Виховна година
милування природою
на тему:
«Танок осіннього листя»
Підготувала
Педагог-організатор
Петрівської ЗШ І ступеня
Сидоренко Н.С.
Мета: вчити дітей складати оповідання (казку); збагачувати словниковий запас;розвивати творчу уяву, спостережливість учнів; виховувати доброту і чуйність.
Обладнання: малюнки із зображенням пізньої осені,різнокольорове осіннє листя, клей,альбомні аркуші, обкладинка дитячої книжки (виготовляє вчитель).
Хід заходу
І. Організаційний момент
Вчитель вітається з учнями, виконуючи рухи
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
ІІ. Повідомлення теми й завдань
Своїм гарячим серцем обігрівав всіх своїх школярів,спостерігачі їх, вишукуючи нові й нові засоби найкращого впливу на розвиток їх характерів та свідомості, їх світогляду й світосприймання. Василь Олександрович намагався дати дітям не тільки належні знання,але й зростити їх хорошими людьми, добрими і чесними, відважними,трудолюбивими та життєрадісними. Багато часу проводив учитель із своїми учнями. Він дуже любив дітей, і діти любили його. Велику увагу він приділяв прогулянкам у природу, де учні спостерігали за навколишнім світом. Під час цих прогулянок і розмов виникли казки та оповідання – їх створювали і самі діти.
Сидить — зеленіє,
Лежить — пожовтіє,
Падає — почорніє. (Листя)
ІІІ Підготовча робота
Метод «Мікрофон»
(Одного разу, жив собі,з того часу, я- листочок…тд.)
Опрацювання слів та словосполучень: одного разу, осінь чудова, сумна краса осіннього листя, мокре та похмуре,листя опадає, чарівність осінніх барв, танок листя,листя падає, як метелик,одного разу трапилася історія.
ЧАКЛУНКА
Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
Н. Замрія
ОСІНЬ
Ніби притомилося сонечко привітне:
У траві пожовклій молочай не квітне.
Облетіло літо листячком із клена,
Лиш ялинка в лісі сонячно зелена.
Журавлі курличуть: летимо у вирій.
Пропливає осінь на хмарині синій.
Б. Чалий
ІV Складання твору й оформлення книжки
(Учні пишуть казку на альбомних аркушах)
Запитання:
(Оформлення робіт за допомагаю осінніх листочків, виготовлених заздалегідь)
V Підсумок уроку