Тема: Кленовий листочок.
Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом..
Обладнання: тема на дошку, жетони,засушені листки різних форм, клей ПВА, пензлі, білий або кольоровий картон світлих тонів, зразок аплікації, ножиці, малюнки до загадок.
Вид заняття: творча майстерня.
Хід роботи:
І Вступна частина
1. Привітання.
Добрий день, вам любі діти,
Годі вже вам гомоніти
Продзвенів уже дзвінок,
Тож почнемо наш урок.
2. Перевірка готовності до роботи.
- Приберіть все зайве з парт, щоб ми могли почати наше заняття
3. Повідомлення теми і мети.
- Діти сьогодні наша виховна година незвичайна Добрик нас привів до своєї творчої майстерні Осені, де він полюбляє працювати. Тому сьогодні на нашому занятті ми будемо працювати творчо.
ІІ Основна частина
– Діти, коли ми разом з Добриком готувалися до сьогоднішнього заняття ми побували в осінньому парку. А що ми там знайшли ви дізнаєтесь відгадавши загадку. Послухайте уважно.
Сидить — зеленіє,
Лежить — пожовтіє,
Падає — почорніє. (Листя)
- Діти, зараз Добрик пропонує вам «З якого дерева листок?». Я буду показувати вам малюнки листочків а вам потрібно буде сказати з якого дерева цей листочок. Тільки не викрикуємо піднімаємо руку.Тож почнемо. ( клен, береза, акація, каштан, дуб, іва, рябина)
3. Загадки.
Скло, пластмаса, гума, шкіра, —
Всіх здружу я, крім людей.
Здогадались, хто я?.. (Клей).
А із кольорового — саморобки робить. (Папір)
Та довгенький,
Маю носик я
Гостренький.
На білому
Слід лишаю
І всіх діток
Потішаю.
(Олівець)
- Діти, зараз Добрик пропонує вам хвилинку відпочинку. Підніміться, будь ласка.
Трава низенька-низенька.
Дерева високі-високі.
Вітер дерева колише-гойдає.
То направо, то наліво нахиляє.
То вгору, то назад.
То вниз нагинає.
Птахи летять-відлітають,
А учні тихенько за парти сідають.
- Молодці, сідайте.
Запам’ятайте правила НЕ:
1) Не відволікайте від роботи інших.
2) Не працюйте несправним інструментом.
3) Не грайтеся інструментами.
А ось — правила ТАК:
1) Працюйте охайно.
2) Економте матеріали.
3) Цінуйте хвилину.
6. Аплікація «Лисичка і колобок».
- Діти, а тепер саме цікаве завдання. Ми з Добриком пропонуємо вам зробити аплікацію, зображення якої ви бачите на дошці. На партах ви побачите матеріали для вашої аплікації. Роблячи, аплікацію не забувайте про правила безпечної праці. Свої аплікації підпишіть. У кінці зробимо виставку найкращих аплікацій.
Інструктаж:
ІІІ Заключна частина
- Яка була тема сьогоднішнього нашого заняття?
- Чому присвячене наше заняття?
- Яку аплікацію мі з вами та Добриком виготовили?
2. Нагородження.
- Діти, ви сьогодні всі молодці. Добре та старанно всі виконували завдання.
3. Прощання.
- Діти, до побачення. До нових зустрічей.