Виховна година «Екологічне асорті»
Мета: формувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху екологічну свідомість, вчити берегти і примножувати багатства природи; розвивати в здобувачів освіти з порушеннями слуху логічне мислення, поповнювати словниковий запас, прищеплювати здобувачам освіти з порушеннями слуху любов до природи рідного краю.
Хід заняття
Привітання, перевірка стану слуху учнів. Налаштування учнів на роботу.
Вправа «Дерево очікувань»
На магнітній дошці прикріплене дерево. В учнів у кожного є яблуко на якому вони пишуть, що вони очікують від сьогоднішнього заняття і прикріплюють його до дерева.
Розповідь: Ми з вами живемо у той час коли про екологію говорять дуже багато. Проблема екології на даний час є дуже важливою.
Як вижити? Яким буде наше майбутнє? Ці питання постають перед кожною людиною. Адже ніякі блага цивілізації не замінять чистого повітря, прозорої води та не шкідливого харчування.
Давайте переглянемо трохи статистики:
Екологічна ситуація в Україні є кризовою. Але екологічна криза – це не лише отруєні води, озонові діри, мертві ліси. Це насамперед – отруєні душі.
Гра «Ланцюжок».
Вчитель ставить перше запитання і той хто дає відповідь ставить наступне запитання і т. д.
Вправа «Віднови прислів’я»
Учням потрібно скласти прислів’я з двох частин.
Чим глибша вода, тим більша риба.
Де вода, там і верба.
Не виливай каламутну воду, доки чисту не найдеш.
Не спитавшись броду, не сунься в воду.
Не плюй у криницю, бо доведеться з неї ще води напитися.
Робота з картками.
У кожного на парті є невеличкий текст про те як треба берегти воду.
Завдання: потрібно дописати пропущені слова.
Воду треба ___________ , не втрачати жодної крапельки.
Як це робити?
Коли чистиш зуби, набери у __________ потрібну кількість води і користуйся нею.
А кран хай буде _______________.
Відкривай кран лише тоді, коли треба буде _______________зубну щітку.
______________ закривай кран після того, як помиєш руки.
Слідкуй за тим, щоб крани в домі були _____________________.
Слова для довідок: берегти, мити, чашку, закритий, добре, справними.
Фізкультхвилинка.
Зараз ми з вами перейдемо за посиланням розв’яжемо кросворд і пограємося в ігри.
https://learningapps.org/view1340973
https://learningapps.org/view11215394
https://learningapps.org/view14855492
Підведемо підсумки нашого заняття. Давайте повернемося до нашого дерева очікувань, чи справдились ваші очікування від заняття. Дякую за увагу.