Виховна година "Давайте познайомимось"

Про матеріал
Тема: Давайте познайомимось. Мета: Познайомитись з дітьми. Навчати дітей чемно поводити себе під час спілкування; Розвивати чемність,ввічливість; Виховувати дружелюбність,повагу до інших. Обладнання: Картки з морквинками, малюнок корзинки, подарунки, листочки, казковий герой, тема на дошку, ноутбук, відео фрагмент, малюнок сніговика, малюнок синиці, аудиозапис, листочки з долонями. Вид заняття: Бесіда з елементами гри.
Перегляд файлу

Тема: Давайте познайомимось.

Мета: Познайомитись з дітьми. Навчати дітей чемно поводити себе під час спілкування;
Розвивати чемність,ввічливість;
Виховувати дружелюбність,повагу до інших.

Обладнання: Картки з морквинками, малюнок корзинки, подарунки, листочки, казковий герой, тема на дошку, ноутбук, відео фрагмент, малюнок сніговика, малюнок синиці, аудиозапис, листочки з долонями.

Вид заняття: Бесіда з елементами гри.

Хід роботи

І Вступна частина

  1. Привітання

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

  1. Перевірка готовності до роботи.

Нумо гляньте всі швиденько,

Чи на партах все чистенько

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Сьогодні ми до вас завітали вперше, а тому нам з вами необхідно познайомитись. Отже, тема нашої виховної години «Давайте познайомимось».

 

  1. Представлення

Ой, яка гарненька киця

На стежині чепуриться,

Мов пухнастенький клубок

Прикотився із казок.

Ну, сховай же свої дряпки,

Дай торкнутися до лапки!

Киця виявилась злою,

По клубочку провела,

Потім за маленьку лапку

Не знайомиться з малою,

Все одно разок мала

По клубочку провела.

Потім за маленьку лапку

Обережненько взяла,

І клубочок той пухнастий

Ніжно так обійняла.

І ВОНИ СТАЛИ ДРУЗЯМИ!

 

  • І ми також хочемо стати вашими друзями, давайте познайомимось.
  • Мене звати Єлизавета Сергіївна, я полюбляю малювати і танцювати.

ІІ. Основна частина.

  1. Введення елементу нестандартності.
  • А хто ж з вас відгадає тему нашого заняття?
  • Пара довгих вушок,

 сіренький кожушок,

 скорий побігайчик, як він зветься?...

(Зайчик)

  • Правильно діти, до нас в гості завітав наш друг Зайчик! І ми хочемо щоб ви з ним також подружились!

3. Фрагмент  з відео.

         -  Тому зараз ми з вами переглянемо відео-фрагмент про дружбу.

       -   Чи є у вас друзі?

         -  Чи весело вам з ними?

- За що ви любите своїх друзів?

  1. Завдання від казкового героя.
  • Зайчик пропонує вам розповісти трохи про себе.  Ми вам роздамо чарівні морквинки, а ви повинні написати своє ім’я і ланцюжком починаючи з першого ряду вставати і називати своє ім`я  і улюблене  заняття  і прикріплювати свою морквинку на корзинку.
  • Які ви усі молодці. Ми про вас дуже багато дізналися.

 

  1. Казка «Ім'я для Сніговичка».
  • А тепер ми вам розповімо казочку, яку ви повинні дуже уважно послухати тому що до казочки будуть цікаві запитання.

Ім'я для Сніговичка

Рано-вранці, коли перші промінці сонця лише освітили горизонт, а пташки тільки щойно прокинулись, на  носик Сніговичка зверху щось впало.

Сніговичок підняв голову.

Над ним якраз летіла синичка. Це вона загубила свій сніданок - зернинку, яку взяла з годівнички.

- Ой, залишилась без обіду, -- бідкалась пташечка.

Тут вона подивилась вниз і запитала.

- А ти що таке? Тебе ж тут не було раніше.

- Я Сніговик. Мене вчора виліпили дітлахи.

- І як ти називаєшся?

- Мені ще не дали ім'я. А тебе як звати?

- Мене назвали Спритною, бо я швидко стрибаю і літаю.

І синичка сіла до Сніговичка на носик.

- Може, тебе Морквинкою назвати? Вона така яскрава, і гарно виділяється на обличчі.

- Мені подобається. Морквинка-відповів Сніговичок.

- Так, і де тут моє зернятко впало? -- заметушилась Синичка.

Вона подивилась на відрі-шапці, на кулях-руках, оглянула плечі Морквинки.

- Щось падало вниз. Глянь десь біля ніг, -- сказав товариш.

І справді, біля кулі-ноги на білому снігу лежало щось чорне.

- Мій обід! -- зраділа Спритна.

- А що це? -- зацікавився Морквинка.

- Насіння соняшника. Дуже смачне... Але мені вже пора. Побачимось.

І синичка полетіла.

А Сніговичок залишився стояти, переливаючись у сонячних промінцях різними кольорами і радіючи з того, що в нього тепер є ім’я.

 

  • А тепер ми перевіримо уважні ви чи ні.
  •  Ви повинні зараз відповісти нам на запитання до цієї казочки.
  •  А хто загубив свій сніданок рано вранці? (Синичка)
  • Кого зустріла Синичка? (Сніговика)
  • Яке ім’я Синичка дала Сніговичку? (Морквинка)
  • Як звали Синичку? (Спритна)
  • Хто зліпив Сніговика? (Діти)

 

  1. Фізкультхвилинка
  • Ми бачимо, що ви стомились, давайте трошки відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку.

 

Всі піднесли руки — раз! (руки в гору)
Став навшпиньки увесь клас, (навшпиньки)
Два — присіли, руки вниз. (присіли опустили руки вниз)
На сусіда подивись. (голову повертаємо в сторону сусіда)
Раз! — і вгору, (встали)
Два! — і вниз, (присіли)
На сусіда подивись. .(голову повертаємо в сторону сусіда)
Будемо дружно ми вставати, (встали)
І за парти вже сідати. (сіли за парти)

  1. Гра «Рука-пташка»
  • Діти, ми зараз вам роздамо листочки і на цих листочках ви побачите долоньку, а потім  ви повинні на цій долоньці домалювати пташку.
  • І подаруйте свою пташку своєму сусіду по парті як символ дружби.
  • Які всі молодці, а зараз ми зіграємо ще в одну цікаву гру.

 

  1. Гра «Я називаю,а ви покажіть»
  • На дошці зображено початок імені кого-небудь з учнів. Завдання повністю назвати 1м.’я цього учня.
    Ка… - Катруся
    На … - Наталочка,Настя,Назар
    Ан… - Аня,Андрій,Антон
    Ма… - Марійка,Марина,Максим
    Да.. – Даня,Даша.

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Казкові друзі»
    - А зараз ми перевіримо чи знаєте ви казкових друзів. Ми будемо називати казкового персонажа а ви будете називати його друга. Тільки не викрикуйте а піднімайте ручку. Отже :
    Білосніжка і … (Сім Гномів)
    Бурундучки Чіп і … (Дейл)
    Вінні Пух і … (П’ятачок)
    Чебурашка і … (Крокодил Гена)
    Буратіно і … (Мальвіна або П’єро)
    Маша і … (Ведмідь)
  • Які ви молодці.
  • Як гарно ви знаєте казкових героїв.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумкова бесіда.
    - Що вам сподобалось на занятті?

- Чи запам`ятали ви хто завітав до нас на заняття?

- Що ж вам запам`яталось найбільше?

 2. Нагородження.
- А зараз як символ знайомства і дружби нашої з вами, ви отримаєте невеличкі подарунки.
3.Прощання.
- Наш друг Зайченятко  протягом усього уроку спостерігав за вашою активністю і за тим як ви себе поводите на занятті. Він вам дякує за гарно проведений час разом з вами. До наступної зустрічі!

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
3321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку