Тема. «У світі цікавого»
Мета: вчити дітей бути активними, розвивати пам'ять, увагу, уяву дітей, словарний запас; виховувати прагнення до самовдосконалювання та потяг до прекрасного.
Обладнання: тема на дошку, жетони, м’яч, розмальовки, зображення героїв.
Вид заняття: Заочна подорож
Хід роботи
-
Вступна частина
-
Привітання
-
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітай нас, рідна школо!
Добрий день!
-
Перевірка готовності до заняття
-
Діти, сядьте рівненько, та налаштуйтесь гарно попрацювати.
-
Повідомлення теми і мети
-
Сьогодні ми завітаємо в гості до наших найулюбленіших героїв – Кроша, Нюши та Бараша. У кожному з будинків нас чекає цікаве повідомлення та не менш цікаве завдання.
-
А наша подорож буде у вигляді гри! У кінці якої, вас будуть чекати подарунки!
-
ІІ. Основна частина
-
Подорож у чарівне містечко Кроша
-
Отже, діти, починаємо нашу подорож!
-
Першим, до кого ми завітаємо, буде Крош.
-
У його будиночку є цікава інформація про кішок.
-
а) Повідомлення інформації про кішок:
-
Відбиток носу у кішки унікальний, як відбиток пальця у людини;
-
Кішки бачать у темряві у 6 разів краще ніж люди;
-
Домашня кішка витрачає 70 % свого часу на сон;
-
У більшості кішок немає вій.
б) Опитування
-
Діти, а що ж ви запам’ятали?
-
А чи справді кішки бачать у темряві?
-
На що схожі відбитки носика у кішечки?
в)Гра
-
А зараз, для вас таке завдання.
-
Ми вам роздамо такі картинки, на яких ви побачите незакінчений малюнок, щоб його закінчити вам потрібно з’єднати крапки послідовно.
-
Молодці, діти! Ви добре впорались!
-
Вирушаємо до наступного будиночка!
-
В гостях в Бараша, ми знайдемо, ми знайдемо ось таку цікаву інформацію про здоров’я .
-
Подорож у чарівне містечко Бараша
а) Повідомлення інформації про здоров’я
Звичайно випадають, лише дитячі, молочні зуби і це відбувається тоді, коли на їхньому місці готові вирости постійні зуби;
-
Кістки людини на половину складаються з в оди;
-
Найдужчий м’яз в людському організмі – язик;
-
Заснути з відкритими очима неможливо;
-
Дівчата моргають приблизно в 2 рази частіше, ніж хлопці
б) Опитування
-
А що ж ви запам’ятали?
-
А який найдужчий м’яз у людини?
-
А чи можете ви заснути з відчиненими очима?
в) Гра
-
А зараз ми вам пропонуємо зіграти в гру.
-
Подивіться на дошку, там ви побачите анограми – це слова, літери які розташовані у неправильному порядку.
-
Можу вам підказати, що ці слова пов’язані зі з темою «здоров’я».
БИЗУ-ЗУБИ ЯКИЗ-ЯЗИК
ІЧО-ОЧІ РОВЗДОВ’Я-ЗДОРОВ’Я
-
Дуже добре!
-
Що ж рухаємось далі.
-
Ой а кого ж це ми зустріли?
(малюнок їжака)
-
Правильно це Їжачок, який нам пропонує провести фізкультхвилинку.
-
Фізкультхвилинка
Кіт збирався до роботи (потягуються)
Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")
Накрутити вуса,
Почесати живота. (гладять живіт)
І помити писок.
Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).
-
Подорож у чарівне містечко Нюши
-
Ось ми вже біля будиночка Нюши, і в неї в гостях ми знайшли такі цікавинки.
а) Повідомлення інформації про сни
-
А чи знаєте ви, що через 5 хвилин після того як ми прокинулись ми вже не пам’ятаємо половини своїх снів.
-
Сни бачать усі люди.
-
Нам сниться лише те, що ми бачили. Навіть якщо вам сняться незнайомці, то це обличчя людей, яких ми бачили, але не запам’ятали.
б) Опитування
-
Що ж ви запам’ятали?
-
Чи всі ми бачимо сни?
-
Чи завжди ми пам’ятаємо, що саме нам наснилось?
в) Гра
-
А ви бачите сни?
-
Давайте зіграємо у таку гру, правила дуже прості: ми кидаємо м’яч і той хто його зловить повинен назвати сон який йому найбільше запам’ятався, після того як один гравець розповів передає м’яч іншому.
-
Але робимо це дуже швидко!
-
Давайте спробуємо!
-
Молодці, ви гарно впорались!
ІІІ. Заключна частина.
-
Підсумкова бесіда.
-
Ось ми і закінчили нашу подорож!
-
Що ж ви запам’ятали ?
-
А що ми сьогодні з вами робили?
-
У кого ми побували в гостях?
-
Чи сподобалось вам подорожувати зі мною?
-
Нагородження
-
Найактивніші отримують подаруночки у вигляді чарівних жетончиків.
-
Прощання
-
Діти, я рада була вас усіх знову бачити, тож до нових зустрічей! До побачення!