Виховна година "Доброта врятує світ"

Про матеріал
Метою даної виховної години є розширити знання учнів про доброту, її значення в житті людини; стимулювати дітей до добрих вчинків; розвивати вміння висловлювати свої думки; виховувати чуйність, доброзичливість та співчуття до оточуючих людей.
Перегляд файлу

Виховна година «Доброта врятує світ!».

Мета:

     розширення знань учнів про доброту, її значення в житті людини; стимулювання дітей до добрих вчинків;

     розвиток вміння висловлювати свої думки;

     виховання чуйності, доброзичливості, співчуття до оточуючих.

Хід заняття

І. Вступна частина.

Діти стають у коло, беруться за руки, посміхаються один одному. Посередині кола розташований стіл із сердечками. Кожен з учнів по черзі підходить до стола, бере одне серце, передає його сусідові і говорить йому комплімент. Вихователь запитує у них, що вони чекають від заняття і повідомляє тему заняття. (Діти відповідають).

ІІ. Основна частина.

а) Казка про доброту:

  • читання казки;
  • аналіз героїв;
  • вправа «Асоціативний кущ»

 

б) Робота в парах

Кожному учневі вихователь роздає пазл із частиною прислів′я. Учень повинен вирізати пазл, розфарбувати його і знайти другу частину прислів′я, скласти два пазли, щоб правильно утворити прислів′я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Вправа «Сонце доброти». Робота в групах.

- Давайте засвітимо «Сонце доброти». Для цього на промінцях напишіть риси, які притаманні добрій людині. (Діти пишуть на сонячних промінцях).

  • чуйність
  • жалість
  • милосердя
  • співчуття
  • співпереживання
  • відданість

г) Гра «Так-ні»(правила доброти)

https://www.youtube.com/watch?v=GYbxbvelitA

г) Хвилинка поезії.

Вірш Д. Павленко «Двоколірний вірш».

На доброті існує світ,

Із добротою пахне хліб,

І мирне небо в школу йти,

Це також вияв доброти.

І до людей любов свята –

Це чистота і доброта.

 

д) Перегляд та аналіз мультфільму про добро

https://www.ssyoutube.com/watch?v=OU6vkSOpVVM

е) Мозковий штурм «Інтерв’ю».

-А тепер проведемо інтерв’ю про добру людину. Дізнаємось, чого ніколи не робить добра людина. Починаємо такими словами:

 «Добра людина ніколи не ….»

Вихователь. Сьогодні ви протоптали стежку доброти, бажаю вам, дітки, щоб ця стежка перетворилась на широкий шлях, яким ви будете йти впевнено, даруючи усім радість і любов.

ІІІ. «Рефлексія».

  •                          Яка вправа вам сподобалась та чому?
  •                          Який момент заняття найбільш запам’ятався ?
  •                          Які саме емоції у вас викликало це заняття?
  •                          Для чого проводили це заняття?
  •                          Що нового дізналися?

Вихователь. Сьогодні ми ще раз визначили, що доброта в житті дуже важлива і робити добрі вчинки не тільки корисно, але і приємно! Молодці, ви сьогодні дуже активно попрацювали, хочу на згадку про нашу виховну годину роздати вам браслетики добра.Бажаю вам успіху! Дякую за увагу!

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку