Виховна година на тему: " Дорожній рух".

Про матеріал
Виховна година на тему: " Дорожній рух". Мета: Поглиблювати знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів. Розвивати увагу, мислення, мовлення, пам’ять, навички поведінки на дорозі. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Тема. Будь помітним  на дорозі.

Мета: Поглиблювати знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів. Розвивати увагу, мислення, мовлення, пам’ять, навички поведінки на дорозі. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання:  ноутбук; лепбук, завдання.

Хід виховної години

І. Організаційна частина.

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав!

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

ІІ. Основна частина.

1.Бесіда.

Відгадування загадки.

То пряма, то рівна, то крута,
Поведе тебе по всіх світах
Починається з порога
Безкінечна ця … (дорога).

  • Що таке дорога? Це частина території, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами.
  • Марк, ти коли ідеш до школи, ти переходиш дорогу? Як ти її переходиш?

2. Повідомлення теми.

Сьогодні тема нашої виховної години «Будь помітним на дорозі», ми повторимо основні правила пішоходів і правила дорожнього руху.

3. Виготовлення лепбуку.

- Учні вирізали потрібні матеріали для лепбуку, пригадували наказові знаки,

відгадували загадки, складали пазли.

4. Перегляд відео-ролику «Як треба правильно обійти автобус, трамвай».

  • Як треба обходити автобус?
  • Як треба обходити трамвай?

 

5. Перегляд відео-ролику «Як правильно переходити дорогу».

  • Діти, як правильно перейти дорогу?

6. Світлофор.

  • А чи знаєте ви, кого називають «Чарівник-постової»? Відгадайте загадку.

Підморгне зеленим оком -

Ми йдемо,

Підморгне червоним оком -

Стоїмо...  (Світлофор)

(Розгляд світлофорів на дошці)

  • Розкажіть, що ви знаєте про кольори світлофора.

Учні.

Червоне світло нам каже:

- Стій! Небезпечно! Шлях закритий!

Жовте світло - попереджує:

Чекай сигналу для руху.

Зелений світ відкрив дорогу:

Переходити дорогу можна.

7. Розгляд буклету.

- Читання віршів, повторили правила дорожнього руху.

Що робити в разі ДТП?

8. Міні-збірка. Види транспорту та їх призначення.

Автомобіль, Велосипед, літак, вертоліт, повітряна куля, трактор, бетономішалка, поїзд, човен, метор, трамвай. Що ти знаєш про цей вид транспорту?

9.Розгляд малюнків і аналіз небезпечних ситуацій .

- Подивіться на малюнки , які ПДР порушили діти?

Висновок вчителя: Закон вулиць суворий . Він не любить тих, хто не виконує правил .

10. Виготовлення кубика « Блума».

-Діти пояснювали чому потрібно дотримуватись правил дорожнього руху.

- Пояснювали, яка відмінність між наземним транспортом та водним.

- Придумували, як буде виглядати транспорт майбутнього. ( через 20-30 років)

- Називали, які види транспорту їм відомі.

ІІІ. Підсумок виховної години.

  • В яких місцях треба переходити дорогу?
  • На який сигнал світлофора ми переходимо дорогу?
  • Як треба обходити автобус, трамвай?

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку