Виховна година " Мій характер"

Про матеріал

Виховна година

Тема. Мій характер.

Мета: пояснити дітям, що таке характер, які погані риси характеру впливають на здоров'я людини, розвиток мислення, усного мовлення, словникового запасу, виховувати ввічливість.

Обладнання: листи для роботи в групах, картки на кожного учня, таблиця з прислів'ями .

Хід виховної години

І. Мотвація. Гра «Кореспондент».

У ролі кореспондента вчитель. Він повідомляє, що готує публікацію до класної газети «Мій характер». Проводить інтерв'ю з ряду питань.

  • -Як ви гадаєте, зо таке характер?
  • -А який у вас характер?
  • -Я хочу мати такі … риси характеру?
  • -Чи може людина змінювати 9вдосконалювати свій характер?
  • -Як?

ІІ. Практична робота.

  • 1.Бесіда вчителя.

Характер- це манера поведінки в суспільстві. Якщо людина завжди ввічливо поводить себе, розрізняє свої емоції, настрій і вміє ними керувати, то у неї нормальний характер.

  • 2.Практична робота. Групова робота.
  • -Опишіть або намалюйте добрі вчинки.
  • 3.Презентація робіт.
  • 4.Самостійна робота.

Уважно роздивись перелік різних якостей. Постав відмітку там, де ці якості належать мамі, татові, обом.

ЯКОСТІ МАМА ТАТО МАМА І ТАТО

Сильний

Ніжний

Справедливий

Суворий

Ласкавий

Сердитий

Нерішучий

Красивий

Слабкий

Охайний

Працьовитий

  • 5.Обговорення.

ІІІ. Висновки.

  • 1.Практична робота
  • -Напиши, яким чоловіком чи якою жінкою ти хочеш стати.
  • 2.Робота над прислів'ями.

Світ тільки правдою тримається.

Цінять не за словами, а за ділом.

Роботу роблять старанням і умінням.

Відповідай за те, що сам звершив.

Коли про людину кажуть: «У неї добрий ( легкий) характер?»
Перегляд файлу

Виховна година

Тема.  Мій характер.

Мета: пояснити дітям, що таке характер, які погані риси характеру впливають  на здоровя людини, розвиток мислення, усного мовлення, словникового запасу, виховувати ввічливість.

Обладнання: листи для роботи в групах, картки на кожного учня, таблиця з прислів’ями .

Хід виховної години

І. Мотвація.  Гра «Кореспондент».

У ролі кореспондента вчитель. Він повідомляє, що готує публікацію до класної газети «Мій характер». Проводить інтерв’ю з ряду питань.

  • Як ви гадаєте, зо таке характер?
  • А який у вас характер?
  • Я хочу мати такі … риси характеру?
  • Чи може людина змінювати 9вдосконалювати свій характер?
  • Як?

ІІ. Практична робота.

  1. Бесіда вчителя.

Характер- це манера поведінки в суспільстві. Якщо людина завжди ввічливо поводить себе, розрізняє свої емоції, настрій і вміє ними керувати, то у неї нормальний характер.

  1. Практична робота. Групова робота.
  • Опишіть або намалюйте добрі вчинки.
  1. Презентація робіт.
  2. Самостійна робота.

Уважно роздивись перелік різних якостей. Постав відмітку там, де ці якості належать мамі, татові, обом.

ЯКОСТІ          МАМА      ТАТО        МАМА І ТАТО

Сильний

Ніжний

Справедливий

Суворий

Ласкавий

Сердитий

Нерішучий

Красивий

Слабкий

Охайний

Працьовитий

  1. Обговорення.

ІІІ. Висновки.

  1. Практична робота
  • Напиши, яким  чоловіком чи якою жінкою ти хочеш стати.
  1. Робота над прислів’ями.

           Світ тільки правдою тримається.

           Цінять не за словами, а за ділом.

             Роботу  роблять старанням і умінням.

             Відповідай  за те, що сам звершив.

  •  Коли про людину кажуть: « У неї добрий ( легкий) характер?»
docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
4924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку