Виховна година "Моя країна — Україна"

Про матеріал
Мета виховної години: • Сформувати в учнів почуття гордості за свою країну, національну приналежність. • Ознайомити з основними символами та культурними цінностями України. • Виховувати любов до Батьківщини, повагу до її історії, традицій та культури. Обладнання: • Карта України, зображення національних символів (герб, прапор, гімн). • Презентація про Україну, її природні та культурні багатства. • Мультимедійні матеріали: пісні про Україну або відео про відомі місця.
Перегляд файлу

Виховна година для 3-4 класів "Моя країна — Україна"

Мета виховної години:

  • Сформувати в учнів почуття гордості за свою країну, національну приналежність.
  • Ознайомити з основними символами та культурними цінностями України.
  • Виховувати любов до Батьківщини, повагу до її історії, традицій та культури.

Обладнання:

  • Карта України, зображення національних символів (герб, прапор, гімн).
  • Презентація про Україну, її природні та культурні багатства.
  • Мультимедійні матеріали: пісні про Україну або відео про відомі місця.

План проведення:

  1. Вступна частина (5 хвилин)
    • Привітання, організаційний момент.
    • Вчитель розпочинає бесіду з питання:
      • Як ви думаєте, що для вас означає слово "Батьківщина"?
      • Що ви знаєте про свою країну — Україну?
  2. Основна частина (20 хвилин)

1. Розповідь про Україну (10 хвилин)

  • Вчитель розповідає учням про основні факти про Україну: її столицю, найбільші міста, гори Карпати, річку Дніпро, Чорне море.
  • Важливі символи України: герб, прапор, гімн. Розповідь про їх значення.
  • Демонстрація зображень символів та коротке обговорення.

2. Українська природа та культурні багатства (10 хвилин)

  • Вчитель показує презентацію або відео про природні краєвиди України: Карпати, Подільські Товтри, степи, ліси.
  • Обговорення культурних пам'яток: Софія Київська, Хортиця, Лаврська дзвіниця тощо.
  • Запитання до учнів:
    • Які місця України ви хотіли б відвідати?
    • Чи є у вашому місті або селі цікаві історичні пам'ятки?
  1. Творче завдання (10 хвилин)
    • Учні отримують аркуші паперу та кольорові олівці і малюють символи України або свою улюблену частину Батьківщини (природу, місто, пам’ятку).
    • Після виконання завдання кожен учень презентує свій малюнок і розповідає, чому він обрав саме цю частину України.
  2. Підсумок уроку (5 хвилин)
    • Узагальнення: Україна — це наша рідна земля, де ми народилися, живемо і яку повинні берегти. Вчитель наголошує на важливості любові до своєї Батьківщини, поваги до її традицій та історії.
  3. Заключне слово (3 хвилини)
    • Вчитель дякує учням за активну участь і пропонує їм продовжувати цікавитися історією та культурою України.
    • Вчитель може завершити годину слуханням або виконанням пісні про Україну.

Домашнє завдання:

  • Дізнатися більше про свою область або місто та підготувати коротку розповідь про одну цікаву пам'ятку.

Такий урок спрямований на розвиток патріотичних почуттів, любові до України та усвідомлення значення рідної країни в житті кожного.

 

docx
Додано
20 вересня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку