Виховна година "Кленовий листочок"

Про матеріал
Виховна година, яка допоможе формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.
Перегляд файлу

http://i.allday.ru/uploads/posts/2009-04/1239783061_autumn-set9.jpgТема: Кленовий листочок.

Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом..

Обладнання: тема на дошку, жетони,засушені листки різних форм, клей ПВА, пензлі, білий або кольоровий картон світлих тонів, зразок аплікації, ножиці, малюнки до загадок.

Вид заняття: творча майстерня.

Хід роботи:

І Вступна частина

1. Привітання.

Добрий день, вам любі діти,

Годі вже вам гомоніти

Продзвенів уже дзвінок,

Тож почнемо наш урок.

2. Перевірка готовності до роботи.

- Приберіть все зайве з парт, щоб ми могли почати наше заняття

3. Повідомлення теми і мети.

- Діти сьогодні наша виховна година незвичайна Добрик нас привів до своєї творчої майстерні Осені, де він полюбляє працювати. Тому сьогодні на нашому занятті ми будемо працювати творчо.

 

http://i.allday.ru/uploads/posts/2009-04/1239783061_autumn-set9.jpgІІ Основна частина

  1. Вступна бесіда.

 Діти, коли ми разом з Добриком готувалися до сьогоднішнього заняття  ми побували в осінньому парку. А що ми там знайшли ви дізнаєтесь відгадавши загадку. Послухайте уважно.

Сидить — зеленіє,

Лежить — пожовтіє,

Падає — почорніє. (Листя)

 

  • Правильно, діти, ми  одержали в дарунок від велетнів-дерев різнобарвні листочки клена.
  1. Гра  «З якого дерева листок?»

- Діти, зараз Добрик пропонує вам «З якого дерева листок?». Я буду показувати вам малюнки листочків а вам потрібно буде сказати з якого дерева цей листочок. Тільки не викрикуємо піднімаємо руку.Тож почнемо. ( клен, береза, акація, каштан, дуб, іва, рябина)

3.  Загадки.

  • Діти, зараз пропоную вам розгадати загадки.
  1. Щоб жили всі дружно в мирі:

Скло, пластмаса, гума, шкіра, —

Всіх здружу я, крім людей.

Здогадались, хто я?.. (Клей).

  1. Два кільця,два кінця, а посередині цвяшок (ножиці).
  2. Біле поле, мудрий на нім оре.

А із кольорового — саморобки робить. (Папір)

  1. Дерев'яний

Та довгенький,

Маю носик я

Гостренький.

На білому

http://i.allday.ru/uploads/posts/2009-04/1239783061_autumn-set9.jpgСлід лишаю

І всіх діток

Потішаю.

(Олівець)

  • Молодці, діти.
  1. Фізкультхвилинка.

- Діти, зараз Добрик пропонує вам хвилинку відпочинку. Підніміться, будь ласка.

Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерева колише-гойдає.

То направо, то наліво нахиляє.

То вгору, то назад.

То вниз нагинає.

Птахи летять-відлітають,

А учні тихенько за парти сідають.

- Молодці, сідайте.

  1.  «Правила безпечної праці».
  • Діти, перш ніж розпочати навчатися чогось, необхідно ознайомитися із правилами безпечної праці та поведінки під час вироблення аплікації.. Робота з такими інструментами як ножиці, вимагає від вас охайності та уважності під час їх використання, тому запамятайте правила.

Запам’ятайте правила НЕ:

1) Не відволікайте від роботи інших.

2) Не працюйте несправним інструментом.

3) Не грайтеся інструментами.

А ось — правила ТАК:

1) Працюйте охайно.

2) Економте матеріали.

3) Цінуйте хвилину.

 

http://i.allday.ru/uploads/posts/2009-04/1239783061_autumn-set9.jpg6. Аплікація «Лисичка і колобок».

- Діти, а тепер саме цікаве завдання. Ми з Добриком пропонуємо вам зробити аплікацію, зображення якої ви бачите на дошці. На партах ви побачите матеріали для вашої аплікації. Роблячи, аплікацію не забувайте про правила безпечної праці. Свої аплікації підпишіть.  У кінці зробимо виставку найкращих аплікацій.

Інструктаж:

  1. Спочатку на аркуш паперу клеїмо два маленьких листочки – це вушка лисички.

 

 

  1. Далі  на аркуш паперу, і трохи закриваючи вушка клеїмо кленовий листочок – це мордочка лисиці.

 

 

 

 

  1. Нижче на кленовий листочок приклеюємо листочок з акації – це ніс лисички.

 

 

 

 

http://i.allday.ru/uploads/posts/2009-04/1239783061_autumn-set9.jpg 

  1. І тепер посередині кленового листочка клеїмо намальовані очі.

 

 

 

 

 

  • У нас вийшла лисичка.
  • Тепер зробимо колобка.
  1. D:\Настя\Практика\Практика 2\Кленовий листочок\listya-duba.pngІз жовтого листочка вирізаємо обережно ножицями овал, щоб був схожий на колобок.  Приклеюємо його.

 

 

 

 

  1. Зверху клеїмо намальовані очі, ніс та рот.

 

 

 

 

 

 

 

  • Тепер у нас вийшов колобок.
  • Молодці, діти.

 

http://i.allday.ru/uploads/posts/2009-04/1239783061_autumn-set9.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Виставка творчих робіт.
  • Діти, а тепер ми подивимось на ваші роботи. Зараз ви покажете, які аплікації ви зробили.

 

ІІІ Заключна частина

  1. Підсумкова бесіда.

- Яка була тема сьогоднішнього нашого заняття?

- Чому присвячене наше заняття?

- Яку аплікацію мі з вами та Добриком виготовили?

2. Нагородження.

- Діти, ви сьогодні всі молодці. Добре та старанно всі виконували завдання.

3. Прощання.

- Діти, до побачення. До нових зустрічей.

 

docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
1195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку