Виховна година "У світі чарівної казки"

Про матеріал
Тема. Найрозумніший клас! Мета: cформувати у учнів соціальну компетентність засобами ігрового спілкування, активізувати і збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пам’ять, мислення, увагу,спостережливість, комунікативно-мовленнєві вміння, уміння зв’язно висловлюватись; виховувати цікавість, інтерес до математики, наполегливість, допитливість, доброзичливе ставлення до людей. Обладнання: розрізані слова (кожна буква окремо), загадки у вигляді відео, тема заняття на папері, зображення на папері назв гри, цукерки для винагороди. Форма проведення: інтелектуальна вікторина.
Перегляд файлу

Тема: «У світі чарівної казки»

 

Мета:   формувати  знання  про  народні та авторські казки; розширити кругозір дітей,  розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, уяву; виховувати в учнів любов до   книги,  читати і знати більше казок, любов у дітей до усної народної творчості.

 

Обладнання: ілюстрації казкових героїв, малюнки різних тварин, квітка, жетони-розмальовки.

 

Форма заняття: Бесіда з елементами гри

 

Хід виховного заходу

  1. Організаційна частина.
  1. Привітання

- Добрий день, дітки! Сідайте!

Ви сідайте тихо, діти,

Домовляйтесь не шуміти,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

-   Сьогодні   ми з вами поговоримо про казочки, їх героїв, проведемо різні конкурси. Тож будьте активні, бо вкінці будуть запитання і я побачу хто був уважним.

  1. Перевірка готовності до роботи

- Нумо гляньте всі швиденько, чи на партах все гарненько? Кожен з вас приготувався, на перерві постарався.

  1. Основна частина.

 

  1. Розповідь з елементами бесіди

 

-         Діти! Коли ви лягали спати, вам, напевно, мама або бабуся читали казочки?

-         А ви любите слухати казочки?

-         Про що ми дізнаємося у казках?

-         Як казочки завжди розпочинаються і як закінчуються?

-         Якою є ваша улюблена казка?

-         А ви знаєте, що казка прийшла до нас з давніх-давен? Передавалася вона з уст в уста, з покоління в покоління.

Український народ любив казки, тому понавидумував їх дуже багато. В основу казочок покладалися легенди, перекази, притчі. У казкових героїв вони втілювали людей, висміювали або возвеличували їхні вчинки, риси характеру.

Отже, казка – це казкова країна, де добро завжди перемагає зло.

  1. Знавці казок
  • Діти, зараз ми з вами пограємо в цікаву гру яка називається «Знавці казок». Я вам задаю питання, а ви його уважно слухаєте і хто знає правильну відповідь підіймає руку і відповідає.
  • Хто перехитрив колобка? (лисиця)
  • Хто врятував Івасика Телесика? (гусеня)
  • Як звали хлопчика розміром з горошинку? (Котигорошко)
  • Яке яйце знесла курочка Ряба? (золоте)
  • Які ж всі молодці!

 

  1. Проведення конкурсів

-   А зараз, так як в казочках багато героїв звірів, ми назвемо, в яких казках вони є. Я буду  показувати казкових героїв та героїв з мультфільмів, а ви будете відгадувати.

 -  Молодці! Ви всі так добре працювали, що, напевно, втомилися. Тому зараз проведемо фізкультхвилинку, не просту, а казкову, яку робив колись Колобок.

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірятка,

Вирушали на зарядку.

Похитали головою,

Раз притупнули ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо.

Та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

   Які ви всі розумні! А  зараз побуваємо  у «Країні загадок».

 

  1. «Країна загадок».

- Я буду вам зачитувати  фрагменти, а ви повинні відгадати з якої це казки.

1.     На городі, що за черга

Дід і баба тут стоїть.

Тягнуть щось перед собою

І не витягнуть ніяк.

(Ріпка)

 3.     Маленьке, сіреньке,

Біди наробило:

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте знесу.»

(Курочка Ряба) 

 4.     В’ється річка невеличка

Хлопчик у човні сидить.

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить.

І вгадать цього героя

Справа зовсім не складна.

Казка ця усім відома

Про кого вона?

( Про Івасика Телесика)

 5.     Хто кругленький і смачненький,

Із віконця скік та скік.

Втік від баби та від діда

До лисички на язик?

(Колобок)

 

 

 

  1. Гра "Квітка"
  • Діти, ви напевно вже звернули увагу, що в нашому класі є квіточки, але вони ще не розпустилися. Вони розпустяться лише тоді, коли ви відгадаєте назву казки за зображенням, яке є в середині квіточки. (Діти відгадують).

 

ІІІ Заключна частина

 

  1. Підсумкова бесіда
  • Наш  урок підходить до кінця
  • Яких героїв ви найбільше любите?Чому?
  • А яким героєм казки ви б хотіли бути?Чому?
  • Що ви розповісте своїм рідним?

 

  1. Нагородження
  • А зараз найактивніші отримають невеличкі подаруночки!

 

  1. Прощання
  • Нам дуже було приємно з вами працювати, ви усі великі молодці! Ми з нетерпінням будемо чекати нової зустрічі.
  • До побачення!
doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку