Виховна година на тему: "Здоровим бути кльово"

Про матеріал

Виховна година на тему: "Здоровим бути кльово!". Урок проведений в ігровій формі з переглядом відеороликів. Ознайомити учнів з факторами правильного харчування, гігієни, режиму дня. Поглибити поняття про те, що для людини головне — це здоров'я. Розвивати вміння берегти його, слідкувати за собою, дотримуватися правил. Виховувати життєву потребу бути завжди здоровим і гарним.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗДОРОВИМ БУТИ КЛЬОВО!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне — це здоров’я. Розвивати вміння берегти його, слідкувати за собою, дотримуватися правил. Виховувати життєву потребу бути завжди здоровим і гарним.

УЧЕНЬ 1.

Доброго ранку! Доброго дня!

Доброго вчора, сьогодні, щодня!

Миру бажаємо кожній родині,

Щастя, здоров’я – кожній людині!

 

УЧЕНЬ 2.

Здоров`я людини – найбільше багатство.

Його неможливо ніколи купити.

Його не буває в житті забагато.

Без нього не можна у щасті прожити.

 

УЧЕНЬ 3.

Здоров`я – це думка і сила щоденна,

Які нам даються від рідної хати.

За нього не ставлять оцінки в щоденник,

Його неможливо, як лист, надіслати.

 

УЧЕНЬ 4.

Щоб бути здоровим – поради вагомі

В читальному залі, в книжках і журналах.

Вони не нові, але добре знайомі,

Їх можна зустріти у світлих спортзалах.

 

УЧЕНЬ 5.

Ми іноді чуєм: шкідливо палити.

Та нас не дивує, що диму багато.

Хворобу не важко в житті заробити,

Та краще ніколи про неї не знати.

 

УЧЕНЬ 6.

Нам треба здоров`я своє шанувати,

Бо люди – це частки безмежного світу.

В нас вірять щоденно і батько і мати,

Ми їхні найкращі омріяні квіти.

 

Мультфільм  «Гноми за здоровий спосіб життя.

УЧЕНЬ      У  всіх привітаннях  ми від душі бажаємо один одному в передовсім міцного здоров'я. Чому? Бо здоров'я –  найдорожче, що в нас є. У будь-якому віці бути здоровим – це чудово. А що означає «бути здоровим»? Навіщо бути здоровим? Що впливає на здоров’я людини? Про це ми з вами й будемо сьогодні говорити.

 

УЧЕНЬ  Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я».

     Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю. Отже, бажаю всім доброго  здоров’я! Будете здорові – будете щасливі й радісні.

 

УЧЕНЬ

- А як же берегти своє здоров’я?

 - Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

 

УЧИТЕЛЬ

Розглянемо таблицю. В чому суть фізичного здоров’я?(Пояснюють діти самі кожен пунк )

Але не тільки від фізичного здоров’я залежить наше самопочуття, а й від духовного

Поглянемо на таблицю. (Діти самі пояснюють)

 

 

Конкурс «Хто більше?»

 - На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Ви по черзі пишіть на ньому слова, що стосуються здоров’я. Наприклад: режим, загартовування, зарядка, спорт.

 - Передавайте аркуш на наступну парту після того як учні, що сидять за однією партою, запишуть кожен по слову. Перемагає ряд, який закінчить завдання найшвидше і запише найбільшу кількість слів, що відповідатимуть темі.

 Учні виконують завдання.

 - Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначимо ряд-переможець. Із цих слів, що стосуються здоров’я, складемо «асоціативний кущ».

 

Відеоролик «Казка про здоровя»

                          Гумореска.

Йшов якось-то Гриць селом,

А дружки питали:

- Що, брат, боляче було,

Коли зуба рвали.

- Ні, - відказує Грицько, -

Не дуже боліло.

- Так чого ти так кричав

В лікаря щосили?

- Та то ж лікар так кричав,

Бо я став брикатися,

Щипці йому поламав

І вкусив за пальця.

 

Сценка «Розболілись в зайця зуби»

Автор.Розболілись в зайця зуби,

З болю в зайця спухли губи.

Зайчиха.

Ох, яке у зайця лихо!

Автор.

Ходить – журиться зайчиха,

Зайця кутає у хустку,

Подає йому капустку,

Моркву з перцем, баклажани,

Все найкраще із баштана.

Відгортає заєць страви,

Сів, зітхаючи на лаві.

До аптеки мчить зайчиха,

Срібні гроші губить з лиха.

У аптеці ведмідь бурий

Готував комусь мікстуру,

А зайчиха вплач з порога.

Зайчиха.

Швидше, швидше допомогу!

Автор.

Біля хати на стежині

Стогне заєць у хустині.

Ведмідь зайця утішає,

Зайцю рота розкриває

І  здіймає зразу крик.

Ведмідь.

Ви відсталий чоловік!

Ви лінивий нечепура,

Ви цураєтесь культури.

І загинуть зуби ваші,

Не з’їсте тоді і каші,

Не кажу вже про капусту.

Заєць.

Чим я, друже, провинився?

Автор.

З жаху заєць затрусився,

Сів на призьбу, гірко плаче.

Ведмідь.

Ти не чистиш зуби, зайче,

І все лихо йде від того.

А твої погані зуби

Доведуть тебе до згуби.

Ось тобі шалфей пахучий –

Від шалфею стане лучче.

Ну, а потім думать треба.

А тепер піду від тебе,

Бо й дивитися не хочу

На запухлий ніс і очі.

Автор.

Ліки зайцю пособили,

Знову ходить заєць в силі,

Знову бігає по рясту,

Закупив аптеці пасту,

Щіточки і порошок

І для себе, і для діток.

І щоранку до сніданку

Із дітками-малюками

Чистить зубки коло дуба –

Й не болять у зайця зуби.

 

ПІСЕНЬКА «Хай завжди будуть зубки білими»

 

Учитель. А зараз пропоную всім вам зіграти в гру «Рима».

1. Щоб було усе в порядку,

Вранці робимо...(зарядку).

2.Свою ти силу покажи,

З водою кожен день... (дружи ).

3. Хай мило живе... (запашисте)

Та рушничок... (пухнастий)

Порошок... (зубний)

І гребінець... (густий).

4. Потрібні організмові продукти,

Дуже корисні овочі та... (фрукти).

5. Дітям, дорослим дуже потрібно

Дихати часто свіжим... (повітрям).

 

– Молодці! Скільки правил вам відомо! Тепер вже ніхто й ніколи не заважатиме вам бути здоровими.

 

Вікторина

1. Номер служби «швидкої допомоги» (103)

2. Зіткнення автомобілів (ДТП)

3. Він визначає межі пляжу (буй)

4. Номер рятувальної служби (101)

5. Щоденний розпорядок дня (режим)

6. Цією хворобою людину можуть заразити собаки, коти або дикі тварини (сказ)

7. Найпоширеніша хвороба зубів (карієс)

8. Якого кольору машини пожежно – рятувальної служби? (червоного)

9. Найкращий відпочинок для мозку (сон)

10.  Номер телефону аварійної служби газу (104)

11. Найнебезпечніша складова цигарок (нікотин)

12. Скільки хвилин на день дитина може сидіти за комп’ютером   (15 – 30 хв.)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

УЧИТЕЛЬ

З кожним роком зростає число хворих дітей. Причиною багатьох захворювань є недотримання режиму дня, неправильне харчування, малорухливий спосіб життя, гігієна. Ліки від усіх хвороб заховані в наших загадки, які приготувала для вас Бабуся-Загадушка. (З'являється Бабуся-Загадушка.)

 

Стиглі, соковиті, різнокольорові,

На прилавках всім помітні!

Ми корисні продукти,

А звемось просто - ...(фрукти).

 

Щоб справлятися з хворобами

Треба сміливо... (загартовуватися).

 

Кістяна спинка,

Жорстка щетина,

З м'ятною пастою дружить,

Нам старанно служить. (Зубна щітка.)

 

Вислизає, як живе,

Але не випущу його я.

Ясна річ цілком:

Нехай відмиє руки мені. (Мило.)

 

Лікар тим рідко потрібен,

Хто зі мною дружить.

Шкіра потемніє,

Сам покращає. (Сонце.)

 

Гумка Акулинка

Пішла гуляти по спинці.

Збирається вона

Вимити спину докрасна. (Мочалка.)

 

Вафельний і смугасте,

Гладке і кошлата,

Завжди під рукою.

Що це таке? (Рушник.)

 

Я завжди тобі потрібна,

Гаряча і холодна.

Покличеш мене - біжу,

Від хвороб березі. (Вода.)

 

Не годує, не поїть

А здоров'я дарує. (Спорт.)

 

Цілих 25 зубков

Для кучерів і чубчиків.

І під кожним під зубком

Ляжуть волосся рядком. (Гребінець.)

 

Відеоролик «Маша і Ведмідь»

 

Ігрова вправа «Так чи НІ».

Збереженню здоров’я сприяють ...

(Діти сигналізують хлопком «ТАК»,тишою -  «НІ»).

 1) байдужість; 2) взаєморозуміння у сім’ї; 3) добра праця;   4) активний відпочинок;              5)ранкова зарядка; 6)ледачість;              7)паління; 8) чистота тіла;9) раціональне харчування; 10) шкідливі звички; 11) неврівноваженість; 12) тривалий перегляд телевізору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
1228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку