17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Виховна година. Тема."Подорож країною цифр"

Про матеріал
Мета: закріпити навички додавання і віднімання однозначних чисел, читати математичні вирази. Розвивати навички швидкого рахунку, логічне мислення, пам'ять.Виховувати свідому дисципліну, акуратність при виконанні завдань, любов до математики. Обладнання: презентація, мультфільм, нагороди, роздатковий матеріал, електронна фізкультхвилинка. Форма проведення: подорож.
Перегляд файлу

Тема. «Подорож країною цифр»

Мета: закріпити навички додавання і віднімання однозначних чисел, читати математичні вирази. Розвивати навички швидкого рахунку, логічне мислення, пам'ять.Виховувати свідому дисципліну, акуратність при виконанні завдань, любов до математики.

Обладнання: презентація, мультфільм, нагороди, роздатковий матеріал, електронна фізкультхвилинка.

Форма проведення: подорож.

Хід роботи:

I.Вступна частина.

1.Привітання

Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На занятті  не дрімати,

Тож, гаразд.Часу не гаймо

І заняття починаймо.

2. Перевірка готовності до роботи

-Діти, приберіть все зайве з парт, щоб вам нічого не заважало.

3.Повідомлення теми і мети

- Діти, а чи вмієте ви рахувати? До якого числа? Сьогодні ми з вами будемо подорожувати країною цифр, де повторимо вже вивчені цифри і навчимося швидко рахувати й розв’язувати задачі!

 

II.Основна частина.

1.Перегляд відео

- Першою нашою зупинккою буде «Веселі цифри». Давайте разом за допомогою веселої лічилки повторимо цифри від 1 до 10.

(Перегляд відео)
-Хто ж самостійно може порахувати від 1 до 10?

2. «Кольорові цифри»

- Молодці, ось ми й повторили всі 10 цифр! Наступна наша зупинка називається «Кольорові цифри».  У кожного з  вас на парті лежить малюнок. Але що ж це, подивіться, він незавершений! Вам потрібно з’єднати по порядку цифри від 1 до 10, щоб дізнатися, хто ж намальований на картинці. Візміть простий олівець до рук.  На це у вас є 1 хвилинка. Починайте з’єднувати (мал.)

- Чи  у всіх вийшло з’єднати? Хто ж намальований на картинці? Правильно, сова, молодці! Ці малюнки ви заберите додому і розмалюєте, як вам захочеться.

3. Фізкультхвилинка

- Ви,мабуть, втомилися, давайте встанемо і трошки розімнемося.

- Біжить півень з-за причілку,

І нагукує лічилку:

Встати з-за парт.

– Раз, два – курчата,

Присісти.

Три, чотири – зайчата,

Пострибати.

П'ять, шість – гусаки,

Повороти та нахили голови.

Сім, вісім – їжаки,

Нахилитися вперед, присісти.

Дев'ять, десять – йде лисиця,

Крокування на місці.

Нам ховаться – їй жмуриться.

Сісти за парти.

4. «Цікаві задачі»

- Ось і остання наша зупинка, яка називається «Цікаві задачі». Але щоб їх розв’язати вам спочатку потрібно дуже-дуже добре поміркувати. Добре? Тож почнемо. Ось і перша загадка :

1. Через 4 роки Іринка буде на 3 роки старша за Костика. Хто й на скільки старший зараз?

2. Святкова свічка згорає за 20 хвилин. На день народження Іванка в пиріг вставили 7 свічок і не їли пиріг, доки всі свічки не згоріли. Скільки часу горіли свічки усі разом?

3. Із-за куща стирчать 6 вушок. Там сховались зайчики. Скільки ж зайчиків сховалось?

4. Їхала одного разу машина у місто. По дорозі їй зустрілися п'ять легкових автомобілів і вантажівка. Скільки машин їхало в місто?

5. Жили собі п'ятеро синів, і в кожного з них була сестра. Порахуйте, скільки ж дітей у сім'ї?

-Молодці, дуже добре попрацювали!

 

III.Заключна частина

1.Підсумкова бесіда

- Ось і дійшла до кінця наша  з вами подорож. Сьогодні ми і повторили цифри, і малювали, і розв’язували складні, але цікаві задачі.

-Що ж вам найбільше сподобалося у нашій подорожі?

2.Оцінювання.

-  За те, що ви сьогодні були такі активні, дисципліновані та веселі кожний отримує ось такий маленький сюрприз.

3. Прощання

- Заняття закінчено, до побачення!

 

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку