Тема: Давайте познайомимось.
Мета: Познайомитись з дітьми. Навчати дітей чемно поводити себе під час спілкування;
Розвивати чемність,ввічливість;
Виховувати дружелюбність,повагу до інших.
Обладнання: Картки з морквинками, малюнок корзинки, подарунки, листочки, казковий герой, тема на дошку, ноутбук, відео фрагмент, малюнок сніговика, малюнок синиці, аудиозапис, листочки з долонями.
Вид заняття: Бесіда з елементами гри.
Хід роботи
І Вступна частина
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
Нумо гляньте всі швиденько,
Чи на партах все чистенько
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Ой, яка гарненька киця
На стежині чепуриться,
Мов пухнастенький клубок
Прикотився із казок.
Ну, сховай же свої дряпки,
Дай торкнутися до лапки!
Киця виявилась злою,
По клубочку провела,
Потім за маленьку лапку
Не знайомиться з малою,
Все одно разок мала
По клубочку провела.
Потім за маленьку лапку
Обережненько взяла,
І клубочок той пухнастий
Ніжно так обійняла.
І ВОНИ СТАЛИ ДРУЗЯМИ!
ІІ. Основна частина.
сіренький кожушок,
скорий побігайчик, як він зветься?...
(Зайчик)
3. Фрагмент з відео.
- Тому зараз ми з вами переглянемо відео-фрагмент про дружбу.
- Чи є у вас друзі?
- Чи весело вам з ними?
- За що ви любите своїх друзів?
Ім'я для Сніговичка
Рано-вранці, коли перші промінці сонця лише освітили горизонт, а пташки тільки щойно прокинулись, на носик Сніговичка зверху щось впало.
Сніговичок підняв голову.
Над ним якраз летіла синичка. Це вона загубила свій сніданок - зернинку, яку взяла з годівнички.
- Ой, залишилась без обіду, -- бідкалась пташечка.
Тут вона подивилась вниз і запитала.
- А ти що таке? Тебе ж тут не було раніше.
- Я Сніговик. Мене вчора виліпили дітлахи.
- І як ти називаєшся?
- Мені ще не дали ім'я. А тебе як звати?
- Мене назвали Спритною, бо я швидко стрибаю і літаю.
І синичка сіла до Сніговичка на носик.
- Може, тебе Морквинкою назвати? Вона така яскрава, і гарно виділяється на обличчі.
- Мені подобається. Морквинка-відповів Сніговичок.
- Так, і де тут моє зернятко впало? -- заметушилась Синичка.
Вона подивилась на відрі-шапці, на кулях-руках, оглянула плечі Морквинки.
- Щось падало вниз. Глянь десь біля ніг, -- сказав товариш.
І справді, біля кулі-ноги на білому снігу лежало щось чорне.
- Мій обід! -- зраділа Спритна.
- А що це? -- зацікавився Морквинка.
- Насіння соняшника. Дуже смачне... Але мені вже пора. Побачимось.
І синичка полетіла.
А Сніговичок залишився стояти, переливаючись у сонячних промінцях різними кольорами і радіючи з того, що в нього тепер є ім’я.
Всі піднесли руки — раз! (руки в гору)
Став навшпиньки увесь клас, (навшпиньки)
Два — присіли, руки вниз. (присіли опустили руки вниз)
На сусіда подивись. (голову повертаємо в сторону сусіда)
Раз! — і вгору, (встали)
Два! — і вниз, (присіли)
На сусіда подивись. .(голову повертаємо в сторону сусіда)
Будемо дружно ми вставати, (встали)
І за парти вже сідати. (сіли за парти)
ІІІ. Заключна частина.
- Чи запам`ятали ви хто завітав до нас на заняття?
- Що ж вам запам`яталось найбільше?
2. Нагородження.
- А зараз як символ знайомства і дружби нашої з вами, ви отримаєте невеличкі подарунки.
3.Прощання.
- Наш друг Зайченятко протягом усього уроку спостерігав за вашою активністю і за тим як ви себе поводите на занятті. Він вам дякує за гарно проведений час разом з вами. До наступної зустрічі!