Тема. «Подорож країною цифр»
Мета: закріпити навички додавання і віднімання однозначних чисел, читати математичні вирази. Розвивати навички швидкого рахунку, логічне мислення, пам'ять.Виховувати свідому дисципліну, акуратність при виконанні завдань, любов до математики.
Обладнання: презентація, мультфільм, нагороди, роздатковий матеріал, електронна фізкультхвилинка.
Форма проведення: подорож.
Хід роботи:
I.Вступна частина.
1.Привітання
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно підіймати,
На занятті не дрімати,
Тож, гаразд.Часу не гаймо
І заняття починаймо.
2. Перевірка готовності до роботи
-Діти, приберіть все зайве з парт, щоб вам нічого не заважало.
3.Повідомлення теми і мети
- Діти, а чи вмієте ви рахувати? До якого числа? Сьогодні ми з вами будемо подорожувати країною цифр, де повторимо вже вивчені цифри і навчимося швидко рахувати й розв’язувати задачі!
II.Основна частина.
1.Перегляд відео
- Першою нашою зупинккою буде «Веселі цифри». Давайте разом за допомогою веселої лічилки повторимо цифри від 1 до 10.
(Перегляд відео)
-Хто ж самостійно може порахувати від 1 до 10?
2. «Кольорові цифри»
- Молодці, ось ми й повторили всі 10 цифр! Наступна наша зупинка називається «Кольорові цифри». У кожного з вас на парті лежить малюнок. Але що ж це, подивіться, він незавершений! Вам потрібно з’єднати по порядку цифри від 1 до 10, щоб дізнатися, хто ж намальований на картинці. Візміть простий олівець до рук. На це у вас є 1 хвилинка. Починайте з’єднувати (мал.)
- Чи у всіх вийшло з’єднати? Хто ж намальований на картинці? Правильно, сова, молодці! Ці малюнки ви заберите додому і розмалюєте, як вам захочеться.
3. Фізкультхвилинка
- Ви,мабуть, втомилися, давайте встанемо і трошки розімнемося.
- Біжить півень з-за причілку,
І нагукує лічилку:
Встати з-за парт.
– Раз, два – курчата,
Присісти.
Три, чотири – зайчата,
Пострибати.
П'ять, шість – гусаки,
Повороти та нахили голови.
Сім, вісім – їжаки,
Нахилитися вперед, присісти.
Дев'ять, десять – йде лисиця,
Крокування на місці.
Нам ховаться – їй жмуриться.
Сісти за парти.
4. «Цікаві задачі»
- Ось і остання наша зупинка, яка називається «Цікаві задачі». Але щоб їх розв’язати вам спочатку потрібно дуже-дуже добре поміркувати. Добре? Тож почнемо. Ось і перша загадка :
1. Через 4 роки Іринка буде на 3 роки старша за Костика. Хто й на скільки старший зараз?
2. Святкова свічка згорає за 20 хвилин. На день народження Іванка в пиріг вставили 7 свічок і не їли пиріг, доки всі свічки не згоріли. Скільки часу горіли свічки усі разом?
3. Із-за куща стирчать 6 вушок. Там сховались зайчики. Скільки ж зайчиків сховалось?
4. Їхала одного разу машина у місто. По дорозі їй зустрілися п'ять легкових автомобілів і вантажівка. Скільки машин їхало в місто?
5. Жили собі п'ятеро синів, і в кожного з них була сестра. Порахуйте, скільки ж дітей у сім'ї?
-Молодці, дуже добре попрацювали!
III.Заключна частина
1.Підсумкова бесіда
- Ось і дійшла до кінця наша з вами подорож. Сьогодні ми і повторили цифри, і малювали, і розв’язували складні, але цікаві задачі.
-Що ж вам найбільше сподобалося у нашій подорожі?
2.Оцінювання.
- За те, що ви сьогодні були такі активні, дисципліновані та веселі кожний отримує ось такий маленький сюрприз.
3. Прощання
- Заняття закінчено, до побачення!