

1.Бесіда.

   - Як ви вважаєте що означають ці поняття «світ Флори та Фауни»

   - Фа́уна — історично сформована сукупність видів тварин, що живуть у певній області. Флора — історична сукупність видів рослин, поширених на території.

Ми пропонуємо провести наше заняття у вигляді вікторини і для початку нам потрібно поділити вас на дві команди: одна команда – один ряд.

Зараз ми проведемо жеребкування для того, щоб визначити яка команда буде представляти світ Фауни чи світ Флори.(Жеребкування)

Ми переходимо до першого завдання.

ІІ. Основна частина.

1.Перше завдання.

Для кожної команди є по чотири загадки. Для команди, яка представляє світ Фауни будуть загадки про тварин, а для тієї що представляє світ Флори загадки про рослини.  За кожну загадку отримуєте по 1 балу.

         Перша                                                                        Друга

1.Лиш ночами птиця ця                                     1. Зелена, а не гай, біла, а не сніг,

 полювати виліта. (Сова).                                  кучерява та без волосся (Береза).

2.Він із казки, він із пісні,                                  2. Я завжди в усякі дні

В нього зубки, як залізні.                                   Все стою в однім вбранні

Капустину він гризе                                             Й свитину цю що маю,

Зветься звір на букву «зе». (Заєць).                Взимку й спеку не скидаю. (Ялина).

3.З рогами, а не бик,                                          3. Є шапка, та немає голови,

Доять, а не корова                                                 Є нога, та без черевика. (Гриб).

Кору здирає, а кошиків не плете. (Коза).      4. Ми б завжди були красиві,-

4.  У лісі біля пня                                                     І пахучі, і щасливі,

біготня і метушня:                                              Якби в полі, в лісі, в лузі

народ  робочий                                                   Бачили б нас тільки друзі.

весь день клопоче. (Мурахи).                            Ті, які б нас не топтали,

                                                                                  Без потреби не зривали. (Квіти).

2. «Розминка» (за кожну правильну відповідь команда одержує 1 бал).

(Відповідаюь усно одночасно обидві команди (хто швидше).

Птахам узимку страшніший голод чи холод? (Голод)

Весною чи влітку розцвітає бузок? (Весною)

Чи росте дерево взимку? (Ні)

Шостий місяць року. (Червень)

Яке слово означає дитину вівці? (Ягня)

Яку квітку називають королевою квітів? (Троянду)

Як звати кульгавого друга лисиці Аліси із казки «Пригоди Буратіно» (Кіт Базиліо)

Назва, якої рослини пов’язана із дзвоном? (Дзвіночки)

Де зимують раки? (У норах)

Яка найбільша змія у світі? (Анаконда)

Які тварини мають 6 пар ніг? (Комахи)

Як називається крупа з проса?  (Пшоно)

У якої тварини колір жиру зелений? (Крокодил)

Ананас – це овоч чи фрукт? (Фрукт)

Який місяць року може тривати 28 або 29 днів? (Лютий)

3. «З’єднай попарно видове і родове поняття» (3 бали)

(Команди працюють на картках) ( кущ-шипшина)

 північ  фрукт Дніпро квіти яблуко  материк чорнобривці річка модрина гори  Карпати  планета Земля                     дерево Євразія сторона горизонту

4. «Світ Флори та Фауни»

Ми пропонуємо вам розмальовки тварин і рослин, вам потрібно зафарбувати їх і наклеїти до відповідної картини- Світу Фауни чи Світу Флори.

ІІІ. Заключна частина.

Підрахування балів.

Ми вітаємо команду переможців, також і учасників!

Найголовніше те, що у нас є така прекрасна, чарівна і неповторна природа, яку треба берегти як зіницю ока. В цій важливій і благородній справі, велика відповідальність лежить на кожному із нас. Тож бережімо природу — багатство Землі.

Методист:_________________________

Кл.керівник________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку