Тема: «8 Березня»
Мета : Ознайомити дітей зі святом 8 березня, виявити вміння дітей в оформленні святкової листівки;
розвивати увагу, пам’ять та збагачувати словниковий запас та логічне мислення учнів;
виховувати любов, почуття глибокої поваги і шани до матерів, сестер, взагалі жінок.
Обладнання: Тема на дошку, зображення троянди, зображення кульбаби, зображення ромашки, зображення волошки, зображення під сніжника, зображення тюльпану, зображення фіалки, казковий герой, зображення стовбуру квітки, різнокольорові пелюстки, вітальні листівки-вісімки, аудіо-запис, велика вісімка на ватмані, об`ємні квіточки, конверти, жетони, ноутбук.
Вид заняття: Розважальна програма.
Хід роботи
І. Вступна частина.
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаємо і ми!
- Як ви вже зрозуміли ми повинні ознайомитись зі святом 8 Березня. Тому тема нашого заняття «8 Березня».
- Це свято ми святкуємо на цьому тижні.
- А хто може мені сказати коли саме?
ІІ. Основна частина.
- Діти, до нас сьогодні завітав на заняття гість, але щоб з ним познайомитись, ви спочатку повинні його відгадати.
Наче птиця, крила має,
Все літає і співає:
- Я медок вам ношу,
Не чіпай же, бо вкушу.
Так лякає нас мала,
А зовуть її…
(Бджола)
- Молодці, діти! Правильно це бджілка яка буде спостерігати за вами все наше заняття як ви працюєте і як поводите себе на уроці.
- Що за квіточка пахуча:
І червона, і колюча?
(Троянда)
- Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло.
(Кульбабка)
- Наче сонця серединка,
Пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
Що звуть квіточку ...
(Ромашка)
В полі водить хороводи.
Де вона вінки спліта –
Пшениці рідкі й жита.
(Волошка)
І напівкруглий зелений листок.
А середина у мене жовтенька,
Личко не кругле, а трохи довгеньке,
Квітка я ніжна, низенька, дрібна.
А як запахну - приходить весна.
(Тюльпан)
Чепурились, наряджались.
В білі вбралися сорочки -
Звеселилися садочки.
(Фіалка)
- Діти,а зараз ми вам пропонуємо зробити вітальну листівку для Ірини Володимірівни, з 8 березня.
- Ми вам роздамо квіточки а ви повинні їх з любов`ю і ласкою наклеїти на вісімку яку вам буде підносити до вас Інна Вікторівна.
- Всі вже наклеїли квіточки на листівку, так кажучи зробили свій творчий внесок, а зараз ми разом з вами привітаємо з 8 березня Ірину Володимірівну!
Поверніться всі до Ірини Володимірівни і скажіть всі разом вітаємо з наступаючим 8 березня.
Не боюсь грози ні грама,
Біля мене поруч …(мама)
Нема в квартирі бруду, хламу,
Все чисто прибрала …(мама)
Перед сном одягнув піжаму,
Почитати просим …(маму)
В циркові нова програма,
Нам білети купить …(мама)
Подарунки власними руками
На свято зробимо для …(мами)
Землі нашій поклоніться
За щасливий день осінній
І до сонця потягніться,
В різні боки похиліться,
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.
- Ми вже відпочили і можемо продовжувати.
Дорогі, дівчата!
Наші рідні і красиві!
Кращого немає свята,
Аніж те, що прийде нині!
***
Це для вас сніги розтали,
Це для вас прийшла весна.
Це ви з нами розквітали,
Протягом років щодня.
***
То ж лишайтесь завжди милі,
Ніжні, щирі, чарівні,
І розумні, і вродливі,
І веселі, і прості!
***
Вітаємо-вітаємо Дівчаток дорогих,
Бо восьме березня найкраще свято для них.
Ви ніби із п`єси,
Гарні й тендітні принцеси.
- Діти, ми зараз з вами проведено гру яка називається «Побажання».
- Зараз я хочу щоб хлопці привітали дівчаток з 8 березня і тому ми роздамо хлопчикам листівки-вісімки, і ви, хлопці, повинні підписати цю листівку для своєї сусідки по парті, і кожен з хлопчиків по черзі починаючи з першого ряду повинен вставати і дарувати цю листівку своїй сусідці по парті, і сказати їй побажання зі святом 8 березня починаючи зі слів «Я тобі бажаю …».
- Молодці, хлопці, в вас дуже гарно виходить говорити гарні компліменти дівчатам.
- Дівчата, а чи сподобалось вам вітання хлопців?
ІІІ. Заключна частина.
- З яким святом ми сьогодні познайомились на занятті?
- В яку ж пору року ми відзначаємо 8 березня?
- Кого ми вітаємо з цим святом?
- Що вам сподобалось і запам`яталось найбільше на занятті?
- Який гість завітав до нас на початку нашої виховної години?
2. Нагородження.
- А зараз ми вам роздамо конвертики в які ви будете складати свої нагородження. А сьогодні за вашу працю і активність ви отримають жетончики.
3. Прощання.
- Наша Бджілка спостерігала як ви себе активно проявляли протягом нашого заняття, як поводили себе. Вона вам дуже дякує за гарно проведений час разом з вами.
- Встаньте всі.
- До побачення і до нових зустрічей!