Скарби капітана Флінта

Про матеріал
Квест для учнів початкової школи. Квест проводиться на природі. Потрібна допомога батьків для обладнання ігрової території.
Перегляд файлу

                            Скарби капітана Флінта

 

Мета: провести гру – змагання, вивчити клятву дружби, вчити                                              дітей вмінню дружити, приходити на допомогу один одному,                  розвивати творчі здібності, вміння перевтілюватися в казкових персонажів, виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги.

 

Обладнання: прапор, карта, м’ячі, дощечки, кульки, горщик зі скарбом.

 

                         Хід гри

Перед проведенням гри, діти отримали завдання знайти  в додатковій літературі цікаві відомості про піратів, їхній одяг, зброю. Вияснити, що значить саме слово – пірат, прочитати книжку або подивитися фільм про капітана Флінта, Блада тощо.

  1. Перетворення в піратів (всі одягають піратські костюми, гримуються.)

Перша дитина: Пірат – це морський розбійник. Пірати грабували кораблі й забирали собі скарби. Вони плавали по всьому світу у пошуках великого багатства. А щоб ніхто не міг вкрасти їхню здобич, вони ховали її на островах і відмічали ці місця на картах.

 

         Вчитель : Сьогодні ми з вами прибули на казковий острів і спробуємо знайти скарби самого капітана Флінта. Але для цього потрібно бути дуже дружними, вправними, сміливими. Чи готові ви до цього?

           Тоді, щоб стати справжнім піратом ви повинні вивчити клятву вірності. Клятва – це обіцянка, яку не можна порушити.

               Клятва.

Клянусь бути справжнім піратом до кінця сьогоднішнього дня.

Клянусь бути сміливим і відважним.

Клянусь бути веселим, кмітливим, винахідливим.

Клянусь допомагати своїм товаришам.

               Піратська кричалка.

Смачніш пломбіра – це скарби.

Смачніше, ніж банани.

І квіти, райдуга і сад,

І парки і фонтани.

Навкруг у нас скарби лежать,

Вперед і геть тривоги.

Попереду нас ждуть скарби,

Пригоди і дороги.

Пригоди починаються. І перше завдання – здобути карту й прапор.

Зараз ви повинні довести, що справжні пірати, вмієте підтримувати один одного, завжди приходити на допомогу.

  1. Пройти по стрічці.

Пірати вправні і умілі. Вони швидко перебігають по тоненьким дощечкам з корабля на корабель. І ваше завдання як можна швидше перейти по стрічці на той бік галявини. Головне не впасти у прірву морську.

  1. Здобути їжу.

Потрапляючи на невідомий острів, пірат повинен здобути їжу для себе і товаришів. Вам зараз треба, без допомоги рук. Зїсти черв’ячка.(желейні цукерки заздалегідь прив’язані на мотузку, натягнути між деревами)

 

Звучить сирена і з моря підпливає на катері капітан Флінт. Діти зустрічають його на березі. Капітан вітає всіх.

Капітан :  До мене дійшли чутки, що ви хочете знайти мої скарби? Я не дозволю вам. Це наші здобутки. Та й сили і вмінь у вас не вистачить, щоб їх знайти.

(відповіді дітей)

Капітан :  Якщо ви такі вправні, то відгадайте мої загадки

       Я ходил по разным странам, плыл по рекам, океанам.

       По пустыне шел отважно на одном листе бумажном.(карта)

Суши маленький кусочек, но бывает иногда…

Он большим и даже очень, а вокруг всегда вода.(остров)

             Ну, добре з цим завданням ви впоралися, тримайте карту. Але ж без прапора ви не команда. Спробуйте його отримати. Для того щоб здобути справжній прапор, зберіть спочатку його з пазлів.

(складаємо пазли і Флінт вручає справжній прапор)

Вчитель:  Хто супроводжував капітана в усіх подорожах? Ось і перед нами «Долина папуг»

Відгадайте загадки про тварин

                    Сама мала, шубка пухка.

                     З гілки на гілку стрибає.

                     Шишки, горішки збирає.

В літню днину у ярузі

Він реве, лама гілля.

Ну а взимку у бар лозі

Міцно спить, мов немовля.

Дуже довга в неї шия,

Ще й смугаста, як у змія,

Через це аж за паркан

Заглядає, ніби кран.

              Грізний погляд, буйна грива,

              Дужий, спритний, гордівливий.

              Заричить – усяк змовкає,

               Бо він цар, це кожен знає.

Вчитель:  Наступне завдання для вас. Пірати багато стріляють і воюють і тому вони не бояться вибухів. Зараз кожен з вас зніме кульку, лопне її і виконає те, про що написано в записці.

        (діти лопають кульку, сідаючи на неї і виконують завдання:

             Показати старого одноногого пірата

              Пролетіти як морська чайка

              Подути як сильний вітер

              Зобразити мавпу

               Показати як пірат робить зарядку і інше.

Вчитель:  За кожне випробування ви будете отримувати букву, яка допоможе скласти слово – підказку про місцезнаходження скарбу.

             Ми потрапили на пляж « Морських черепах»

Дивний крихітний автобус

По піску кудись поліз.

А він ходить так повільно,

Через те, що без коліс.

               Вам зараз треба звільнити черепасі проїжджу частину.

(збити м’ячиком кеглі)

Вчитель:  Наступна зупинка «Китовий пролив»

              Ось вона яка – розбійниця морська!

              Усіх би проковтнула зажерлива…

Так ось, щоб вас не зїла акула чи ще якесь чудовисько, вам треба перейти пролив по кубиках.

Вчитель:  Ми потрапили в «Долину вітрів»

               Без крил і двигуна летить, він може лиха наробить.

               А може й порятунком стати, хмаринки дощові пригнати.

                Легенько похитати віти. Впізнали, хто це? Дійсно…

(перестрибнути через скакалку з м’ячиком, затиснутим між ногами)

Вчитель:  Попереду чекає нас «Корабельний причал»

              Відгадайте загадки :

Он водит вокруг Земли и суда, и корабли.

Повидал он много стран – наш знакомый …

                 Он и повар, и моряк. Звать его скажите как?

                 Все по - флотски: кашу, сок. Приготовит вкусно…

Плаваю на корабле, иногда лежу на дне.

На цепи корабль держу, судно в море сторожу.

                  Зол Нептун! С Русалкой в ссоре.

                  Если так бушует море.

                  Волны самых разных форм.

                 Что же с морем? В море …

(гра «спіймай акулу» на кільцекиді)

 

Вчитель :  Ми добралися до « Акулячого рифу». Нам треба подбати про ночівлю і вечерю заздалегідь, поки сонце не сіло. Отже вирушаємо збирати дрова для великого багаття.

Капітан:  Ви молодці. Я навіть не чекав, що ви так добре справитеся з усіма завданнями ще й дрова заготовите. Ну що ж настав час шукати скарб. За кожен конкурс ви отримували букву, тепер з цих літер вам треба скласти слово, яке вкаже, де ми заховали скарб.

(діти складають слово – корчі )

                   На пляжі заздалегідь батьки закопали горщик зі скарбами. Діти розкопують, ділять скарб і йдемо палити вогнище перемоги над піратами.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 січня 2020
Переглядів
1253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку