Виховна година "Великий дім-держава, лад у ньому закон"

Про матеріал
Дана виховна година розроблена для здобувачів освіти з порушеннями слуху. В цій розробці подано матеріали для здобувачів освіти 8 класу
Перегляд файлу

Виховна година:

«Великий дім – держава, лад у ньому закон»

Мета: розкрити здобувачам освіти з порушеннями слуху суть понять: держава, закон, конституція; дати загальне уявлення про загальнолюдські моральні якості; формувати правову свідомість учнів; виховувати повагу та шану до законів своєї держави.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Вправа: « Кольоровий настрій» - налаштування учнів на заняття. Перевірка наявності слухових апаратів.

ІІ. Мовна задядка

Вправа «Я…» Закінчити речення.

Я живу в ….

Я народився(народилася) в….

Я навчаюся в місті(селі) ….

Я вчуся в …

Я ….

ІІІ. Основна частина

Поміркуйте: у народі кажуть

 «У ДОБРОГО ГОСПОДАРЯ – ЛАД У ДОМІ».

Що означає лад?

Лад – це стан, коли все робиться, як слід, відповідно до певних вимог.

Асоціативний кущ «Україна»

А хто господар держави? (народ)

Що таке держава? (Держава – це дім для народу)

Розповідь вчителя:

Ще в прадавні часи первісні люди зрозуміли, як добре, коли між ними є злагода. Залежно від обставин життя вироблялися різні звичаї:

  • Одні ловили рибу;
  • Другі полювали;
  • Інші займалися господарством.

Але серед різних звичаїв поступово з’являлися найголовніші. Їх ще називають загальнолюдськими:

  • Триматися віри і звичаїв;
  • Шанувати батька й матір;
  • Не вбивати;
  • Не красти;
  • Не свідчити не справедливо.

Вони записані в Законі Божому. (демонстрація Біблії)

Вправа «Запитання – відповідь».

  1. Що таке Закон? (Закон – це правило, яке має найвищу юридичну силу, норма поведінки.)
  2. Як називається основний закон України? (Конституція)
  3. Коли була прийнята Конституція? (28 червня 1996 року)
  4. Що записано в Конституції? ( правила, за якими повинні жити люди цієї країни).
  5. Коли була прийнята Декларація прав дитини? (в 1959 році).
  6. Що таке права дитини? (Права дитини – це певні можливості, які треба дітям для того, щоб жити і дорослішати).

 

Фізкультхвилинка.

 Продовжимо наше заняття.

Гра «Право чи обов’язок».

В учнів є набори  карток з написами прав і обов’язків. На дошці зроблені відповідні записи:      Наші права:                   Наші обов’язки:

Учні читають напис на картці і прикріплюють її у відповідну колонку.

Вправа «Збери до купи».

На партах в учнів є конверти в яких лежать букви. З цих букв потрібно скласти слово і дати визначення.

Конституція, право, обов’язок.

4. Підведення підсумків.

5.Рефлексія

docx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку