Виховна година"Людина починається з добра"

Про матеріал
Тема. Людина починається з добра Мета; Формувати в учнів почуття доброти, чуйності, милосердя; поваги до батьків і рідних, до людей старшого віку; сприяти формуванню моральних цінностей у дітей; розвивати увагу, пам’ять, мислення, гнучку думку; виховувати віру в силу добра Обладнання: прислів*я, приказки, кросворд. Література: «Розкажіть думку», «Початкова школа», «Зернятко». Форма – бесіда.
Перегляд файлу

Тема. Людина починається з добра

Мета; Формувати в учнів почуття доброти, чуйності, милосердя; поваги до батьків і рідних, до людей старшого віку; сприяти формуванню моральних цінностей у дітей; розвивати увагу, память, мислення, гнучку думку; виховувати віру в силу добра

Обладнання: прислів*я, приказки, кросворд.

Література: «Розкажіть думку», «Початкова школа», «Зернятко».

Форма – бесіда.

Хід заняття

  1. Організаційна частина
  • Доброго дня, діти! Мене звати Василина Василівна
  1. Основна частина.
  1. Повідомлення теми і мети заняття.
  • Кожного дня ми зустрічаємо багато різних людей. Їх багато, але всі вони не схожі один на одного. Кожна людина щодня відчуває різні емоції. Ми поговоримо про добро.
  • Як ви думаєте що таке добро?
  • На вашу думку, що означає вислів «людина починається з добра»?
  • Яких людей ми називаємо добрими?
  • Учні, а як потрібно ставитись до старших людей, до вчителів, батьків?
  • А що ви робите для того, щоб бути добрим?
  • А чи знаєте ви прислів*я та приказки про добро?
  1. Робота над прислів*ями.

Діти, на дошці ви бачите частини речень.

Ваше завдання: з*єднати частини так, щоб утворилися прислів*я.

Добро роби                                                 яке відкриває кожні двері                              

Роби добро і не твори                               зло

Слово не горобець                                     а зло руйнує

Слово – ключ,                                            добро і буде

Праця годує                                               вилетить не впіймаєш

Добро будує, а зло                                    а лінь марнує

  1. Розгадування кросворду.
  • Діти, на дошці ви бачите кросворд.У ньому зашифровані добрі почуття. Давайте спробуємо разом розгадати його.

1. людяність

2.любов

3. турбота

4.     дружба

5.     довіра

1. Риса, яка притаманна гідній людині, гуманність(людяність)

2.Найсвітліше і прекрасне почуття(любов)

3.Діяльність, направлена на благополуччя когось: піклування, догляд.(турбота)

4.Близькі стосунки, засновані на взаємодовірі. Спільних інтересах(дружба)

5.Що повинне бути між справжніми друзями?(довіра)

 

4.Слухання та аналіз легенди

Легенда про добро

Давним-давно люди помітили, що рослини дають плоди в залежності від того, яке насіння посіяли, в який грунт вони лягли, як за ним доглядали, скільки приділяли уваги. Так виявилось, що насіння зла і ненависті дає такі погані плоди, засмічує грунт, зводити нанівець весь людський труд, . і навпаки, насіння добра, посіяне в підготовлену землю, за якими доглядають, за якими піклуються, огортають теплом і добром, дає найкращі, найрум*яніші і найсоковитіші плоди. Найстараннішим вдається виплекати Дерево Добра, від якого йде світло, тепло і добро до всіх, хто цього потребує.

Ця історія передається із покоління в покоління, від серця до серця.

Яке дерево ми посадимо, такі і матимемо плоди.

1.п про що розповідається в тій легенді?

2. діти, а вам сподобалась легенда про дерево добра?

3. які висновки ви зробили для себе?

4. як ви думаєте, а ми разом зможемо виростити таке дерево добра?

5.гра «так чи ні»

Суть гри полягає у тому, що вчитель читає добрі і погані справи. Коли діти чують добру справу – піднімають зелену карточку, погану – червону.

  1. Допомагати мамі мити посуд(зелена)

2. Робити комусь зле, якщо ніхто не бачить(червона)

3. Берегти рідну природу та охороняти її(зелена)

4. Шанувати працю інших людей(зелена)

5. Галасувати, коли хтось відпочиває(червона)

6.Обманювати(червона)

7.Насміхатись з чужого горя(червона)

8. Добре вчитись(зелена)

9. Не слухати батьків(червона)

10. Бути вихованим(зелена)

11. Допомагати друзям(зелена)

12.Ображати інших(червона)

13. Захищати слабкого(зелена)

14. Любити своїх батьків(зелена)

6.Підсумкова бесіда

Молодці, діти!

3.Заключна частина

- молодці, учні! Я думаю, що ви всі навчилися аналізувати добрі і погані вчинки. Мені сподобалась з вами сьогодні працювати. Я знаю що ви також задоволення нашою роботою. Творіть добро і не вимагайте за це винагороди.

До побачення!!!