Виховна година з теми: "Презентація 5-го класу"

Про матеріал

Для учнів 5-го класу стає надзвичайно складним та болісним перехід з початкової школи до основної. Щоб адаптаційний період проходив менш болісно, ми з перших днів навчання дітей у 5-ому класі намагаємося прилучити їх до традицій нашої школи, до участі в загальношкільних заходах та святах. Презентація свого, тепер уже 5-класу, є одним із засобів пом'якшення адаптаційного періоду для п'ятикласників.

Перегляд файлу

1

 

Презентація 5-го класу

 

Тема: Ми діти твої, Україно!

(На сцені дівчата та хлопці в українському вбранні, в центрі – дівчина з хлібом і сіллю, на екрані – види України, звучить пісня про Україну)

 

Учень 1:

Моя Україно! Єдиная мати!

Пізнати тебе судилось мені.

Квітучі сади, білі мазані хати,

Діброви, гаї та розкішні луки.

 

Учень 2:

Великі міста, необмежені далі,

І жовте колосся, налите зерном,

Лелека у небі, родина на святі –

Це все Україна, це рідний наш дім!

 

Учень 3:

Доленько світла, моя Україно,

Край чебрецю й барвінкових пісень.

Сонцем налиті жита і калина,

Радість дарують, звеличують день.

 

Учень 4:

Серцем вбираю красу до краплини,

Мову-перлину і спів солов’я,

Гомін полів і дніпровського плину,

Сивих століть призабуті слова.

 

Учень 5:

В небі високім ключі журавлині,

З тобою розлука – і смуток, і біль.

Ти, наче ненька, у світі єдина,

Чолом я низенько вклоняюсь тобі.

 

Учень 6:

Мій край чудовий – Україна!

Тут народились ти і я.

Тут над ставком верба й калина,

Чарівна пісня солов’я.

Учень 7:

Все найдорожче в цілім світі,

Бо тут почався наш політ.

Цвітуть волошки сині в житі,

Звідсіль веде дорога в світ.

Учень 8:

Усе найкраще і єдине,

І радощі всі, і жалі…

Мій рідний краю, Україно,

Найкраще місце на Землі!

(На екрані – діти)

 

Учень 9:

Ми всі діти українські,

Український славний рід.

Дбаймо, щоб про нас, маленьких,

Добра слава йшла у світ.

 

Учень 10:

Все, що рідне, хай нам буде

Найдорожче і святе.

Рідна віра, рідна мова,

Рідний край наш над усе!

 

Учень 11:

Ми є діти українські,

Хлопці і дівчата.

Рідний край наш, Україна,

Щедра і багата.

 

(На екрані – пшеничні поля, хліб)

 

Ведучий 1:

Сьогодні на нашому святі

Гостей так зібралось багато.

Хліб-сіль на рушнику ми вам несем,

Любов свою безмірну віддаєм.

 

Ведуча 2:

Хліб-сіль на рушнику несу,

Любов несу всесвітню.

Люблю людей я над усе,

Як люблять землю рідну.

 

Ведучий 1:

Даруєм хліб на рушнику –

І ніби між серцями сонце сходить,

Таке ясне, неначе згода

Між двох людей і між народів.

 

 

 

Ведуча 2:

Даруєм хліб на рушнику

На доброту і на взаємність,

І відстані найдальші меншають,

І радісніше жити на віку.

 

Ведучий 1:

Вкланяємось вам, друзі, доземно,

Як батьківській хаті з далеких доріг,

Як хлібу, що матінка чемно

Й гостинно кладуть на вкраїнський рушник.

 

Ведуча 2:

Бо ж нашому роду нема переводу.

Хай пісня єднає коріння святе.

Дай, Боже, нам віру і братню згоду

На довгі роки, на вічні віки.

 

(Вручають хліб-сіль директору школи; звучить пісня про рідний край або «Україна – матінка моя», сл. Я.Кухаренка, муз. М.Лучка)

 

Ведуча 3: «Є щасливо обдаровані натури…і щасливо обдаровані народи. Я бачив такий народ-музикант, - це українці» - писав Петро Ілліч Чайковський.

 

Ведучий 4: А Максим Горький так говорив про Україну: «Я люблю чарівні мелодії української пісні, хвилюючу красу української музики…»

А чому це ми заговорили про музику?

 

Ведуча 3: Та тому, що в нашому класі є діти, які відвідують музичну школу і грають на музичних інструментах.

(Презентують себе діти, які грають на музичних інструментах)

 

Ведуча 3: Якось Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. Французи вибрали елегантність і красу, угорці – любов до господарювання, німці – дисципліну і порядок, поляки – здатність до торгівлі, італійці одержали хист до музики…

 

Ведучий 4: Обдарувавши всіх, підвівся Господь Бог зі свого трону і раптом побачив у куточку дівчину.

Вона була одягнена у вишивану сорочку, руса коса переплетена синьою стрічкою, а на голові багрянів вінок. «Хто ти? Чого плачеш?» - запитав Господь. «Я – Україна, а плачу, бо стогне моя земля, у хаті немає правди і волі», - відповіла дівчина. «Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же зарадити твоєму горю?»

 

Ведуча 3: Дівчина вже хотіла йти, та Господь Бог, піднявши правицю, зупинив її.»Є у мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це – пісня». Узяла дівчина – Україна дарунок і міцно притиснула його до серця. Вклонилася низенько Всевишньому4 і з ясним обличчям і вірою понесла пісню в народ.

 

Ведучий 4: В нашому класі є діти, яким дістався цей безцінний дарунок, талант співати пісні.

(Презентують себе діти, які співають)

Ведуча 3: А чи знаєте ви, без чого неможливо розвинути в собі жодного таланту? Звичайно ж, без здоров’я. А щоб бути здоровим, необхідно постійно займатись спортом. Бо спорт – це здоров’я, найбільше багатство, тож радимо спортом частіше займатись.

 

Ведучий 4: Наш клас багатий на дітей, для яких спорт став улюбленою справою. У нас є футболісти, боксери, борці, гімнасти, пловці, каратисти.

 

(Презентують себе діти-спортсмени)

 

Учень 12:

Павло Глазовий,  «Легкий хліб»

У село глухе й далеке

Занесло артиста,

Баєчки розповідати

Приїхав із міста.

 

В клуб прийшли діди похилі

І старі бабусі,

Довгошиї школярчата

Й хлопчаки безвусі.

 

Гість на сцені появився, -

Тихо в залі стало.

  • А чому, - артист питає, -
  • Тут дівчат так мало?
  • Та вони ж – почувся голос, -

Із села тікають!

-А чого?

-Легкого хліба

У містах шукають.

- І знайшли?

- Знайшли, звичайно,

Те, чого шукали:

Риють ями, цеглу носять

І вкладають шпали!

 

Ведучий 4: А в нашому класі є діти, які не шукають легкого хліба, не бояться труднощів, а виявляють чудеса терпіння і наполегливості при виготовленні прекрасних виробів з різних матеріалів, при створенні чудових картин…

(Презентують себе учні, які малюють і виготовляють вироби з паперу та інших матеріалів)

 

Ведуча 3: А чи знаєте ви, що ми роду козацького діти, що наше місто було колись центром козацької паланки, а головна окраса нашого міста – Троїцький собор – була збудована на замовлення і за гроші козаків?

 

Ведучий 4: Я думаю, що всі про це знають. А чому це ти раптом згадала про козаків?

 

Ведуча 3: Бо козаки були безстрашними в боях з ворогами, умілими в господарських справах та володіли багатьма талантами. А під час традиційних та родинних свят були неперевершеними співаками і танцюристами. Тож мабуть саме від наших предків-козаків дітям нашого класу передався танцювальний талант.

 

(Презентують себе учні-танцюристи)

 

Учень 13:

Україно-ненько неозора!

Від Донбасу до Карпат твої простори.

І сказати хочеться всім нині:

Хай здорові будуть діти на Вкраїні!

 

Хай завжди усім нам світить сонце

І промінням стукає в віконце,

Навесні хай розцвітають квіти…

Хай веселі завжди будуть діти!

 

Україно-ненько, ти прекрасна,

Як зоря у небі – світла, ясна,

Як хребти Карпатські й полонини…

Хай щасливі будуть діти в Україні!

Білокриницька Т.І.

(На сцену виходять всі учні класу, звучить пісня про Україну)

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 листопада 2018
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку