Виховна робота Клас: 2-Б Тема: «Дружити справа нелегка, але дружити треба вміти».

Про матеріал
Клас: 2-Б Тема: «Дружити справа нелегка, але дружити треба вміти». Мета: вчити цінувати дружбу та друзів; виробляти якості, що сприяють дружбі, а саме почуття допомоги, взаємовиручки; розвивати пам’ять мовлення, творчі здібності; виховувати доброзичливість, бажання допомагати, почуття вдячності, чесності, щирості, толерантності.
Перегляд файлу

Клас: 2-Б

Тема: «Дружити справа нелегка, але дружити треба вміти».

Мета: вчити цінувати дружбу та друзів; виробляти якості, що сприяють дружбі, а саме почуття допомоги, взаємовиручки; розвивати пам’ять мовлення, творчі здібності; виховувати доброзичливість, бажання допомагати, почуття вдячності, чесності, щирості, толерантності.

Обладнання: малюнок-ребус, мультфільм.

                                           Хід виховної години

Вступна частина

Нумо, діти, підведіться.

Один одному всміхніться.

Чули, вже дзвенів дзвінок –

Починаємо урок.

– Добрий день!

 

1. Розгадування ребуса «Дружба».

 

2. Оголошення теми і очікуваних результатів.

  • Так, сьогодні мова піде про дружбу як про одне з найбільших багатств  людини. Гадаю, після сьогоднішнього спілкування ви розширите свої знання правилами дружби і краще будете розбиратися в справжніх друзях, більше будете розуміти і цінити друзів.

 

Основна частина.

  1. Вступне слово вчителя.

Що ж означає слово «дружба» в науковій літературі?

Дружба (за тлумачним словником) – це стосунки між людьми, в основі яких знаходиться взаємна прихильність, відданість, товариська солідарність, духовна близькість, спільність інтересів, приязнь, дружність.

Потреба в дружбі, в товаришуванні, в друзях виникла дуже давно. Ще первісні люди, наші пращури, разом полювали на звіра, берегли вогонь, охороняли житло, ділились здобиччю.

  1. Гра «Мікрофон».
    • Підніміть руку, у кого з вас є друг, чи подруга?
  • А що для вас означає дружити?

Свою відповідь починайте словами: «Дружити – це означає…» (працює «мікрофон»)

3.Розповідь вчителя

Дружба завжди вважалася великою цінністю. Давні скіфи закріплювали дружбу власною кров’ю, що служила військовим договором і великою клятвою: надрізавши пальця, кров збирали у чашку, а потім куштували її з кінчиків мечів. Після цього вже нічого не могло їх розлучити.

В епоху середньовіччя лицарі ставили чоловічу дружбу на вищий щабель, ніж кохання та сімейні стосунки.

Дружба, братерство народжуються не кров’ю, а спорідненням думок, мети, справ. Дружбу надзвичайно цінували в усіх культурах.

Є така прекрасна приказка «Щоб не марно в світі жити, треба, діточки, дружити».

4. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки –раз!

На носках стоїть весь клас,

Два – присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору,

Два! – і вниз,

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

 Щоб ногам роботу дати.

Раз – присіли, два – піднялись.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.

 5. Перегляд мультфильму про справжню дружбу.

- після того, як ви перегляните мультфільм ми охарактеризуємо вчинки героїм і з’ясуємо чи були вони справжніми друзями.

6. Робота в парах.

- А зараз, давайте спробуємо зробити приємне для свого сусіда по парті.

- У вас на партах лежать долоньки. Це долоньки – дружби. Напишіть ім’я свого сусіда по парті і з усіх слів, яким повинен бути друг , виберіть ту ознаку, те слово, що найбільше йому підходить.

 Заключна частина.

Отже, давайте будемо дружіми і берегти та цінувати своїх друзів. Друг – це та людина, яка хвилюється і радіє за свого друга, тобто відповідає за іншого. Кожен з нас сьогодні щось зрозумів, чомусь навчився, чимось зацікавився. На згадку про наш урок кожен учень отримує пам’ятки.

 

Методист__________________

Кл.керівник________________

 

 

 

 

doc
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку