«Блог як дієвий інструмент: педагог-учень»

Про матеріал

Матеріал, підготовлений учителем української мови та літератури комунального закладу "Вінницький ліцей №6" Лчицькою Тетяною Всилівною.

Виступ на педагогічній раді

«Блог як дієвий інструмент: педагог-учень»

Найбільшого успіху досягає той,

хто володіє інформацією

Бенджамі́н Дізрае́лі

Перегляд файлу

Виступ на педагогічній раді

«Блог як дієвий інструмент: педагог-учень»

Найбільшого успіху досягає той,

хто володіє інформацією

Бенджамі́н Дізрае́лі

Важко не погодитися із думкою відомого британського діяча Б. Дізраеля, який наголошував на тому, що найбільшого успіху досягає той, хто володіє інформацією. Ми, учителі, під час ґрунтовної підготовки до уроку намагаємося знайти такий матеріал,  який би зацікавив учнів та допоміг розібратися якнайкраще з того чи іншого питання.

Інколи потрібно витратити дуже багато часу, щоб підготувати хоча б одну вправу, знайти потрібний відеоматеріал або ж змонтувати його самотужки.  Учитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації, адже мозок сучасного учня, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм, за допомогою використання комп’ютерних мереж і онлайнових засобів. Наша школа має таку можливість, щоб задовільнити індивідуальні запити кожного учня. А ми, у свою чергу, допомагаємо їм досягати успіху з предмета.

Більшість учителів гімназії мають свій блог, на якому розміщують ту інформацію, яка допоможе краще засвоїти матеріал з предмета.

Блоґ (англ. blog, від web log  «мережевий журнал чи щоденник подій»), головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються.

Я теж працюю із таким щоденником, що дає можливість допомогти, інколи проконтролювати чи надати додаткову, ширшу, інформацію із теми.

По кожній паралелі, у якій працюю, розміщую матеріал, якого немає у підручнику або ж є доступнішим, з моєї точки зору, для учнів. Заохочую школярів до різних рівнів  завдань - самоперевірки.

Поетапно розписані правила, у яких діти допускають помилки, наприклад Завдання з орфографії «Написання слів з апострофом».

Цікаві вправи допомагають засвоїти матеріал. Зорово-слуховий диктант.

Попри те, що у  6 класі зараз розглядаємо морфологію, робимо синтаксичні розбори. На жаль, не всі запам’ятали схему розбору, тому пропоную рубрики «Пригадай».  Розбір речення або морфологічний розбір, адже учні помиляються.

У 8 класі перед святами розмістила відео з культури мовлення «Антисуржик»….

 

 

На жаль, з української літератури деяких текстів у підручнику немає, тому, щоб школярі не вишуковували зайву інформацію, розміщую тексти творів та вправи для самоперевірки з QR-кодом. 6 клас література.

Блог є зручним для учнів, які навчаються на індивідуальному навчанні, для тих, хто хворіє або з інших причин є відсутніми на заняттях, адже можна переглянути та опрацювати той матеріал, який пропустили.

Не завжди вдається показати відеоматеріал, а ось тут він зручно розташовується та можна переглядати по кілька разів. Фільми за мотивами творів, буктрейлери або інформація про цікаві миті з життя письменників

Готуючись до уроків, особливо з літератури 11 клас, залишаю матеріал про біографію митця та цікаву інформацію до твору.

 

 

 

 

Але найголовніша мета мого блогу – це допомога учням 11 класу підготуватися до ЗНО. Для цього регулярно даю завдання із ЗНО онлайн,  адже такий формат показує не тільки дітям, але й батькам за який час пройдено тест, скільки помилок допустив учень та приблизний бал з предмету. Інколи залишають коментарі, щоб можна було побачити хто сумлінно виконував завдання.

Є корисною інформація із літератури. Наприклад, у вкладці «Список творів, які необхідно прочитати і опрацювати, щоб успішно скласти ЗНО з літератури» можна не лише перечитати потрібний текст, але й ознайомитися з ідейним аналізом твору. Також нещодавно додано інформацію із  ілюстраціями до творів та схематичним поясненням героїв, присвяти до творів, які потрібні для здачі ЗНО з літератури.

Є проблемним для учнів написання власного висловлювання, тому ми з колегами розробили певні поради та розмістили їх на блозі. схема написання твору, ключові слова, теми, які були на сесіях та приклади до робіт.

Батьки у свою чергу можуть дізнатися, що відбувалося останнім часом, переглянувши вкладку «Позакласні заходи».  Тут розміщена інформація із світлинами про останні події, які відбулися в закладі або у класі.

Рубрики «Правильне наголошування слів», «Мова-ДНК нації», «Культура мовлення», експрес-уроки Олександра Авраменка, Лайфхаки (поради) українською, які дозволяють удосконалювати себе, правильно говорити, без помилок.

Отже, якщо заходитимуть учні на ці сторінки, то я сподіваюся, що блог допоможе досягти найбільшого успіху тому, хто володітиме потрібною  інформацією.

        Я вітаю ВАС із прийдешніми святами та бажаю миру, затишку в оселях та здійснення найзаповітніших мрій. До моїх слів приєднуються випускники нашого закладу.(Перегляд відео «Щедрик»)

docx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку