Виховна година "Міжнародний жіночий день. Восьме березня"

Про матеріал
Тема: «8 Березня» Мета : Ознайомити дітей зі святом 8 березня, виявити вміння дітей в оформленні святкової листівки; розвивати увагу, пам’ять та збагачувати словниковий запас та логічне мислення учнів; виховувати любов, почуття глибокої поваги і шани до матерів, сестер, взагалі жінок. Обладнання: Тема на дошку, зображення троянди, зображення кульбаби, зображення ромашки, зображення волошки, зображення під сніжника, зображення тюльпану, зображення фіалки, казковий герой, зображення стовбуру квітки, різнокольорові пелюстки, вітальні листівки-вісімки, аудіо-запис, велика вісімка на ватмані, об`ємні квіточки, конверти, жетони, ноутбук. Вид заняття: Розважальна програма.
Перегляд файлу

Тема: «8 Березня»

Мета : Ознайомити дітей зі святом 8 березня,  виявити вміння дітей в оформленні святкової листівки;

розвивати увагу, пам’ять та збагачувати словниковий запас та логічне мислення учнів;
виховувати любов, почуття глибокої поваги і шани до матерів, сестер, взагалі жінок.

 

Обладнання: Тема на дошку, зображення троянди, зображення кульбаби, зображення ромашки, зображення волошки, зображення під сніжника, зображення тюльпану, зображення фіалки, казковий герой, зображення стовбуру квітки, різнокольорові пелюстки, вітальні листівки-вісімки, аудіо-запис, велика вісімка на ватмані, об`ємні квіточки, конверти, жетони, ноутбук.

Вид заняття: Розважальна програма.

Хід роботи

І. Вступна частина.

  1. Привітання
  • Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаємо і ми!

 

  1. Перевірка готовності до роботи.

 

  • Усі сідайте тихо, діти.
    Домовляймось – не шуміти,
    Руку гарно підіймати,
    На занятті не дрімати,
    А знання мерщій хапати –
    Щоб не було нам мороки.
    Всі готові до заняття?
    Тож, гаразд.
    Часу не гаймо
    І заняття починаймо.

 

  1. Повідомлення теми і мети.

 

  •  Ще не розсталися з зимою,
    Та вже весна несе тепло.
    Це свято мами дорогої,
    Це 8 березня прийшло.

 

- Як ви вже зрозуміли ми повинні ознайомитись зі святом 8 Березня. Тому  тема нашого заняття «8 Березня».

- Це свято ми святкуємо на цьому тижні.

- А хто може мені сказати коли саме?

 

ІІ. Основна частина.

 

  1. Введення елементу нестандартності.

 

- Діти, до нас сьогодні завітав на заняття гість, але щоб з ним познайомитись, ви спочатку повинні його відгадати.


Наче птиця, крила має,
Все літає і співає:

-  Я медок вам ношу,
Не чіпай же, бо вкушу.
Так лякає нас мала,
А зовуть її…
(Бджола)

 

-  Молодці, діти! Правильно це бджілка яка  буде спостерігати за вами все наше заняття як ви працюєте і як поводите себе на уроці.


 

  1. Завдання від казкового героя.

 

  • Діти, наша бджілка звернулася до вас з проханням про допомогу.
  • Чи допоможете ви нашій гості?
  • А саме вона просить допомогти їй зібрати семи-квітку, пелюстки якої вітер просто здув з нашого стебельця.
  • Кожна пелюстка відповідає за свою квіточку і щоб зібрати «семи-квітку» ви повинні відгадати усі наші загадки.


- Що за квіточка пахуча:
І червона, і колюча?
(Троянда)

- Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло.
(Кульбабка)

- Наче сонця серединка,
Пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
Що звуть квіточку ...
  (Ромашка)

  • Синьоока ця заброда

    В полі водить хороводи.

    Де вона вінки спліта –

    Пшениці рідкі й жита.
(Волошка)

  • Перша квіточка весняна
    Тихо під сніжком куняла.
    Дмухнув вітерець тепленький,
    І з'явився цвіт біленький.
    (Підсніжник)
     
  • Маю я п'ять пелюсток

    І напівкруглий зелений листок.

    А середина у мене жовтенька,

    Личко не кругле, а трохи довгеньке,

   Квітка я ніжна, низенька, дрібна.

    А як запахну - приходить весна.

      (Тюльпан)

 

  • Вишні росами вмивались,

    Чепурились, наряджались.

    В білі вбралися сорочки -

    Звеселилися садочки.

      (Фіалка)

 

  • Яка гарна вийшла в нас семи-квітка.
  • Бджілка дуже дякує вам за допомогу і тепер вона свою семи-квітку буде тримати дуже гарно щоб не розгубити знову пелюстки.
  •  
  1. .Листівка для вчителя

 

-  Діти,а зараз ми вам пропонуємо зробити вітальну листівку для Ірини Володимірівни, з 8 березня.

- Ми вам роздамо квіточки а ви повинні їх з любов`ю і ласкою наклеїти на вісімку яку вам буде підносити до вас Інна Вікторівна.

- Всі  вже наклеїли квіточки на листівку,  так кажучи зробили свій творчий внесок, а зараз ми разом з вами привітаємо з 8 березня Ірину Володимірівну!

Поверніться всі  до Ірини Володимірівни  і скажіть всі разом вітаємо з наступаючим 8 березня.

 

 

 

  1. Продовж речення

 

  •                   А зараз я пропоную вам пограти в гру яка називається «Продовж речення».
  •                   Я вам кажу початок, а ви повинні сказати кінець.
  •                   Готові?

 

Не боюсь грози ні грама,

Біля мене поруч …(мама)

 

Нема в квартирі бруду, хламу,

Все чисто прибрала …(мама)

 

Перед сном одягнув піжаму,

Почитати просим …(маму)

 

В циркові нова програма,

Нам білети купить …(мама)

 

Подарунки власними руками

На свято зробимо для …(мами)

 

  1.  Фізкультхвилинка.

 

  • Ви мабуть вже стомилися, давайте перепочинемо і зробимо фізхвилинку.

 

  • Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день осінній

І до сонця потягніться,

В різні боки похиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

 

- Ми вже відпочили і можемо продовжувати.

 

  1. Гра  «Оплески»
  • Зараз буде цікава гра яка називається «Оплески».
  • Я зараз буду задавати вам питання, якщо відповідь на питання-так, то ви повинні плескати у долоні, а якщо відповідь-ні, то ви повинні тихенько сидіти і не плескати. Що ж починаймо.

 

  1. Восьме березня це свято?
  2. Восьме березня це свято для хлопців?
  3. На восьме березня ми вітаємо дівчаток зі святом?
  4. Це літнє свято?
  5. Восьме березня свято весни?

 

  1. Вітання у віршах

 

  • Дівчата у нас для вас є невеличкий сюрприз.
  • А зараз ми запрошуємо до дошки наших маленьких джентльменів яких ми для вас підготували.

 

Дорогі, дівчата!

Наші рідні і красиві!

Кращого немає свята,

Аніж те, що прийде нині!

             ***

Це для вас сніги розтали,

Це для вас прийшла весна.

Це ви з нами розквітали,

Протягом років щодня.

           ***

 

То ж лишайтесь завжди милі,

Ніжні, щирі, чарівні,

І розумні, і вродливі,

І веселі, і прості!

         ***

Вітаємо-вітаємо Дівчаток дорогих,

Бо  восьме березня найкраще свято для них.

Ви ніби із п`єси,

Гарні й тендітні принцеси.

 

  1.  Гра «Побажання».

 

- Діти, ми зараз з вами проведено гру яка називається «Побажання».

 

-  Зараз я хочу щоб хлопці привітали дівчаток з 8 березня і тому ми роздамо хлопчикам листівки-вісімки, і ви, хлопці, повинні підписати цю листівку для своєї сусідки по парті, і кожен з хлопчиків по черзі починаючи з першого ряду повинен вставати і дарувати цю листівку своїй сусідці по парті, і сказати їй побажання зі святом 8 березня починаючи зі слів «Я тобі бажаю …».

 

- Молодці, хлопці, в вас дуже гарно виходить говорити гарні компліменти дівчатам.

 

- Дівчата, а чи сподобалось вам вітання хлопців?

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумкова бесіда.

- З яким святом ми сьогодні познайомились на занятті?

- В яку ж пору року ми відзначаємо 8 березня?

- Кого ми вітаємо з цим святом?

- Що вам сподобалось і запам`яталось найбільше на занятті?

- Який гість завітав до нас на початку нашої виховної години?

2. Нагородження.

- А зараз ми вам роздамо конвертики в які ви будете складати свої нагородження. А сьогодні за вашу працю і активність ви  отримають жетончики.

3. Прощання.

- Наша Бджілка спостерігала як ви себе активно проявляли протягом нашого заняття, як поводили себе. Вона вам дуже дякує за гарно проведений час разом з вами.

- Встаньте всі.

- До побачення і  до нових зустрічей!

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
4779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку