Виховна година "У світі цікавого"

Про матеріал
Тема. «У світі цікавого» Мета: вчити дітей бути активними, розвивати пам'ять, увагу, уяву дітей, словарний запас; виховувати прагнення до самовдосконалювання та потяг до прекрасного. Обладнання: тема на дошку, жетони, м’яч, розмальовки, зображення героїв. Вид заняття: Заочна подорож
Перегляд файлу

Тема. «У світі цікавого»

Мета: вчити дітей бути активними, розвивати пам'ять, увагу, уяву дітей, словарний запас; виховувати прагнення до самовдосконалювання та потяг до прекрасного.

Обладнання: тема на дошку, жетони, м’яч, розмальовки, зображення героїв.

Вид заняття: Заочна подорож

Хід роботи

  1. Вступна частина

 

  1. Привітання
  • Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

 

  1. Перевірка готовності до заняття
  • Діти, сядьте рівненько,  та налаштуйтесь гарно попрацювати.

 

  1. Повідомлення теми і мети
  • Сьогодні ми завітаємо в гості до наших найулюбленіших героїв – Кроша, Нюши та Бараша. У кожному з будинків нас чекає цікаве повідомлення та не менш цікаве завдання.
  • А наша подорож буде у вигляді гри! У кінці якої, вас будуть чекати подарунки!
  •  

ІІ. Основна частина

 

  1. Подорож у чарівне містечко Кроша
  • Отже, діти, починаємо нашу подорож!
  • Першим, до кого ми  завітаємо, буде Крош.
  • У його будиночку є цікава інформація про кішок.
  •  

а) Повідомлення інформації про кішок:

  • Відбиток носу у кішки унікальний, як відбиток пальця у людини;
  • Кішки бачать у темряві у 6 разів краще ніж люди;
  • Домашня кішка витрачає 70 % свого часу на сон;
  • У більшості кішок немає вій.

 

б) Опитування

  • Діти, а що ж ви запам’ятали?
  • А чи справді кішки бачать у темряві?
  • На що схожі відбитки носика у кішечки?

 

в)Гра

  • А зараз, для вас таке завдання.
  • Ми вам роздамо такі картинки, на яких ви побачите незакінчений малюнок, щоб його закінчити вам потрібно з’єднати крапки послідовно.
  • Молодці, діти! Ви добре впорались!
  • Вирушаємо до наступного будиночка!
  • В гостях в Бараша, ми знайдемо, ми знайдемо ось таку цікаву інформацію про здоров’я .

 

  1. Подорож у чарівне містечко Бараша

а) Повідомлення інформації про здоров’я

  • Чому ж випадають зуби?

Звичайно випадають, лише дитячі, молочні зуби і це відбувається тоді, коли на їхньому місці готові вирости постійні зуби;

  • Кістки людини на половину складаються з в оди;
  • Найдужчий м’яз в людському організмі – язик;
  • Заснути з відкритими очима неможливо;
  • Дівчата моргають приблизно в 2 рази частіше, ніж хлопці

 

б) Опитування

 

  • А що ж ви запам’ятали?
  • А який найдужчий м’яз у людини?
  • А чи можете ви заснути з відчиненими очима?

в) Гра

  • А зараз ми вам пропонуємо зіграти в гру.
  • Подивіться на дошку, там ви побачите анограми – це слова, літери які розташовані у неправильному порядку.
  • Можу вам підказати, що ці слова пов’язані зі з темою «здоров’я».

БИЗУ-ЗУБИ            ЯКИЗ-ЯЗИК

ІЧО-ОЧІ                    РОВЗДОВ’Я-ЗДОРОВ’Я

  • Дуже добре!
  • Що ж рухаємось далі.
  • Ой а кого ж це ми зустріли?

(малюнок їжака)

  • Правильно це Їжачок, який нам пропонує провести фізкультхвилинку.

 

  1. Фізкультхвилинка

Кіт збирався до роботи (потягуються)

Та завадили турботи: (розводять руки в сторони) 

Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")

Накрутити вуса,

Почесати живота. (гладять живіт)   

І помити писок.

Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)

Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).

 

  1. Подорож у чарівне містечко Нюши
  • Ось ми вже біля будиночка Нюши, і в неї в гостях ми знайшли такі цікавинки.

а) Повідомлення інформації про сни

  • А чи знаєте ви, що через 5 хвилин після того як ми прокинулись ми вже не пам’ятаємо половини своїх снів.
  • Сни бачать усі люди.
  • Нам сниться лише те, що ми бачили. Навіть якщо вам сняться незнайомці, то це обличчя людей, яких ми бачили, але не запам’ятали.

б) Опитування

  • Що ж ви запам’ятали?
  • Чи всі ми бачимо сни?
  • Чи завжди ми пам’ятаємо, що саме нам наснилось?

в) Гра

  • А ви бачите сни?
  • Давайте зіграємо у таку гру, правила дуже прості: ми кидаємо м’яч і той хто його зловить повинен  назвати сон який йому найбільше запам’ятався, після того як один гравець розповів передає м’яч іншому.
  • Але робимо це дуже швидко!
  • Давайте спробуємо!
  • Молодці, ви гарно впорались!

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумкова бесіда.
  • Ось ми і закінчили нашу подорож!
  • Що ж ви запам’ятали ?
  • А що ми сьогодні з вами робили?
  • У кого ми побували в гостях?
  • Чи сподобалось вам подорожувати зі мною?

 

  1. Нагородження
  • Найактивніші отримують подаруночки у вигляді чарівних жетончиків.
  1. Прощання
  • Діти, я рада була вас усіх знову бачити, тож до нових зустрічей! До побачення!
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку