Виховна година "Екологічне асорті"

Про матеріал
Дана виховна година розроблена для здобувачів освіти з порушеннями слуху 8 класу. В цій розробці представлені різні форми роботи на екологічну тематику.
Перегляд файлу

Виховна година «Екологічне асорті»

Мета: формувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху екологічну свідомість, вчити берегти і примножувати багатства природи; розвивати в здобувачів освіти з порушеннями слуху логічне мислення, поповнювати словниковий запас, прищеплювати здобувачам освіти з порушеннями слуху любов до природи рідного краю.

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Привітання, перевірка стану слуху учнів. Налаштування учнів на роботу.

  1. Мовна зарядка.

Вправа «Дерево очікувань»

На магнітній дошці прикріплене дерево. В учнів у кожного є яблуко на якому вони пишуть, що вони очікують від сьогоднішнього заняття і прикріплюють його до дерева.

  1. Основна частина.

Розповідь: Ми з вами живемо у той час коли про екологію говорять дуже багато. Проблема екології на даний час є дуже важливою.

Як вижити? Яким буде наше майбутнє? Ці питання постають перед кожною людиною. Адже ніякі блага цивілізації не замінять чистого повітря, прозорої води та не шкідливого харчування.

Давайте переглянемо трохи статистики:

  • Щогодини 1000 людей помирають від отруєння водою;
  • 5-6 видів рослин чи тварин щезають з обличчя землі;
  • Щорічно знищується 50 тон родючого ґрунту.

Екологічна ситуація в Україні є кризовою. Але екологічна криза – це не лише отруєні води, озонові діри, мертві ліси. Це насамперед – отруєні душі.

Гра «Ланцюжок».

Вчитель ставить перше запитання і той хто дає відповідь ставить наступне запитання і т. д.

  1. Що таке природа? (це все, що нас оточує).
  2. Що таке екологія? (це наука, яка вивчає взаємозв’язки між організмами і оточуючим середовищем).
  3. Узагальнена назва сукупності рослин? (флора).
  4. Узагальнена назва сукупності тварин? (фауна).
  5. Які ти знаєш лікарські рослини?
  6. Найбільша ягода у світі?
  7. Назвіть долину яка є в нашому місті? (долина нарцисів)
  8. Що таке Червона книга?
  9. Що занесено до Червоної книги?

Вправа «Віднови прислів’я»

Учням потрібно скласти прислів’я з двох частин.

Чим глибша вода, тим більша риба. 

Де вода, там і верба. 

Не виливай каламутну воду, доки чисту не найдеш. 

Не спитавшись броду, не сунься в воду. 

Не плюй у криницю, бо доведеться з неї ще води напитися. 

 

Робота з картками.

У кожного на парті є невеличкий текст про те як треба берегти воду.

Завдання: потрібно дописати пропущені слова.

Воду треба ___________ , не втрачати жодної крапельки.

Як це робити?
Коли чистиш зуби, набери у __________ потрібну кількість води і користуйся нею.

А кран хай буде _______________.

Відкривай кран лише тоді, коли треба буде _______________зубну щітку.

______________ закривай кран після того, як помиєш руки.

Слідкуй за тим, щоб крани в домі були _____________________.

 

Слова для довідок: берегти, мити, чашку, закритий, добре, справними.

 

 Фізкультхвилинка.

 

Зараз ми з вами перейдемо за посиланням  розв’яжемо кросворд і пограємося в ігри.

https://learningapps.org/view1340973

https://learningapps.org/view11215394

 

https://learningapps.org/view14855492

 

  1. Підсумок заняття.

Підведемо підсумки нашого заняття. Давайте повернемося до нашого дерева очікувань, чи справдились ваші очікування від заняття. Дякую за увагу.

docx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку