Тема : «Дзвони Чорнобиля»
Мета : Розширити знання дітей про Чорнобильську трагедію, наголосити про потенційну небезпеку радіації для усього живого, розповісти про ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС, показати, що чужої біди немає. Розвивати почуття відповідальності до навколишнього середовища; виховувати любов до рідного краю, природи.
Обладнання: Тема на дошку, ноутбук, відео, аудиозаписи, зображення на дошку, презентація, жетони, портрети.
Вид заняття : Бесіда
Хід роботи
І. Вступна частина
1. Привітання.
Доброго ранку, діти! Ми раді вас всіх знову бачити.
2. Представлення.
- Діти, мене звати Дмитрій Геннадійович і сьогодні виховну годину проведу у вас я .
3.Перевірка готовності до роботи.
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно,гарно.
Не базікати на уроках,
Як папуга чи сорока.
4. Повідомлення теми і мети.
Кожна з них — це міна під прогрес.
Найстрашніше, що усіх спіткало, —
Вибух на Чорнобильській АЕС.
ІІ. Основна частина.
1. Розповідь про Чорнобиль.
- Діти зараз послухайте уважно розповідь, після чого ми вам задамо до неї питання. Було собі в Україні місто Прип’ять. Затишне,красиве. Та біля нього побудували атомну станцію. І недогледіли її. Погано збудували. При́п'ять — місто обласного значення в Київській області. Засноване 4 лютого 1970 року на березі річки Прип'ять, поблизу залізничної станції Семиходи. Населення евакуйоване через аварію на ЧАЕС у 1986 році, внаслідок якої місто опинилося в зоні відчуження ЧАЕС.Головним приводом для заснування міста стало будівництво однієї з найбільших в Європі атомних електростанцій — Чорнобильської атомної електростанції (ЧАЕС).Чисельність населення за станом на листопад 1985 року — 47 500 осіб, більш ніж 25 різних національностей. Нині у місті на станції Семиходи діє пункт контролю на кордоні з Білоруссю Семиходи—Йолча.
2. Відеофрагмент Чорнобиль
3. Розповідь про радіацію.
4. Правила поводження у забрудненому середовищі.
- Діти,які правила ви запам’ятали?
5. Физкультхвилинка
(відео)
6. Презентація Чорнобиль-чорний біль
7. Герої Чорнобиля.
енергоблока Чорнобильської АЕС. В трагічну ніч на 26 квітня 1986 року Олександр Федорович виконував свої службові обов'язки начальника зміни 4-го енергоблоку. В перші години аварії, намагаючись встановити
масштаби лиха та локалізувати його наслідки, працював мужньо,самовіддано та безстрашно.
8. Пам’ятник в Нікополі.
9. Хвилина мовчання.
Двадцять шосте квітня – День скорботи.
Зранку скромних квітів я знайду
І на знак журливої турботи
До могил засмучених піду.
Запалюється свічка.
ІІІ. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда.
- А яка ж тема нашої виховної години?
- Може хтось запам’ятав Героїв Чорнобиля ?
- А хто запам’ятав «Правила поводження в забрудненому середовищі» ?
- Діти, а де знаходиться в нас пам’ятник Героя Чорнобиля ?
- Що вам найбільше сподобалось?
2. Нагородження
- А зараз учні які гарно і активно відповідали на занятті і отримали жетони складуть їх у свої конвертики.
3. Прощання.