2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Виховна година "Вивчи правила, знай та завжди їх пам'ятай!"

Про матеріал
Закріпити знання учнів про правила поведінки пішоходів, уміння розрізняти сигнали світлофора, згадати назви ліній дорожньої розмітки, розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати уважність, усвідомлення необхідності дотримуватися правил дорожнього руху. Обладнання: Макет світлофора, знак ” пішохідний перехід ”, таблички, карточки, олівці.
Перегляд файлу

Тема. Вивчи правила, знай і завжди їх пам’ятай.         

Мета. Закріпити знання учнів про правила поведінки пішоходів, уміння розрізняти сигнали світлофора, згадати назви ліній дорожньої розмітки, розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати уважність, усвідомлення необхідності дотримуватися правил дорожнього руху.

Обладнання: Макет світлофора, знак ” пішохідний перехід ”, таблички, карточки, олівці.

Хід заняття

Вихователь. Сядьте діти всі гарненько              

Руки покладіть рівненько

Веселіше подивіться

Нашим гостям посміхніться

В народі кажуть, що добрий гість радість дому. Тож думаю, що і ви раді нашим гостям. Зараз ми познайомимося. Вам потрібно сказати:

  •  мене звати…
  •  мені ... років
  •  я люблю...

                Сьогоднішня тема ” Вивчи правила, знай і завжди їх пам’ятай ”.

Наша школа та будинки в яких ми живемо стоять поряд з вулицею, по які дуже швидко їдуть машини. Щоб спокійно перейти вулицю потрібно знати правила дорожнього руху. Головні правила ми вже вивчали. Ходили в місто на екскурсію, малювали малюнки. Давайте подивимося фото і пригадаємо.

Вихователь.  Сьогодні у нас є ще один гість, герой казки. Хто це? (Незнайко).

Чому ж він прийшов, послухаємо його.

 

Незнайко:Велике місто — просто горе я розгубився: ” ой ” і ” ай ”

Не знаю знаків світлофора

Ледь не потрапив під трамвай

Я впав у розпач і не знаю

Тож де дорогу перетнуть? Допоможіть.

Вихователь. Допоможемо йому? ( Так)

  •  Хто такий пішохід?

Хлопчик. Тротуари — це доріжки

Ми по них ідемо пішки

Всі хто тротуаром ходить

Звуться просто — пішоходи.

Вихователь. Де можна переходити вулицю?

Дівчинка. Подивися, пішохід

Це звичайний перехід

Білі полоси там і тут

Зеброю його всі звуть.

Вулицю потрібно переходити там де є ” зебра ” або світлофор.

  •  Як переходити вулицю?

Хлопчик. Як переходиш вулицю

Спочатку зупинись

До знаків світлофора

Уважно придивись.

Вихователь. Про що говорять сигнали світлофора?

Дівчинка. Червоне світло — стій

Жовте — хвилинку почекай

Зелене світло - іди.

Вихователь. Будемо грати в гру. Гра називається ” Хлопай — топай ”. Дивіться на малюнки і думайте, якщо правильно — хлопайте, не правильно — топайте.

Загадка:

Будемо відгадувати загадку. (Читаємо разом )

Всім пішоходам я моргаю

Щоб пильно глянули на мене

Очей же я аж троє маю

Червоне, жовте і зелене.

Словник: пильно – уважно.

Гра « Світлофор»

Правила гри: Червоне світло — крок назад. Жовте — стоїмо. Зелене — можна йти.

Ваше завдання:

- намалюйте світлофор;

- запишіть слова у клітинки;

- з’єднайте з кольором.

Мультфільм.

Щоб краще запам’ятати правила пішоходів, подивіться мультфільм.

Вихователь. Для того, щоб не трапилося біди потрібно бути уважним на дорозі і не забувати про правила дорожнього руху.

Вірш. Правил дорожнього руху багато

Знати їх треба дівчаткам і хлоп’яткам

І головне, на бруківці не гратись

Якщо, ти хочеш здоровим зостатись.

Машина - мчить.

І не пита чи вивчив правила, чи знаєш

Завжди у будні і свята,

Ти їх виконувати маєш.

Вихователь. Всі молодці, старалися, добре говорили, гралися, працювали. Думаю, що Незнайко і дітки зрозуміли, як перейти вулицю і запам’ятати правила пішоходів.

Вихователь. Незнайко, діти тобі допомогли?

Незнайко. Так, дякую.

 

 

 

 

 

 

 


docx
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку