Виховна година "Хай буде весна"

Про матеріал
Виховна година ( свято весни) для учнів початкових класів на тему: "Хай буде весна".
Перегляд файлу

Виховна година Тема. Хай буде весна.

Мета. Розширювати і поглиблювати знання учнів про зміни в природі з приходом весни; систематизувати знання про весну; вчити дітей бачити красу, спостерігати за природою, дивуватися і захоплюватися нею; розвивати уяву, пам'ять, мислення, увагу, мовлення, інтерес до природи; виховувати любов до природи, естетичні почуття, турботливе ставлення до навколишнього світу.

Обладнання: Демонстраційний матеріал - зображення дівчини-весни, теми уроку, асоціативний кущ; аудіозапис пісні “ Хай буде весна”, заготовки для дитячих поробок “Ляльки весняні квіти”, куб Блума, презентація до заняття, ТЗН,

відео https://www.youtube.com/watch?v=G-pxb95zdU0 Ключові компетентності:

Математична компетентність: шляхом розвитку логічного мислення, виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Спілкування державною мовою; вміння усно висловлювати свою думку. Спілкування іноземною мовою: усно називати квіти, весна, лялька на англійській мові.

Соціальні та громадянські компетентності: уміння працювати з класом. Екологічна грамотність і здорове життя: виховувати бережливе ставлення до природи.

Компетентності в природничих науках та технологіях: формувати поняття ознак весни.

Загальнокультурна грамотність: виконання охайно виробу.

Інформаційно-цифрова компетентність: залучення додаткової інформації, використання демонстраційного матеріалу, ТЗН.

Уміння вчитись продовж життя та інноваційність: формування самостійності учнів, вміння організовувати власну діяльність, креативність, творчість ( під час виконання виробу).

Підприємливість. Вміння працювати в колективі і з колективом.

Форма проведення: виховна година.

Хід заняття І. Організаційна частина.

1.     Емоційне налаштування учнів.

Доброго здоров’я, діти, доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт. Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне, А здоровий і веселий – щастя не мине!

2.     Вітання.

                        -   Діти, подивіться скільки гостей до нас сьогодні завітало.

Давайте привітаємось з нашими гостями ( вітання дітей).

ІІ. Основна частина.

1. Повідомлення теми заняття.

-         Діти відгадайте загадку Тільки сонечко пригріло І розтанув килим білий.

Клен радіє: певно, зна -

В гості йде до нас … ( Весна)

-         А яка зараз пора року ? ( Весна)

-         Як ви думаєте, яка тема нашого заняття? ( Весна)

-         Так, сьогодні ми з вами будемо розмовляти про весну; і тема нашого сьогоднішнього заняття - “ Хай буде весна” ( вивішення теми уроку на листках з весняними квітами).

2. Мотивація.

- І до нас сьогодні на урок завітала “Дівчина-весна” ( вивішення героя ). Весна - це оновлення і відродження природи. Це - сонце і тепло, це зелень і пахощі квітів, це - нове життя. Наші далекі пращури уявляли весну цілком реальною особою - стрункою, веселою, заквітчаною, молодою дівчиною. Там, де вона з'явилася, все оживало, квітло. І щоб наша природа в Україні ожила і розквітла, вона хоче, щоб ми допомогли їй виконати завдання. Давайте допоможемо їй.

3.     Асоціативний кущ.

Перше завдання - це асоціативний кущ. З чим у вас асоціюється слово весна? Яка вона? Яку весну ви хотіли б зараз в Україні?

(         квітуча,      тепла,          сонячна,     успішна,     вільна,        без    тривог, переможна  вивішення на дошці цих слів біля дівчини - весни).

4.     Бесіда про назви місяців.

Наступне завдання - це весняні місяці. Назвати весняні місяці ( березень, квітень, травень) і дізнатися про їхню назву.

Березень - починає весну. Стає світліше, день збільшується, ніч стає коротшою, теплішає. З'являються бруньки на деревах. Час збирати березовий сік. Як ви гадаєте, від чого пішла назва цього місяця? Квітень - сонечко пригріває сильніше, земля все більше вкривається трав'яним килимом, починають з'являтися перші весняні квіти. Саме від квітування місяць отримав таку назву.

Травень - останній місяць весни. Його в народі ще називають місяць “травник”, “громовик”. Місяць щедрий на дощі, він напуває землю водою.

5.     Перегляд пізнавального відео.

Дівчина-весна просить вас уважно подивитися відео про весняні зміни в природі. І дати відповідь на її запитання.

https://www.youtube.com/watch?v=G-pxb95zdU0

6.     Вправа “Впізнай первоцвіт”. ( відгадай загадки)

( Презентація - після кожної відгаданої загадки картинка квітки виводиться на екран)

Перша квіточка весняна

Тихо під сніжком куняла,

Дмухнув вітерець тепленький,

                І з'явився цвіт біленький.        ( Підсніжник)

Квітка я ніжна, низенька, дрібна.

Коли розцвітаю, приходить весна.

Мій цвіт фіолетовий, п’ять пелюсток.

                І довго я квітну між інших квіток.         ( Фіалка)

Навесні я зацвітаю

Синім цвітом серед гаю

Відгадайте, що за квітка,

                Бо мене не стане влітку.      ( Пролісок)

Дзвіночки в лісі ніжні - ніжні, Немов сніжинки білосніжні.

В зеленім листі спочивають,

                П'янкий запах мають.          ( Конвалія)

Сонечко в траві зійшло, Усміхнулось, розцвіло.

Згодом стало біле-біле

                І за вітром полетіло.          ( Кульбаба)

7.     Гра “Буває не буває”

Наступне завдання - це гра “Буває, не буває”.

( Презентація - на екран виводяться малюнки, на яких зображено явища природи.) Нам потрібно вибрати ті, які притаманні весні.

8.     Виконати роботу - Ляльки весняні квіти.

7.1.   Роздача заготовок до робіт.

7.2.   Інструкція виконання роботи.

7.3.   Виконання роботи дітьми.

( Після завершення виконання роботи, діти свої вироби вішають на гілочку із дерева - весна розквітає у нас в класі).

image

9.     Гра з кубиком Блума.

- Останнє завдання від Дівчини-весни - це гра з кубиком Блума. Потрібно дати відповідь на запитання на кубику. Тема - весна. (Учитель підкидає кубик. Та грань, що випала, вказує на тип питання, яке слід поставити учням. Альтернативний варіант – запитання формулюють самі учні, а потім ставлять їх класу. Учень/учениця відповідає на запитання. Якщо відповідь неповна, то однокласники можуть доповнити її та скоригувати неточності.)

ІІІ. Підсумок та зворотній зв'язок.

1.     Бесіда. ( Під пісню “ Хай буде весна” )

-         Ось і ми виконали всі завдання Дівчини-весни. І весна неодмінно настане. Не тільки в природі, а і у наших серцях. Давайте загадаємо бажання, нехай всі родини будуть щасливі,

усі разом, в добробуті, мирі та щасті. Все в нас буде добре, ми це заслужили. Українській весні - бути!

-         Що нового ви дізналися, що сподобалось?

2.     Рефлексія “Ручки”.

-         Якщо вам сподобалося заняття підніміть дві руки;

-         Якщо щось сподобалось, а щось ні - одну руку;

-         І якщо заняття взагалі не сподобалось - руки не піднімаємо.

-         Гарно сьогодні працювали, наше заняття закінчилося. Дякую вам.

pdf
Додано
11 березня
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку