Виховна година " Веселка твого щастя "

Про матеріал
Виховна година

" Веселка твого щастя "

Для учнів початкових класів

  • Щастя – це вічна дорога земна,
  • Щастя – це літо, зима і весна,
  • Щастя – це сонце, злива і сніг,
  • Щастя – це пісню ділити на всіх,
  • Щастя – це віра в добро і любов,
  • Щастя – це музика вільних дібров,
  • Щастя – це друзі і рідний твій дім.
  • Щастя – це світ, подарований всім.
Перегляд файлу

 

Виховна година :

 Веселка твого щастя

 Мета:

 - обговорити з учнями розуміння поняття «щастя»;

 - вчити дітей приносити радість своїм батькам;

 - поповнити  словниковий запас новими словами;

 - розвивати вміння самому здійснювати свої бажання;

- виховувати бажання ввічливо висловлювати свої почуття;

 

 

 I. Організація класу

 Сядьте, дітки, всі рівненько,

 Усміхніться всі гарненько,

 Настрій гарний ми взяли.

 Працювати почали.

 

II. Робота по  темі

 1. Повідомлення теми і мети заняття

 -Давайте усмішки всім дарувати.

 І друзям, і гостям, і мамі, і татові.

 Хай радість злітає у небо, як птах.

 І добрі слова у всіх на устах.

 - Сьогодні ми поговоримо про дуже важливу річ в житті людини - про щастя, про те, що означає бути щасливим і що треба для цього робити.

 І нашу виховну година я хочу почати віршем.

 ЩАСТЯ

 Щастя – це вічна дорога земна,

 Щастя – це літо, зима і весна,

 Щастя – це сонце, злива і сніг,

 Щастя – це пісню ділити на всіх,

 Щастя – це віра в добро і любов,

 Щастя – це музика вільних дібров,

 Щастя – це друзі і рідний твій дім.

 Щастя – це світ, подарований всім.

 

 2. Емоціональне налаштування.

 _ Сьогодні   я пропоную взяти усмішку, гарний настрій та серце наповнене добротою.

 

 3. Гра «Збери слово»

 - У кожного на парті є розсипані пазли.

 - Складіть з них геометричну фігуру і дізнаєтесь, коли людина почувається щасливою.

 - Які слова і вирази у вас утворилися?

 1. здоров’я

 2. мир на Землі

 3. дружна сім’я

 4. вірні друзі

 5. любов

 6. улюблена справа

 7.мрії 

 

 

- Отже, коли ж людина почуває себе щасливою?                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    4. Робота над казкою «Щастя»

 Прослухайте казку «Щастя», і спробуйте дати відповідь на питання:

 - Коли ще людина почуває себе щасливою?

 ПРО ЩАСТЯ

 Пишно вбралось однієї неділі Щастя, бо вирішило відвідати Людей. Постукало в перші ворота.

 - Хто там? — запитав перший господар.

 - Щастя, — відповіло Щастя.

 — Чудово! Йди-но сюди, я тебе з'їм.

 З'їв чоловік Щастя і був щасливий. Постукало Щастя у другі ворота.

 - Хто там? — запитав другий господар.

 - Щастя, — відповіло Щастя.

 - Чудово! Йди-но сюди, я тебе вип'ю!

 Випив чоловік щастя і був щасливий. Постукало Щастя у треті во¬рога.

 - Хто там? — запитав третій господар.

 - Щастя, — відповіло Щастя.

 - Чудово! Йди-но сюди, я посаджу тебе в клітку.

 Посадив чоловік Щастя в клітку і був щасливий. Постукало Щастя у четверті ворота.

 - Хто там? — запитав четвертий господар.

 - Щастя, — відповіло Щастя.

 - Чудово! Йди-но сюди, я тебе подарую.

 І подарував чоловік Щастя своєму приятелеві і був щасливий... І Щастя було щасливе.

 - Від чого ж Щастя було щасливим?

 - Коли ще людина почувається щасливою?

 (доповнюємо запис – дарувати іншим радість)

 

 5. Робота в групах

 

 -А зараз на пелюстках ромашки, яка знаходиться у вас на парті, запишіть ті моменти, коли ви буваєте щасливими. ( Діти виконують завдання «Закінчи речення»- Я щаслив (а) коли…)

 Кожна група по черзі вивішує квіточки на дошці.

 - Кожен уявляє своє щастя по-різному.

 Для одних - це почесті, хвала, А для інших щастя - у багатстві, Бідність для таких людей - біда. Хворим щастя бачиться в здоров'ї. Кожен, хто згубив його, жалкує. Мати за одужанням дитини Власного життя не пошкодує. В'язень мріє про жадану волю. Одинокого гнітить біль самоти. Важко, мабуть, на усій планеті Повністю щасливого знайти. Під загальний заголовок «щастя» Безліч можна віднести речей.

 1, можливо, стільки його видів, Скільки на Землі живе людей.

 

 - Подумайте і скажіть, як зробити батьків щасливими? (Бути хорошими учнями, дбати про своє здоров'я і здоров'я батьків, пова¬дитись так, щоб батьки за нас раділи тощо.)

 -

 

6.   Фізкультхвилинка під пісню «Щастя вам і добра»

 

 7. Робота над складанням квітки Щастя.

 

 Я розповім вам про сім кольорів щастя, а ви будете вибирати і приклеювати на основу свої кольори до нашого щастя.

 - Щастя кольорове, воно — веселе, дивовижне, радісне, прекрасне, захоплююче, піднесене. Воно робить людину світлою, наділяє її силою, впевненістю у собі. Ось таке воно — щастя.

 Перший колір щастя — це життя, яке подарувала мама 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вона дала кожному із нас найбільше — життя! Вона перша в житті пригорнула кожного із нас. Наділила теплом, подарувала любов. Без неї ми б не бачили цього дивовижного, незбагненого і такого цікавого світу!

 Учень 1

 Ще в колисці немовля

 Слово МАМА вимовля.

 Найдорожче в світі слово

 Так звучить у рідній мові:

 Мати, матинка, матуся,

 Мама, мамонька, мамуся!

 Називаю тебе я,

 Рідна ненечко моя!

 

 Учень 2

 Мама, мамочка, матуся,

 Я до неї пригорнуся.

 Вона добра і привітна,

 Ніби сонце в небі, світла.

 

 Учень 3

 Мамо, матінко, матусю,

 Я добра від тебе вчуся.

 Ти найкраща в світі мама,

 Ніжна, добра і ласкава!

 

 Пісня у виконанні дітей «У моєї мами руки чарівниці.»

 

 Другий колір щастя – це жити у прекрасній країні, ім’я якій – Україна.

 Україна – це наша земля. Рідний край із славною історією, з мудрими, талановитими людьми, з чарівною піснею, що дивує весь світ, з невмирущими народними традиціями, з мальовничою природою. Україна – це рідна мова, якої навчила нас мама, співаючи колискову.

 

Учень

 Моя Батьківщина – велика країна                 

 Весь Всесвіт для мене вона.

 Найкраща у світі моя Україна                                    

 У цілому світі одна.

 

 Учень

 Я тут народилась у добру годину

 Тут світ пізнавати учусь.

 Люблю я всім серцем свою Україну

 І нею пишаюсь, горжусь.

 

 Учень

 Моя Батьківщина – це злагода й мир,

 Та небо бездонне й чудове.

 Це пісня чарівна, що лине до зір,

 Й дитинство моє світанкове.

 

 Учень

 Україна,

 Рідний край,

 Поле, річка,

 Синій гай.

 Любо стежкою іти –

 Тут живемо я і ти!

 

 Пісня в поєднані з танцем « Ой у лузі калина»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Мені дуже хочеться, щоб ви запалили у своїх сердечках хоча б маленький вогник гордості за те, що ви – українці. Саме вам, діти, вивчати, берегти, шанувати і вивершувати. Будьте горді, чесні, розумні, любіть свій рідний край. Її майбутнє – у ваших руках.

 

 

 Третій колір щастя – Краса, Світло, Добро.

 Щоб ми з вами не робили і де б ми не були треба завжди пам’ятати, що Добро-є велика сила і вона завжди переможе зло. Робіть добрі вчинки, будьте добрими,чуйними,світлими людьми і тоді і світ наш буде набагато добріший. Я хочу зачитати вам рядки свого вірша і хочу щоб вони залишили слід у ваших маленьких серденьках.

 

 Людино! Подивитись навколо,озирнись,

 Поглянь на те,що вже зробили руки.

 Перед жорстоким,підлим зупинись,

 Замислись, чи не буде потім муки.

 Нехай образили тебе -прости,

 Адже недоліків у всіх багато,

 А ти добро лише у світ неси,

 Зроби його невичерпно багатим.

 Людино! Іди в майбутнє з піднятим чолом,

 Не забувай про істини святі,

 На зло відповідай лише добром,

 Бо ми не вічні на оцій землі!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Четвертий колір щастя — це люблячі вірні друзі.

 

 

 

 

 

 Адже добре,коли поруч з вами є друзі, які завжди підтримають,зрозуміють, з якими добре і в радості і в горі. І це дійсно велике щастя- коли є поруч такі люди. Ви ще маленькі, але у вас уже зараз є друзі. І я вам бажаю щоб і надалі в вашому серці було місце для справжніх друзів.

Вправа «Малюємо разом»

 

 П’ятий колір щастя – це знання, які є для нас скарбом

 Школа – це світла дитяча країна, у якій ми навчаємося, ростимо, мудрішаємо і міцніємо. Школа, як мама. Вона так само піклується про нас, дає основу усіх знань, які необхідні людині у житті.

 

 Учень

 Школа відчиняє

 Двері нам свої.

 І йдемо охоче

 Всі до неї ми.

 

 Учень

 Школа діточок навчає,

 До роботи залучає.

 Всім знання міцні дає,

 Світ цікавий пізнає.

 

 Шостий колір щастя – це Природа, бачити велич нашої природи, милуватися нею.

 Мене дивують звуки природи. Вони так багато можуть розказати. Прислухайтесь до пташиного співу, чи мелодійної української пісні, до кожного голосу. До дзюркотіння струмочка, сплеску хвилі на річці і ви зрозумієте, яке це щастя чути світ! Прислухайся, це співає твоя Україна.

 - Я хочу щоб ви зараз заплющили очі і послухали один запис.

 - Що ви відчули коли слухали пташиний спів?

 - В якому місці ви опинилися зараз слухаючи цю композицію?

 

 А ось він і сьомий колір щастя — це здійснені наші мрії!

 Це все, про що ми мріємо, на що сподіваємось, про що постійно думаємо і так бажаємо, щоб воно збулося. І раптом — мрія стає реальністю, вона здійснюється — оце щастя!

 Можливо, щастя має більше кольорів. Хто знає? Та я знаю лише те, що воно — різнокольорове, барвисте, світле. І хай у кожного щастя буде веселкове, чисте, бо людина приходить у світ для добра і щастя. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 III. Підсумок заняття

 - Наша виховна година підходить до кінця.

 А тепер пограємо у гру «Я- Щастя». (Діти по черзі одягають корону «Щастя».)

 — Скажи, Щастя, що ти подаруєш для життя людині

 (Кожна дитина

 висловлює свої побажання: здоров'я, хороша

 сім'я, великий будинок, освіта, розум, довголіття, робота для батьків.

 мир на Землі, злагода, радість тощо.)

 - Життя, діти, неповторне, тому необхідно цінувати кожен день,

 кожну мить, кожну хвилинку, спілкуватись із цікавими людьми, хто бажає

 бути щасливим і бажає щастя іншим.

 

 Відео на пісню «100% щастя»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Найдич Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
2520
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку