Виховна година «З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ!»

Про матеріал

Виховна годна

Тема: З Україною в серці!

Мета:

навчальна: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів;

розвивальна: розвивати пізнавальні інтереси учнів; розвивати потребу робити добро безкорисливо;

виховна: виховувати любов до рідного краю, повагу до його історичного минулого і сучасного, шанобливе ставлення до символів держави. формувати в дітей почуття доброти, любові до навколишніх людей; виховувати в учнів порядність, бажання підтримувати ближнього у скрутну хвилину.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Украина представила логотип страны Самое Креативное 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід виховної години:

Привітання: «Добрий день!»

Добрий день, сонце привітне!

Добрий день, небо блакитне!

Добрий день, у небі пташки!

Доброго дня, вам i мeнi!

Вправа «Долоньки».

Завдання: потрібно доторкнутись долоньками один одного та щиро посміхнутись, даруючи гарний настрій і «тепло свого серця». При цьому слід промовляти рядки вірша:

      Сонце встало із-за гаю –

      Промінцями росу сушить.

      Я (ім’я  дитини) здоров’я вам бажаю

      І добра у ваші душі.

   Вступне слово ведучого.

  • А як називається місто де ми живемо та знаходиться наша школа?
  • А як називається країна де ми живемо?

(Звучить пісня Н. Май «Квітуча Україна».)

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.  М. Чернявський

 

- Про яку святиню говориться у вірші?

 (Про Україну.)

- Тож, напевно, ви всі здогадалися, про

 що буде йти мова на нашому

Виховному заході? (Про нашу Батьківщину – Україну.)

Дидактична гра «Знайди половинку»

Моя Україна – це…

(Діти знаходять свою половинку і складають пазл)

У всьому світі, кожен зна,

Є Батьківщина лиш одна.

І в нас вона одна-єдина –

Це наша славна Україна!

Ведучий.

 Золотавий вечір впав на тихі верби,

Солов’їна пісня ллється вдалині,

І мрійлива річка між гаями в’ється –

Все це – Україна. Все це – я і ти!

Наш захід  присвячений рідній Батьківщині. І саме сьогодні ми зможемо перевірити, як добре ви знаєте державну українську мову у дуже цікавій грі, як «Поле чудес».

 

 

 

 

 

Скачать игру Поле Чудес для Android планшетовЩоб стати учасником  гри, вам необхідно пройти відбірковий тур. У кожної дитини є номер, такий номер знаходиться в прозорій ємкості. Один учень дістає по черзі три перших номери. Це і є перша трійка. Наступні гравці обираються аналогічно.

А зараз дорогі учасники

уважно прослухайте

 умови гри.

 

Умови гри :

1. Учасник має назвати літеру тільки в тому випадку, якщо зроблено хід на полі, і стрілка показує певну кількість балів.

2. Якщо стрілка показує «Банкрут» (Б), усі бали «згорають», а хід переходить до наступного гравця.

3. Якщо стрілка показує «О», хід переходить до наступного гравця.

4. Якщо стрілка показує «+», учасник має право відкрити одну букву, яку забажає.

(У перервах між трійками ведучий (учень) подає інформацію з історії України.)

 

Розглядання мальовничих пейзажів України                     (презентація)

 

 

Відгадай слово

І. Завдання для першої трійки гравців.

Завдання:

Кожна людина найбільше любить той край, де народилась і живе. Кожен пишається своєю рідною країною. Наша Україна, суверенна і незалежна, демократична і правова. Україна на сам перед що саме?     ержава)

(Після вгаданого слова помічники ведучого пропонують скласти асоціативну грону ).

Робота в групах. Складання асоціативного грона

(Підказки картинки)

1 група «Батьківщина».

(Найкраща, найрідніша, наймиліша, найсвітліша, найчарівніша.)

2 група «Україна».

(Демократична, незалежна, правова, соборна, вільна.)

3 група «Рідний край».

(Батьківська хата, колискова, криниця, школа, друзі)

 

 

 

 

 

 

ІІ. Завдання для другої трійки гравців.

Завдання: назвіть один із головних державних символів України . (Прапор).

 (Повідомлення учнів про державну символіку.)

Учень.              Прапор

Прапор – це державний символ,

События Официальный сайт Каменнобродского районного в г. Луганске советаВін є в кожної держави.

Це для всіх – ознака сили,

Це для всіх – ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє – небо, жовте –жито.

Прапор свій оберігаєм,

Він святиня, знають діти.

Прапор свій здіймаєм гордо,

Ми з ним дужі і єдині.

З ним навіки є народом.

Українським в Україні.     

                                      Н. Поклад

Учень.               Герб

Наш герб – тризуб.

Це воля, слава й сила.

Наш герб – тризуб.

Недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є,

Ми завжди будем,

Добро і пісню несемо ми людям. 

                                                    Н. Поклад

 

Украина представила логотип страны Самое Креативное Учень.

Гімн

Слова палкі, мелодія врочиста…

Державний Гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста –

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва, заповідь священна.

Хай чують друзі й вороги,

Що Україна вічна, незнищенна,

Від неї ясне світло навкруги.

                                                      Н. Поклад

(Звучить Державний Гімн України.)

Вправа. Розмалюй державні символи України.

 

ІІІ. Завдання для третьої трійки гравців.

Ведучий.

Майже в усіх народів є улюблені рослини - символи. У нас це верба, калина, барвінок. Про це говорить прислів’я: «Без верби і калини нема України».

Завдання: назвіть народний символ кохання, краси та щастя в Україні.  (Калина)

Ведучий.

Калина – символ кохання, краси, щастя. Навесні вона вкривається білим цвітом, а восени палахкотить гронами червоних плодів. Калиною уквітчують

 

весільний коровай, оселю; нею лікуються. Про калину складено багато пісень, легенд, приказок.

Хвилинка – танцюринка  «Як у нас на Україні»

 

ІV. Гра з глядачами.

А зараз конкурс

для вас, шановні уболівальники.

Ваше завдання: додаючи або

віднімаючи на початку чи в кінці поданих слів утворіть слова з новим значенням: «Буря, буква, коза, кобза».

V. Фінал

Ведучий.

За кращу долю народу боролися відомі всьому світові діячі культури: Леся Українка, Іван Франко, Михайло Грушевський.

Завдання: самий найвідоміший українець та визнаний митець. Назвіть його прізвище? (Шевченко)

 Ведучий.

Ви, молоде покоління нашої держави, повинні цінувати і берегти велике та давнє прагнення наших пращурів – суверенність країни.

«Життя таке коротке. Поспішайте творити добро», – писав О. Довженко.

 

 

Творити добро – це будувати щасливе майбуття нашої держави. А щоб Україна була завжди вільною, незалежною, потрібно наполегливо працювати кожному з нас.

 Вправа «Якщо ти добра людина,

 то повинен …».

Умови вправи. Якщо ви вважаєте, що людина повинна робити те, що я

називаю, то ви плескаєте в долоні і кажете: «Молодець!» А якщо ж це робити

не можна, то говорите: «Це ганьба!».

1. Допомагати мамі мити посуд.

2. Робити комусь зле, якщо цього ніхто не бачить.

3. Не вмиватися.

4. Берегти рідну природу та охороняти її.

5. Шанувати інших людей.

6. Галасувати, коли хтось відпочиває.

7. Бути вихованою, стриманою.

8. Обманювати, хвалитися.

9. Насміхатися з чужого горя.

10. Добре вчитися, багато читати.

11. Не слухати батьків, учителів.

12. Допомагати друзям у біді.

13. Ділитися тим, що в тебе є.

14. Ображати інших.

15. Захищати слабкого.

16. Спати на уроках.

 

17. Красти.

18. Любити своїх батьків, учителів, вихователів.

Символом добра в нашому класі стане хлопчик Добродарик та дівчинка

Ласкавинка (малюнки або іграшки).

VІ. Нагородження переможця.

(Звучить запис пісні

Н. Валевської «Моїй Україні»)

 

 

 

 Заключне слово вчителя.

   Ведуча.

Незалежність України дає можливість кожному з нас стати

справжнім господарем своєї землі. А для цього потрібно любити свою Батьківщину, віддавати їй розум і серце.

Ви – юний цвіт нової України,

У ваші очі дивиться народ.

Верстати шлях вам суджено єдиний:

Під кольорами сонця й неба сині –

Сягнуть в житті небачених висот.

 

 

 

 

 

Виховна годна

Тема: З Україною в серці!

Мета:

навчальна: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів;

розвивальна: розвивати пізнавальні інтереси учнів; розвивати потребу робити добро безкорисливо;

виховна: виховувати любов до рідного краю, повагу до його історичного минулого і сучасного, шанобливе ставлення до символів держави. формувати в дітей почуття доброти, любові до навколишніх людей; виховувати в учнів порядність, бажання підтримувати ближнього у скрутну хвилину.

 

Групи компетентностей, що формуються: предметна (читацька), соціальна, інформаційна, комунікативна, продуктивної творчої діяльності.

 

Обладнання: Конституція України, плакати із зображенням Державної символіки України,  запис Державного Гімну України; карта України; записи висловів про Україну, прислів’я, приказки про рідний край, дидактична гра «Знайди половинку»,  розмальовки «Державні символи України», барабан та картки слів  для гри «Поле Чудес», презентація «Пейзажі України», 

запис пісень Н. Май «Квітуча Україна»,

 

«Як у нас на Україні» та Н. Валевської «Моїй Україні».

 

Методи і засоби роботи: показового та діалогічного викладання, бесіда;

засоби – зорові та слухові, бесіди, робота в групах «Складання асоціативного грона», вправа «Якщо ти добра людина,  то повинен …», вправа « Розма-люй державні символи України», дидактична гра «Знайди половинку», вправа «Долоньки».

 

 

 

 

Новини " Тернопільська обласна рада 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бахмутська загальноосвітня школа IIІI ступенів  з профільним навчанням № 5

Бахмутської міської ради

Донецької області

 

 

 

Виховна година

 

«З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ!»

 

 

 

Вихователь: Артемова В.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 рік

 

 

 

П.І.Б. автора: Артемова Вікторія Анатоліївна

Посада: вчитель початкових класів

Звання: спеціаліст І категорії

Навчальний заклад:  Бахмутська загальноосвітня школа IIІI ступенів  з профільним навчанням № 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 травня 2018
Переглядів
6234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку