Виховна година "Рідний край. Моє улюблене місце твідпочинку".

Про матеріал
Найважливіша риса сучасної освіти – спрямованість на розвиток творчої, інтелектуальної, всебічно розвиненої особистості. У формуванні екологічної свідомості відповідна роль належить початковій школі, яка є однією з перших ланок становлення людини-громадянина. Мета виховної години "Рідний край. Моє улюблене місце відпочинку": привернути увагу учнів до здоров'язберігаючих об'єктів рідного краю; усвідомити роль природи у житті людини. Зміст виховної години враховує вікові та психологічні особливості учнів. Під час виховної години учні презентують свої проекти. Залучення учнів до створення проектів активізує їх пізнавальну діяльність, розвиває креативність, і формує індивідуальні риси характеру дитини.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Виховна  година  у   2  класі

« Рідний край. Моє улюблене місце відпочинку»

 

   

 

 

 

 

 

                                      

                                             

 

Тема: Рідний край. Моє улюблене місце відпочинку.

Мета: привернути увагу учнів до здоров’язберігаючих об’єктів рідного краю; усвідомити роль природи у житті людини; розвивати мовлення учнів, уяву, пам’ять; виховувати любов до рідного краю..

Обладнання: фізична карта України; таблиці: «Святі Гори», «Слов’янський курорт»,  «Село Прелесне», ілюстрації «Рослини і тварини Червоної книги України».

Хід уроку

       І. Етап орієнтації. [слайд  1] 

          Учитель:

Я всміхаюсь сонечку:

-         Здравствуй, золоте!

Я всміхаюсь квітоньці –

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся –

 Зичу їм добра!

                     (М. Познанська)

- Посміхніться одне одному, сідайте за парти.

 

       ІІ. Етап цілепокладання. . [слайд  2] 

 

Діти! Тема нашої виховної години «Рідний край. Моє улюблене місце відпочинку».

           Сьогодні на виховній годині  ми побуваємо з вами в улюблених місцях відпочинку на природі в рідному краї.

 

  ІІІ. Етап проектування.

 

      Протягом  виховної години  вам необхідно піднятися сходинками:

 

 

 

                                                                                                    Підсумок виховної години

                                                                                   Люби і бережи!

                                                                 Спільне відкриття

                                               Фізкультхвилинка

                                 Віртуальна  екскурсія

  Бесіда

 

 

I V. Етап організації виконання плану діяльності.

 

 1.  Бесіда

 

 

-         Як називається країна в якій ми живемо?

-         Покажіть на фізичній карті територію України.

-         Яка столиця України? Покажіть на карті.

-         На якій річці розташовано Київ? Покажіть на карті.

-         В яке море впадає ріка Дніпро?

-         Покажіть на карті Чорне море, Азовське море.

-         Ми живемо в селі  Новоселівка . Як називається районний центр Краматорського  району? Покажіть на карті місто Слов’янськ.

 

     3. Віртуальна  екскурсія.

 

         Діти, ви підготували міні-проекти  про свої улюблені місця відпочинку. Виступи учнів.

 

      -   «Святі гори».

        

           Які  дерева  ростуть на території парку «Святі гори» ?

           Які птахи прилітають до річки Сіверський Дінець?

 

          На території Святих гір на самій високій горі розташовано пам’ятник Артему.

 

-         «Слов’янський курорт».

 

Які дерева ростуть на території парку «Слов’янський курорт»?

Які квіти квітнуть на клумбах у парку «Слов’янський курорт»?

 

3.  Фізкультхвилинка.

 

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Нумо дружно присідати

Сонечко розвеселяти.

Встали – сіли! Встали – сіли!

Бачте, як розвеселили!

Стало й сонце танцювати,

Нас до кола припрошати

Нумо разом! Нумо – всі!

Потанцюймо по росі.

Нумо разом! Нумо – всі!

Потанцюймо по росі.

 

 4. Презентація проекту «Село Прелесне».

 

         Село Прелесне знаходиться на території Слов’янського району Донецької області. Тут серед чудової природи під відкритим небом знаходиться музей. [слайди 3,4] В музеї можна побачити, як жили селяни в кінці 19 початку 20 століття.

         В музеї є селянська хата  [слайди 5], предмети побуту [слайди 6,7],  вітряк [слайд 8], колодязь [слайди 9],  кузня [слайди 10,11],  кам’яні баби [слайд 12].

 

Ви переконалися, що природа нашого краю багата і різноманітна. І щоб

зберегти це багатство, її треба охороняти. А як ви ставитеся до природи?

 

5. Гра «Як зберегти природу».

 

       Робіть те, що я скажу.

 

-                 Якщо ти підгодовував взимку пташок, то тупни ногою.

-                 Якщо ти допоміг пораненій пташці, тог сплесни у долоні над головою.

-                 Якщо до твоєї кімнати залетів джміль або інша комаха і ти намагався

        випустити її на волю, то змахни руками.

-                 Якщо ти підібрав приблудне кошеня чи собаку, то простягни руки  вперед.

-                 Якщо ти переконаний, що кожній людині треба піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам і візьми їх за руки.

 

                Ось так дружно , як ви взялися за руки, будемо єдині у прагненні зберегти нашу матінку природу.

 

6. Перегляд рослин і тварин (на території Слов’янщини), які занесені до

    Червоної книги України.

 

V. Підсумок виховної   години.

 

-         Чи сподобаласяся вам виховна година?

-         Що нового ви дізналися?

-         Що потрібно пам’ятати людям, щоб наш край був квітучим, чарівним, прекрасним?

 

 

Давайте будемо все оберігати:

Джерела, ріки, квіточки малі.

Любити всім серцем й завжди пам’ятати,

Що ми є часточка природи на Землі.

                                                  Н. Красоткіна.

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку