22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

виховна година-тренінг "Досліджуємо ризики і небезпеки. Життєві цінності"

Про матеріал

Тренінг може бути реалізований для учнів 7 - 9 класів. Тема тренінгу актуальна для молоді сьогодення. Розробка тренінгу спрямована на розвиток життєвих навичок: керування стресами, самоконтролю, емпатії, розв язання проблем.

Перегляд файлу

Виховна година – тренінг для учнів 7 – 9 класів.

 

Тема. Досліджуємо ризики і небезпеки. Життєві цінності.

 

Мета.

- розкрити значення і цінність життя людини;

- формувати вміння бачити в життєвих невдачах тимчасові труднощі і бажання долати їх.

- формувати знання про небезпеки комп'ютерних мереж.

 

Результати навчання

В кінці заняття учні:

Називають основні види інтернет - небезпек;

пояснюють роль цінностей для здоров'я і благополуччя людини;

оцінюють важливість життєвих цінностей;

демонструють вміння свідомо формувати шкалу цінностей.

 

Устаткування і матеріали

Папір, олівці, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей.

 

Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання                             5 хв.
Робота в групах                                 7 хв.
Рухавка                                              2 хв.
Вправа «Життєві цінності»             10 хв.
Робота в групах                                15 хв
Підсумкове завдання                       4 хв.
Завершення тренінгу                       2 хв

 

    Стартові завдання

 

   Привітайте учнів.

 

   Актуалізація теми.

 

Слово вчителя:

Спостерігаючи, як трава прориває панцир асфальту і пробивається до сонця, мимоволі дивуєшся силі життя, яке таїться в ній. Це прагнення жити в будь-якій ситуації, властиве всьому живому.

Живим істотам властиво припиняти своє життя мимоволі, на відміну від людини.
Людина єдиний з усіх живих істот, який для продовження життя вимагає не тільки задоволення своїх потреб: в їжі, теплі, сні і продовження роду. Людині, як істоті не тільки тілесному, а й духовному, необхідні свідомість життя і існування ідеалів, до яких він прагне.

І якщо трапляється крах цих ідеалів, то пропадає сенс, заради якого людина живе. Коли людина не знаходить в собі сил вийти з цієї кризи або перетерпіти його, розв'язка буває страшною - життя, позбавлене сенсу, може викликати у людини бажання припинити своє фізичне існування.

 

    Назвати тему і завдання тренінгу.

 

     Вправа «Очікування».

 

Учні пишуть на стікерах, чого вони чекають від вивчення нової теми, і кріплять їх до плакату навколо контуру людини.

 

    Учні зачитують по черзі з карток, правила того, що потрібно робити, якщо підлітку погано.

 

    Робота з картками «Види ризиків».

 

 Визначити ризики, які загрожують фізичному, психологічному та соціальному благополуччю. Які ризики можна назвати виправданими?

 

    Робота в групах

 

1. Об'єднатися в 4 групи: «Кібербулінг». «Небезпечний контент». «Кібершахрайство». «Кіберрозбещення»

 

Завдання групам. Прочитайте інформацію з карток і зробіть повідомлення про основні види Інтернет – небезпек

 

Підсумувати

Запропонувати учням за правилом піднятої руки назвати, до кого можна звернутися, якщо їм погано, або вони потрапили в небезпечну ситуацію. Записати на дошці всі ідеї.

 

Зразкові варіанти відповідей:

- Батьки;

- Старший брат або сестра;

- Друг (друзі) зі старших класів,

- Друг (друзі) поза школою;

- Класний керівник;

- Директор школи;

- Батьки кривдника;

- Поліція;

- Шкільний психолог;

 

   Рухавка

    Вправа «Життєві цінності»
1. Слово вчителя: «Цінності - це те, що є важливим для людини, за допомогою чого він звіряє і оцінює що-небудь у своєму житті, визначає власні пріоритети».
2. Мозговим штурмом визначте 10-20 найважливіших для учасників цінностей.
3. Прочитати і обговорити притчу «Найважливіші речі».

Питання для обговорення:
• Які життєві цінності схожі на великі камені, які - на маленькі, а які - не пісок?
• У якому порядку ви наповнюєте «глечик» на даному етапі свого життя?
• Як можна більше дбати про великі камні?

 

    Інформація «Життєві цінності і здоров'я»
 

Робота в групах (додаткове завдання)
 

Запропонувати групам оформити презентацію, плакат «Як підліток може зробити своє життя прекрасним»
 

    Підсумкове завдання


Підведіть підсумки уроку.

 

   Завершення тренінгу

1. Перегляд відео Паоло Коельо - «Цінуйте життя»

2. Учні по черзі читають маніфест Матері Терези на картках і кріплять на дошку

D:\фото вчимося жити разом\100E8296.JPG

docx
Додано
9 жовтня 2018
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку