Виховна година: "«Перший раз – у перший клас!»

Про матеріал
Формування мотивації до навчання, виховання та розвитку ціннісного ставлення особистості до держави, суспільства та окремої людини.
Перегляд файлу

 

Перший урок у 1 класі

Тема :  «Перший раз – у перший клас!»

Мета: Створити умови для ознайомлення учнів зі школою, шкільним життям.

Сприяти згуртуванню класного колективу, формуванню мотивації до навчання, вихованню та розвитку ціннісного ставлення особистості до держави, суспільства та окремої людини. 

Обладнання:  малюнок Сови, малюнки шкільного приладдя, коробка - капсула часу, подарунки від учительки, фломастери, кольорові олівці. білий папір, скотч.

 

Хід уроку

І Організація класу

Ранок. Сонце в небі піднімається. Наші діти з усіма вітаються. Добрий день, малята, любі хлопчики й дівчатка.

  •                   Любі діти! Ось і настав день, коли ви вперше прийшли до школи, в Країну Знань. Ще вчора вас називали малюками, а з сьогоднішнього дня про вас будуть казати: «Це – учень, школярик».
  •                   Я вітаю вас з початком шкільного життя. Бажаю вам добре вчитися, бути чесними і добрими, знайти багато нових друзів. Здогадайтесь, хто я?

У мене є багато діток,

Краще всіх вони на світі!

Ну, а я - сім’ї хранитель.

Здогадались? Я - … учитель.

ІІ. Знайомство.

  •         Мене звати Олена Володимирівна, а як звати вас?
  •         Якщо ви дівчатка – поплескайте в долоні.
  •         Якщо ви хлопчики – потупайте ніжками.
  •         А чи є у нашому класі Дмитрики(1), Маргарити (1), Романи (1), Матвії (2), Дар’ї (2), Поліни (1),  Марії (1), Богдани (1), Івани (1), Злати (1), Вікторії (1), Ольги… (1), Аліси (1), Рінати (1), Андрії(2), Тимофії (1), Гордії (1), Максими (2), Анастасії (1), Кароліни (1), Кіри ( 1), Амілі (1),  Олександри (1), Артеми (1), Кирили (1), Ярослави (2 – хл. І д.), Мирослави (1), Владислави (1), Антони (1).

ІІІ. Створення позитивного настрою.

  •         Дорогі діти! Сьогодні ви вперше прийшли до школи. Ви всі такі красиві, у вас гарний настрій. А тепер я спробую вгадати, чому ви сьогодні так радієте. Якщо я вгадаю, ви плескаєте в долоні.
  •         Ви раді, тому що у вас є красивий портфель;
  •         Тому, що у нашому портфелі є багато нових шкільних речей;
  •         Тому, що ви сьогодні дуже нарядні та красиві;
  •         Тому, що ви сьогодні вперше прийшли до школи і стали школярами;
  •         Тому, що сьогодні ви зустрілися зі своєю вчителькою;
  •         Тому, що у вас з’явилися нові друзі;
  •         Тому, що ви сьогодні стали школярами. Привітайте себе оплесками.

Мої любі  діти.

Ви сьогодні вже учні у нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1-Б клас.

  • Сьогодні ви поповнили ряди учнів нашої гімназії. Ви стали 1-Б класом. У нашому класі 18 хлопчиків та 16 дівчаток.Це означає , що у школу влився новий колектив діток. А , щоб стати гарним класом, ви повинні дружити, розуміти, поважати один одного, допомагати у важку хвилину. Отак і буде в нас клас- родина.

Повторюйте за мною.

У нас немає ,,ти’’,

У нас немає ,,я’’,

Ми - єдиний клас,

Ми – одна сім’я.

Відгадування загадок

- Сьогодні  перед вами   відкрила  двері  Країна Знань . Ви будете по ній подорожувати багато років.

А зараз відгадайте загадку.

          Хто загадку відгадає, зразу руку підіймає.

          Лісом в темряві літає,  «Ху-гу, ху-гу», — промовляє.

          Велетенська голова.   Здогадались? Це …(Сова)

          Так, це тітонька Сова .

Вона багато років живе у Країні знань, а тому дуже-дуже мудра. Тітонька Сова буде постійно подорожувати з нами цією країною .

- У школі ви будете користуватися багатьма речами. А якими, ви дізнаєтесь , відгадавши загадки Сови.

 1. Букви всі від А до Я живуть на сторінках…Букваря.

 2.  Ручці він говорить: "Прошу!"

          Це — шкільний учнівський...(зошит)

     3.  Малювати у  альбомі всім допоможуть…олівці!

     4.  Ручки й олівці, щоб знали, ми кладемо… у пенал.

     5.  В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?...школяр!

     6. Є чарівник у школі в нас,

         Дітей запрошує він в клас.

         Щоб не спізнились на урок,

         Нам голос подає ... (дзвінок).

    7.  Язика не має, а всіх грамоти навчає. (Книга)

    8. Спокою вона не знає, дітям креслить помагає

        Різні лінії, фігури... (Лінійка)

 9. Вчить читати й рахувати,                                                                                                                                                            

               і   писати, і співати                                                                                                                                                                                                   

              В всіх  дітей довкола                                                                                                                

              люба    наша  …. (школа) 

-  Розумнички. Ви  гарно відгадали  загадки тітоньки Сови.

   Гра «Чарівний глечик»

Хід гри: з глечика розсипалися букви. Збери їх, називаючи кожну букву.

     Школа, клас, урок, книга.

Гра «Моя школа»

Чи знаєте ви:

  • Як називається наша школа?
  • На якій вулиці знаходиться наша гімназія?
  • Скільки поверхів має?
  • Підніміть руки учні, чиї братики чи сестрички вчаться у нашій гімназії або закінчили її:
  • Чиї мама чи тата навчалися у цій школі?
  • Як звати директора?
  • Які місця є у школі?

Фізкультхвилинка

Якщо «Так» - плескайте в долоні, а якщо «ні» - тупочіть.

  • Треба гарно нам читати? (ТАК)
  • Треба менших ображати? (НІ)
  • На перерві пострибати? (НІ)
  • А всі парти пописати?(НІ)
  • Друга треба виручати?(ТАК)
  • А треба слухати матусю?(ТАК)
  • Тоді дратуйте хоч бабусю? (НІ)
  • У школі вибийте шибки? (НІ)
  • Учительці робіть все навпаки?(НІ)
  • Брудне взуття носіть у школу?(НІ)
  • І книги кидайте додолу?(НІ)
  • Завжди старших поважайте!(ТАК)
  • І малюків не ображайте!(ТАК)

Гра «Оплески»

  • Підніміться ті, хто святкує день народження влітку…взимку… восени… навесні…
  • Хто любить мультики
  • Хто любить подорожувати
  • У кого вдома є собачка
  • У кого є братик … сестричка.

Виконання учнями пісні  Наталії Май ,,Перший раз в перший клас’’  (руханка)

 «Капсула» часу”

На звороті аркуша обведіть фломастером свою долоньку. Я впевнена, що  коли ми відкриємо капсулу, вас здивує ваша долонька.

Гра «Чого хоче кошенятко навчитися у школі»

Для гри використовуємо ніжки. Якщо правильно – стрибаємо, а як ні, то присідаємо)

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися кусатися.

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися писати.

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи,щоб навчитися читати.

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися дряпатися.

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися рахувати.

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися битися.

Я маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися дружити.

Відгадайте загадку: В мене є чудовий дім!

                                Все, що треба є у нім.

                                І живуть в будинку тому

                                Книжки, зошити, альбоми.   Портфель

КАЗКА-РАЗОМ

Жив – був портфелик. Він був схожий на маленький грибочок. Тому в ньому оселилися навчальні речі. Усі вони були новенькими, красивими і дуже пишалися собою. Кожен із них вважав себе найпотрібнішим.

Гра «Збери портфель»

Кожного дня, йдучи до школи, учень повинен зібрати портфель: покласти всі необхідні шкільні речі.

Знайомство з підручниками.

У школі є багато книжок. Зверніть увагу на виставку. Тут можна побачити казки, енциклопедії, словники. Вони є в нашому класі та в шкільній бібліотеці.

А ось ці книжки будуть кожного дня знаходитись у вас під рукою, тому і назвали їх підручниками. Як ви зрозуміли, по них ми будемо навчатися, користуватимемося ними майже щодня. Їх необхідно берегти!

ІІІ. Підсумок уроку

1. Рефлексія. Мій настрій.

- Кому сподобався перший день у гімназії?

- У якому класі ми навчаємося?

- Як звати вашого вчителя?

- Визначте свій настрій.

2. Робота із «Щоденником вражень»

- Кожен з вас має на парті незвичайний зошит. Це ваш «Щоденник вражень». У ньому ми будемо спочатку малювати, а пізніше писати свої думки. Сьогодні я пропоную вам зробити в ньому свої перші малюнки.

Пропоную вам такі теми:

  • Мій перший день у школі.
  • Мій друг портфелик.
  • Школа, що мені подобається.
  • Мої однокласники.

3. Подарунок.

 Ось і закінчується наш урок. Але ми ще не відзначили День народження.

- А як ви думаєте у кого сьогодні день народження?

Сьогодні день народження нашого класу. Його ми будемо відзначати 1 вересня кожного року.

Адже саме сьогодні цього дня, ви звичайні хлопчики і дівчатка. Знайомі і зовсім незнайомі, об’єдналися в одну велику шкільну родину – колектив 1-Б класу.

Я хочу , щоб наш клас був найдружніший, найвеселіший, найрозумніший. З днем народження., 1-Б класе!

А без чого не проходить свято день народження? (Без подарунків і святкового пирога)

Вручення подарунків від першої вчительки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
29 січня 2021
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку