КЗ ,,БУРДІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ РОЗДІЛЬНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ”
І семестр 2021/2022 н.р.
Погоджено Затверджую
Заст. директора
з вих. роботи Шмельова Ю.М. Директор школи: Ткач Н.В.
«_____» ________________2021 р. «_____» ________________2021 р.
ІІ семестр 2021/2022 н.р.
Погоджено Затверджую
Заст. директора
з вих. роботи Шмельова Ю.М. Директор школи: Ткач Н.В.
«_____» ________________2022 р. «_____» ________________2022 р.
Класний керівник 7 класу:
Мельничук О.Д.
№ п/п |
Тиждень і напрямки |
І тиждень (01 - 03.09) |
ІІ тиждень (06 - 10.09) |
ІІІ тиждень (13- 17.09) |
ІV тиждень (20–24.09) |
1. |
Виховні години
|
Перший урок «Я- громадянин України»
|
Год.спілкування «Здоров’я – це сучасно» |
Бесіда-порада ,,Розмова дорожніх знаків” |
Круглий стіл «Хочемо жити без війни!» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Акція ,,Парасолька миру” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда-порада «Щоб не трапилося біди, пам’ятай про це завжди!» Урок здоров’я «Covid-19» |
Класні збори ,,Знайди себе.’’(розподіл доручень, вибори активу класу) |
Бесіда-порада ,,Розмова дорожніх знаків” |
Виховний калейдоскоп з протипожежної безпеки. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Акція ,,Чисте повітря.’’до Всесвітнього дня прибирання. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Випуск стіннівки ,,Будь пильним й уважним завжди на дорозі” |
Оформлення куточку «Голуб миру» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда з учнями про обов’язки чергового. |
Озеленення класних приміщень. |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Інструктаж «Навчання в умовах карантину. Рекомендації МОЗ щодо навчання з 1 вересня» |
Бесіда «Про необхідність дотримання Статуту та Правил поведінки» Уточнення індивідуальних даних учнів. |
|
Інструктаж з пожежної безпеки «План евакуації учнів школи і протипожежні засоби.» |
9. |
Робота з батьками |
Інструктаж «Навчання в умовах карантину. Рекомендації МОЗ щодо навчання з 1 вересня» |
Обрання батьківського комітету. |
Загальношкільні батьківські збори ,,Що допомагає і що заважає дитині вчитися?” |
|
10. |
Класні збори батьків. |
|
|
|
|
№ п/п |
Тиждень і напрямки |
І тиждень ( 27.09-01.10) |
ІІ тиждень (04-08.10) |
ІІІ тиждень (11-15.10) |
ІV тиждень (18.10-22.10) |
1. |
Виховні години |
Бесіда ,,Роки людині до лиця” |
Круглий стіл «Історія укр. національної символіки» |
Год.спілкування «Козацька слава не вмре, не загине» |
Урок мужності. «В їх житті була війна» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Год.спілкування «Народ України- єдине джерело державної влади» |
Год.спілкування «Козацька слава не вмре, не загине» |
Урок мужності. «В їх житті була війна» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Привітання на День вчителя. Урок моральності до Міжнародного дня людей похилого віку. |
Год.спілкування ,,Життя без насильства” |
|
Урок мужності. «В їх житті була війна» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Год.спілкування ,,Життя без насильства” |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція ,,Осінні клопати” (трудові десанти на подвір’ї школи) |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Фотовиставка ,,Ми – сини і доньки Ураїни” |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Операція ,,Осінні клопати” (трудові десанти на подвір’ї школи) |
Акція «Чисте подвір’я» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Виготовлення сувенірів до Дня вчителя. |
Порада. «Зовнішній вигляд учнів. Гігієна учнів.» |
|
Дотримання правил БЖ на канікулах-запорука життя і здоров’я. |
9. |
Робота з батьками |
Робота з батьківським комітетом. (Viber група) |
|
|
Лекція-бесіда ,,Чому дитина стає «чужою»: як досягти взаєморозуміння” (Viber група) |
10. |
Класні збори батьків. |
|
|
|
|
№ п/п |
Тиждень і напрямки |
І тиждень (01-05.11.) |
ІІ тиждень (08-12.11.) |
ІІІ тиждень (15-19.11.) |
ІV тиждень (22-26.11) |
1. |
Виховні години |
Год.спілкування «Закон товариства» |
Год.спілкування «Мова моя українська, батьківська, материнська» |
Урок гарної поведінки «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити?»
|
Год.спілкування «Трагедія, що сколихнула землю» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Літературне свято «Мова моя калинова» |
|
Всеукраїнська акція «Запали свічку» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Год.спілкування «Закон товариства» |
|
Правознавча абетка «Стосунки рівності та поваги» до Міжнародного дня толерантності |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Інформогляд ,,Молодь – без курінн!” |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Операція ,,Школа – наш другий дім, тепло й затишок у нім” |
Акція ,,Листя”впорядкуваня подвір’я школи. |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Виготовлення колажу ,,У центрі Всесвіту – дитина” |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Акція ,,Листя”впорядкуваня подвір’я школи. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Співбесіда ,,Виконання учнівських обов’язків та доручень” |
Генеральне приберання класу. |
Бесіда про шкідливі звички: паління, алкоголь, наркоманія. |
Робота з обдарованими дітьми участь в олімпіадах. |
9. |
Робота з батьками |
Пам’ятка для батьків про підлітковий вік. |
|
Практикум для батьків ,,Роль сім’ї у формуванні здорового способу життя” |
Пам’ятка для батьків «Дитячий травматизм»
|
10. |
Класні збори батьків. |
Бат. збори «Поради батькам про підлітковий вік» Презинтація. |
|
|
|
№ п/п |
Тиждень і напрямки |
І тиждень (29.11-03.12) |
ІІ тиждень (06.-10.12.) |
ІІІ тиждень (13.-17.12) |
ІV тиждень (20.-24.12) |
V тиждень (27.-30.12)
|
1. |
Виховні години |
Год. спілкування «Герої стежина – від батька до сина» |
Год.спілкування ,,Чи можуть бути права без обов’язків?” |
Год. історії «Чорнобиль. Траге-дія. Подвиг. Застереження.» |
Новорічне свято «На порозі Новий Рік – добрий, світлий чарівник» |
|
2. |
Ціннісне ставлен-ня особистості до суспільства і держави |
|
Год.спілкування ,,Чи можуть бути права без обов’язків?” |
Год. історії «Чорнобиль. Траге-дія. Подвиг. Застереження.» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Акція «Червона стрічка»,«Твоє життя – твій вибір» |
Круглий стіл «Я маю право знати свої права» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Акція «Допоможемо зимуючим птахам» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
«Андріївські вечорниці» |
|
|
7. |
Ціннісне став-лення до праці |
Всеукраїнська акція «Годівничка» |
|
|
|
|
8. |
Індивідуа- льна робота з учнями
|
|
Робота з обдарованими дітьми. Прикра-шання класу до новорічних свят. |
|
Пам’ятка безпечні зимові канікули. |
Інструктаж з правил безпечної поведінки під час проведення нов.свят. |
9. |
Робота з батьками
|
|
|
. |
Пам’ятка безпечні зимові канікули. |
Привітання батьків з наступаючи- ми святами. |
10. |
Класні збори батьків.
|
|
|
Бат.збори «Жорстокість серед школярів» |
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №3 Планування роботи на ІІ семестр. «Щоб навчатись було легко» |
Виховна година на тему: «22 січня ― День Соборності України» |
Урок мужності на тему "Герої для нас як приклад" |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Мої права та обов’язки» |
Бесіда «Що таке національна свідомість?» |
Бесіда «Закон і підліток»
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Чи цікаво людям зі мною». |
Етична бесіда «Вчимося слухати один одного» |
Год.спілкув. «Що таке совість?» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період |
Хвилинка самокорекції «Мої плюси і мінуси».
|
Вологе прибирання класу |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Озеленення класу «Прикрасимо свій клас» |
Азбука здоров’я «Лікарські рослини» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Допомогти ред. колегії оформити класний куток |
Випуск стінгазети до річниця Соборності України |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Хвилинка самоаналізу «Чи я працьовитий світі професій» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з активом класу _______
|
Бесіда з учнями які спізнюються на уроки: ________ |
Бесіда з учнями, які відстають у навчанні: ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальна бесіда з батьками ___________ |
Індивідуальна бесіда з батьками _________ |
Бесіда з батьками _________- |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. Святкова лінійка. Україна. Вч |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна годи-на на тему: «Дивись не забудь ― лю-диною будь» |
Урок мужності на тему "Героїзмволонтерів АТО". |
Виховна година на тему: «Моя рідна мово» |
Виховна година на тему: «Закон і ми» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Гра – подорож «Сторінками історії України» |
Ознайомлення з традиціями нашого народу. Свято Стрітення |
Заочна експедиція «Традиції нашого народу». |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Зустрічі з цікавими людьми «Все починалося з мрії» |
«Вчимося толерантності» |
Бесіда «Не дарунок дорогий, а увага» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Хвилинка самокорекції «Подивись на себе очима товаришів» |
Бесіда з лікарями «Алкоголь та його наслідки» |
Вологе прибирання класу |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсія на природу |
|
|
Акція «Первоцвіти просять захисту» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс газет - вітань на тему: “Серця двох” |
Конкурс «Твій зошит ― твоє лице» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Екскурсія в шкільну біб-ліотеку. Ремонт книжок |
|
Урок життєвої мудрості: |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями які спізнюються на уроки ____ |
Бесіда з учнями _______ |
Бесіда з учнями ― порушниками |
Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу» |
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальна бесіда з батьками_____- |
Індивідуальні бесіди з батьками ________ |
Відвідування сім’ї ________ |
Батьківські збори №3 «батьківський авторитет у сім’ї» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Шкільний конкурм «Моя Валентинка» |
День рідної мо-ви «Моя люба мово, мово українська» |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «З чого починається пізнання»
|
Виховна година на тему: «Шевченко поет, «художник» |
Урок мужності "Ваш світлий Подвиг незабутній". |
Виховна година на тему: «Подивись на себе очима товаришів»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Відомі жінки України» |
|
|
Заочна мандрівка «Де найкраща є земля?» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Анкетування «Стосунки в колективі» |
Бесіда «Слова ласкаві, а думки лукаві» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Твоє здоров’я. Від чого воно залежить?» |
|
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікуля- рний час |
Бесіда : «Чому буває самотньо» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу «Мальо-вничий куток рідного краю» |
|
Акція «Зелений патруль» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Підготувати учнів до участі у конкурсі на краще декламування віршів Т.Г.Шевченка |
|
Літературна вітальня «Лунай, солов’їна пісне, про рідного краю красу!» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Презентація Бабусин рушник у сучасній оселі» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями ______--
|
Бесіда «Дівоча розмова» ________ |
Бесіда «особиста гігієна хлопчи-ків» _________ |
Бесіда з учнями ________- |
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками __________ |
Індивідуальні бесіди з батьками _________ |
Індивідуальні бесіди з батьками ___________- |
Індивідуальні бесіди з батьками __________ |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти учать до Дня 8 Березня «З святом Вас дорогі жінки» |
Шевченківський тиждень. |
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Урок мужності на тему "Героїзавждипоміж нас" |
Виховна година на тему: «Розум без знання, що колос без зерна» |
Виховна година на тему: «Чорнобиль ― чума ХХ століття» |
Виховна година на тему: «Збережемо землю чистою»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлен-ня особистості до суспільства і держави |
Пішохідна екскурсія «Рідне село»
|
Організувати зустріч з представниками правоохоронних органів
|
|
Конкурс малюнків «Збережемо нашу землю» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Морально-етична бесіда «Егоїзм та душевна щедрість» |
|
|
Година спілкування «Умій сказати, умій змовчати» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Хлопча розмова» |
Бесіда «Життя дається тільки раз» (по запобі-ганню нещасним випадкам) |
Бесіда «Як управляти собою» |
Хвилинка самоаналізу «Що означає бути вихованим?» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Походи стежками рідного краю «Мій край дивовижний» |
Екологічна агітбригада “Збережемо наше довкілля” |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Година спілкування «Письменники мого краю» |
|
Година спілкування «Як слухати музику» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Колективна творча справа “Естафета улюблених занять” |
|
Колаж «Професії наших батьків» |
Огляд стану збереження підручників. |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями |
Бесіда з учнями, які не допрацьо-вуютьнавчаль-ний матеріал |
Бесіда з учнями |
Бесіда з учнями
|
9. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей учнів |
Індивідуальна бесіда з батьками |
Індивідуальна бесіда з батька-ми |
Індивідуальна бесіда з батька-ми |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
До Дня гумору «Гуморина 2016» |
Місячник краєзнавства «Мій рідний край» |
День Чорнобильської пам’яті. |
Взяти участь у виступі агітбригад на тему: “Шануймо природу усюди й завжди» |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Урок мужності на тему: «Ми про вас пам’ятаємо» |
Виховна година на тему: «Україна мій рідний дім» |
Класні збори №4 «Підсумки роботи за 2015–2016н.р.» |
Виховна година на тему: «Дисципліна свобода чи необхідність» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал «Моя земля ― земля моїх батьків» |
|
Екскурсія «Історичні пам’ятки мого селища» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Зустріч з ветеранами «Герої для нас як приклад…» |
Колективне ігрове спілкування “Якби я був президентом...” |
Колективна гра-анкета “Подивимось у дзеркало” |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Хвилинка самоаналізу «Байдужість − негативна риса» |
Презентація “Мої мрії” |
|
Анкетування «Проведення моїх канікул» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Виставка «Квітковий вернісаж» |
|
Бесіда «Червона книга для кого?» |
Екскурсія на природу
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс малюнків до Дня матері |
|
Складаємо літопис класу |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Аналіз чергування учнів в класі |
|
Операція «Живи, книго!» Ремонт підручників. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, які не допрацьовують навчальний матеріал
|
Індивідуальна бесіда з учнями ― порушниками дисципліни |
Організувати зустріч порушників дисципліни з соціальним педагогом |
Анкетування «Проведення моїх канікул» |
9. |
Робота з батьками |
Батьківські збори № 4 «Можливості сім’ї у розвитку самостійності дітей» |
Відвідування сімей учнів
|
Засідання батьківського комітету. Підсумки роботи за навчальний рік |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
До Дня перемоги. Урочиста лінійка «Земле! Перемогу не забудь». |
Взяти участь у конкурсі малюнків на тему: “І все ж таки ти найкраща від усіх на світі – мама! |
До міжнародного дня відмови від куріння провести акцію «Ми за здоровий спосіб життя» |
Свято останнього дзвоника. Урочиста лінійка |
(24.10. – 30.10. 2021)
(31.12.2021 – 09.01.2022)
(27.03. – 02.04.2022)