Виховна година "Зустрічаємо весну."

Про матеріал

Виховна година «Зустрічаємо весну» з народознавства, ознайомлення з природою та мовленнєвого розвитку для учнів 1- 2 класів.

Перегляд файлу

 

Тема. Зустрічаємо весну.

Мета: формування предметних  компетентностей: розширити та поглибити знання учнів про зміни в природі з приходом весни; систематизувати знання учнів про весну, весняні квіти та птахи; розвивати уяву, мислення, увагу, мовлення грамотно, логічно, на запитання відповідати; виховувати доброзичливість, уважність, любов до природи, естетичні почуття;

формування ключових компетентностей:

комунікативної: розвивати вміння спілкуватися державною мовою, усно висловлювати свої думки;

соціальної: розвивати вміння співпрацювати під час колективної роботи;

математичної: розвивати логічне мислення ,вміння розв'язувати математичні вирази;

інформаційної: розширити  знання  дітей про ознаки весни, перелітних птахів; удосконалювати вміння запам'ятовувати нову інформацію.

Хід заняття

1. Емоційне налаштування учнів.

-Доброго дня!

Погляньмо ласкаво!

Хай сьогодні в кожне серце

 Радості додасть весна.

Ми усім усміхнемося,

Побажаємо добра!

Корисне коло.

II.Основна частина

1.Розповідь з елементами бесіди.

-Сьогодні ви дізнаєтесь для себе багато цікавого та нового про пору року, що наступила.

-Яка зараз у нас пора року?(весна)

-Весна прийшла і все навкруги ожило. Сонячні промені пробиваються крізь хмари, проганяючи холод. Сніг сходить з пагорбів веселими струмочками. Звідусіль чується їх дзюрчання. Весна прийшла і принесла нове життя. Іноді важко ввійти весні у свої володіння. Зима не хоче віддавати свої володіння, снігова королева ще хоче сидіти на своєму троні.

ЗАВДАННЯ 1( ГЕОМЕТРІЧНІФІГУРИ).

ЗАВДАННЯ 2 ( ПРИКЛАДИ НА УВАГУ).

Молодці.

 Однак у весни достатньо сил, щоб  по праву зайняти своє місце. Дуже доводиться «воювати» весні із зимою. Так в теплі дні можуть надійти хмари і початись метелиця. І таке протистояння може тривати до середини квітня. Однак, як би не намагалася зима, сили її покидають, і вона змушена прийняти свою поразку. І вже після цього весна розгуляється. Весняні дощі, теплі дні говорять про те, що прийшла весна.

2. Асоціативний кущ.

-А  що ще свідчить про те, що прийшла весна? Зараз ми створимо асоціативний кущ до слова «весна». З чим у вас асоціюється це слово?

( прокидається природа, прилітають із теплих країв птахи, на деревах починають розпускатися листочки, прокидаються перші весняні квіти, дні стають довшими.)

Молодці.

3. А може ви знаєте вірші про весну?

Діти розповідають вірші.

Надійшла весна прекрасна,

Квітуча, тепла, ясна,

Наче дівчина  в вінку.

 

Зацвіли луги ,діброви,

Повно гомону, розмови і пісень в чагарнику.

 

Встала весна, чорну землю

Сонну розбудила,

Уквітчала її рястом ,

Барвінком укрила.

 

Дощик теплий, дощик синій

Цілий день співав в долині.

І під цей весняний спів

У долині луг зацвів.

 

Березень стоїть на мості ,

Закликає весну в гості.

Пташка співає голосно,

ЦВІРІНЬ,ЦВІРІНЬ. ВЕСНА, ВЕСНА.

 

Недавно ще гула метелиця,

Ще в вибалках не станув сніг,

Авже барвінку листя стелеться

Зеленим килимом до ніг.

 

4.Опис квітів.

Спершу з- під снігу видніються невеликі зелені листочки.Згодом появляються білі голівки.Навколо поширюється чарівний аромат. Це підсніжник а потім пролісок, крокус,сон-трава, фіалка, ряст.

А зараз побачимо, як ви запам’ятали квіти.

5. Гр аз цеглинками лего «Впізнай квітку первоцвіт».

6. Фізкультхвилинка.
З приходом перших теплих днів перелітні птахи повертаються в рідні краї. Вони будують гнізда і виводять пташенят.

Ранніми перелітніми птахами є шпаки і жайворонки.

Перша пісня жайворонка є свідчення того, що холоди більше ненастануть. На початку квітня прилітають  лебеді, дрозди. А ось в травні прилітають  ластівки ,солов'ї.

7. Гр аз лего  «Птахи».

8. Складання прислів'я.

   Квітень – з водою, а травень – з травою.

   Весна не зима – не на піч, а в поле збирайся.

       Де ластівка не літає, а на весну додому прилітає

        Де лелека водиться, там щастя родиться.

               Березень березовим віником зиму вимітає, а весну в гості  запрошує.

       Соловей співає, доки ячмінь колоса не має, а з'явився колос — пропав голос.

       У квітні погода один день блисне, а сім днів кисне.

9. Гра «Відгадай загадку»

 

Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)

Сам вечірньої години
Заховався в кущ малини.
Та на дуду голосну
Грає пісню чарівну.
(Соловей)

Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)

Біла латка,
Чорна латка
По дереву скаче.
(Сорока)

Довгі ноги  - довгий ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.
(Лелека)

Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)

 

10. Тематичне малювання «Квіти – первоцвіти».             

 

III.Заключна частина

1.Підведення підсумків. Виставка малюнків.

-Діти, на цьому наше  свято  закінчено.

-Давайте проаналізуємо , що ви цікавого дізнались?

- Що вам сподобалось?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Виховна робота
НУШ
Додано
23 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку