Виховні заходи присвячені предметному тижню ІНФОМАТИКИ

Про матеріал
Предметні тижні в ДНЗ "Барський ПБЛ" проводяться з метою  активізувати роботу учнів з інформатики в позакласний час; узагальнити та систематизувати здобуті знання, уміння та навички учнів з вивчення спец предметів з ТОКІ;  розвивати знання, уміння та навички учнів з інформаційних технологій, пізнавальний інтерес до інформатики, кмітливість, винахідливість, творчі здібності;  виховувати культуру користувача ПК, почуття відповідальності, поваги до суперника, патріотичність. Організація заходу: у конкурсі бере участь 5 дівчат з 20, 21, 23 групи, визначених заздалегідь за їх власним бажанням, та інші учні – вболівальники. Учасниці заздалегідь готуються до конкурсів «Мій коник», «Інтелектуальний» (повторюють вивчений матеріал з інформатики за переліком питань), «Листівка» (продумують макет листівки до учасників АТО). У заході задіяні учні які грають такі ролі: принцеса Інформатика, Процесор, Монітор, Вінчестер, Принтер, Клавіатура, Мишка. До складу журі входять методист Мініна О.Г. заступник директора Кузьменко В.В. Під час гри гуртківці спостерігають за конкурсами для вболівальників, а в кінці заходу визначать найерудованих вболівальників. За результатами інтелектуальної гри учасницям будуть присвоєні такі звання: 1. "Міс Інформатика" 2. "Віце-Міс Інформатика" 3. "Міс комп’ютерного дизайну" 4. "Міс комп’ютерна артистичність"
Перегляд файлу

image

image

№23

imageВівторок: загальноліцейна лінійка тема: «Правильна культура та безпечне використання гаджетів».

imageСереда: виховна тема: «Безпека в Інтернеті» перегляд відео.

Четвер: розважальний вечір відпочинок «МІС ІНФОРМАТИКА

2019»

imageП’ятниця: підведення підсумків

 

 

 

 

 

 

image 

 

Лінійка

                                         image

Виховна

image

image

Ми живемо в еру інформаційних технологій, і нормою стало бачити навідь малюків з мобільним телефоном, а школярі, учні та студенти взагалі без комп’ютера та телевізора не можуть уявити своє життя.

Всі розуміють, що навчання вже неможливо без сучасних технічних пристроїв - від ноутбука до смартфону. Разом з тим медики побоюються, що використання гаджетів може негативно позначатися на здоров'ї дітей, та підлітків.

Сучасні технології, які використовують учні в навчальному процесі, з одного боку, дають педагогам можливість більш наочно продемонструвати навчальний матеріал, здійснювати швидку комунікацію та пришвидчувати пошук інформації, з іншого боку, збільшують навантаження на здоров'я дітей та підлітків.

Багато педагогів схвалюють використання ноутбуків під час уроків. "Але ноутбук абсолютно не пристосований для роботи дитини, тому що там фіксована клавіатура й екран, він близько розташований до очей, він не може бути відділений на оптимальну відстань, тому що клавіатура ноутбука не пристосована до дитячої руки. Ні з точки зору ергономіки (пристосування робочого місця для найбільш безпечної та ефективної праці), ні з точки зору офтальмології ноутбук абсолютно не прийнятний для учнів, тим більше як засіб для навчання".

Те ж саме стосується і використання смартфонів. "Ви бачили, як діти зараз дивляться кіно? Вони закачують їх в свій смартфон і дивляться на нудному уроці чи під час перерви на екранчику розміром в свою долоньку. З технічної точки зору у лікарів немає претензій до розробників планшетів і смартфонів. Однак, проблема в тому, що діти, та підлітки використовують їх безперервно. Спеціалісти по дитячому здоров'ю впевнені, що в навчальних закладах треба розповідати як і скільки за часом можна користуватися тими чи іншими пристроями без шкоди для здоров'я.

Ніяких серйозних досліджень про вплив рідерів (пристроїв для читання електронних книг) не проведено. Розробники не припускали, що це буде навчальна книга, яка буде лежати у кожному шкільному рюкзаку. Лікарі також вважають, що електронні книги і планшетники до кінця не вивчені, але заперечувати, що за цими пристроями майбутнє, безглуздо.

Електронні книжки − це досить нова річ, яка призначена для читання книг у цифровому форматі. У ній можуть бути присутніми додаткові функції (відтворення аудіофайлів, Wi-Fi і т. д.), але основне завдання гаджета залишається незмінним. Не можна сказати, що вона дуже сильно відрегульована. Звичайно, спокуса завантажити всю шкільну програму того чи іншого року навчання в плоский пластмасовий предмет, який важить близько кілограма, − хороша затія. Це і полегшує з точки зору фізичних навантажень на дитину. Інша справа − наскільки це стосовно для зорової роботи.

Планшет − набагато більш багатофункціональний гаджет, ніж електронна читалка. Він дозволяє не тільки читати книги, але й дивитися відео, грати в ігри, серфити в Інтернеті. Планшети зазвичай оснащені сенсорним екраном. Якщо електронну книгу відносять до гаджетів, то планшет − це вже комп'ютер, що має мобільний формат і заточений в першу чергу під розваги.

Головна перевага планшета перед електронною книгою саме в його багатофункціональності. Якщо при навчанні потрібен пристрій, здатний не тільки відкривати електронні книги, але й виконувати масу інших функцій, то краще вибрати − планшет. Проте хороший планшет обійдеться для батьків дорожче електронної книги, крім того, його екран не так зручний для читання, як екран спеціально призначеного для цього пристрою.

Офтальмологи зазначають, що за час навчання в багатьох учнів погіршується зір, в тому числі і завдяки неправильному використанню сучасних пристроїв. По-перше, погіршення зору у дітей відбувається через тривале зорове навантаження, а по-друге − через неправильне розташування екрану комп'ютера або ноутбука, і неправильного освітлення в кімнаті.

Багатьом здається, що ґаджети впливають негативно лише на зір. Проте це далеко не все. Часте використання різноманітних девайсів може призвести до порушень кількох органів почуттів: псування зору та слуху, зниження тактильних відчуттів.

Здавалося б, що рухи пальців під час комп’ютерної гри мали б сприяти розвитку дрібної моторики рук , але це хибна думка. Насправді, у цих рухах задіяна мінімальна кількість м’язів пальців, тому дрібна моторика рук лише погіршується. Для розвитку дрібної моторики більш доцільно малювати чи писати.

Під час тривалого сидіння за комп’ютером людина довго перебуває в одній нерухомій позі. Це може призвести до проблем з диханням, а постійна напруженість тіла, зокрема шиї та хребта, погіршує кровообіг та приводить до болю у спині.

Окрім того, ІТ-залежність призводить до ігнорування активних ігор та прогулянок, що не лише шкодить імунітету, але й призводить по погіршення обміну речовин та ожиріння.

Психічне здоров’я. Науковці довели, що активне «онлайн-життя» призводить до безпідставної агресії та порушення сну. Від тривалої ізоляції задля гри підлітки стають напруженними, некомунікабельнними, замикаються в собі. Виникає нервозність та злість до всього, що не є комп’ютерною грою абощо.

Як уникнути помилок та перевести мінуси в плюси?

1.                       Малюкам до року краще не давати різні електронні пристрої. За словами головних офтальмологів дітям до 3 років можна користуватися ґаджетами не більше 15 хвилин щодня. До 6 років - не більше години, але не підряд: розділіть цей час протягом дня на кілька проміжків. Молодшим школярам дозволяйте використовувати різні девайси не більше двох годин в день. Батькам потрібно ретельно стежити за дотриманням цього часового обмеження;

 

2.                       У дитячій кімнаті не ставне телевізор чи інші пристрої з доступом до інтернету. Не залишайте дитину наодинці з ґаджетом;

 

3.                       Для збереження дитячого зору, особливо у шкільному віці, придбайте дитині спеціальні захисні окуляри. Екран гаджета має бути розташованим більше 40 см від очей і лежати на столі, а не бути в руках;

 

4.                       Комбінуйте ігри на планшеті чи телефоні з іграми на свіжому повітрі, настільним іграми, малюванням, танцями тощо. Читайте дитині, гуляйте та спілкуйтесь з нею. Навіть гра в хованки і будування «халабуд» в квартирі з однолітками краще гри «Тетріс»;

 

5.                       Під час їжі, виконання домашніх завдань у школярів чи хатніх обов’язків не дозволяйте використовувати ґаджети;

 

6.                       Не піддавайтесь на прохання та плач дітей дати їм погратися на телефоні. Використання ґаджетів для дітей тільки у якості «великої винагороди» за старання чи для отримання необхідної інформації, якщо мова йде про шкільні завдання.

 

Всі ми розуміємо, що ґаджети – невід’ємна річ XXI століття. І при правильному користуванні можуть приносити максимум користі з мінімальною шкодою. Навіть, якщо електронні пристрої невід’ємні атрибути життя, пам’ятайте, що вони повинні лише доповнювати його, а не замінити.

 

 

 

 

 

Дата:

24.01.2019 р.

Мета:  

J  активізувати роботу учнів з інформатики в позакласний час; узагальнити та систематизувати здобуті знання, уміння та навички учнів з вивчення спец предметів з ТОКІ;

J  розвивати знання, уміння та навички учнів з інформаційних технологій, пізнавальний інтерес до інформатики, кмітливість, винахідливість, творчі здібності;

J  виховувати культуру користувача ПК, почуття відповідальності, поваги до суперника, патріотичність.

Обладнання: ноутбук, картки до завдання, чорний ящик, грамоти учасницям конкурсу, корона для Міс Інформатика, медалі «Кращий

 

вболівальник»,     музичні       файли,        костюми     для           пристроїв комп’ютера.

Організація заходу:

у конкурсі бере участь 5 дівчат з 20, 21, 23 групи, визначених заздалегідь за їх власним бажанням, та інші учні – вболівальники. 

Учасниці заздалегідь готуються до конкурсів «Мій коник»,  «Інтелектуальний» (повторюють вивчений матеріал з інформатики за переліком питань), «Листівка» (продумують макет листівки до учасників АТО). 

image

imageУ заході задіяні учні які грають такі ролі: принцеса Інформатика, Процесор, Монітор, Вінчестер, Принтер, Клавіатура, Мишка. До складу журі входять методист Мініна О.Г. заступник директора Кузьменко В.В. Під час гри гуртківці спостерігають за конкурсами для вболівальників, а в кінці заходу визначать найерудованих вболівальників. За результатами інтелектуальної гри учасницям будуть присвоєні такі звання:

 

1.     "Міс Інформатика"

2.     "Віце-Міс Інформатика"

3.     "Міс комп’ютерного дизайну"

4.     "Міс комп’ютерна артистичність"

image

imageХід заходу:  

Минають дні, минають роки,  

Прогрес крокує повсякчас,  І вже новиночки науки Прийшли в ліцей до нас.

Просторий клас, а в нім – машини,

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі тайни,

Твій розум прагне розпізнать.

 

То ж не барімося, до діла

І зараз конкурс проведем,

Міс Інформатику умілу Сьогодні тут ми віднайдем. 

-         Старі люди кажуть, що успіх людини зазвичай залежить від випадковості, частково – від впевненості в собі, фізичної сили та витривалості, але найбільше від освіти, базових знань, тобто від ерудованості. Останню ознаку ми маємо сьогодні і виявити у наших учасниць.

-         Вітаємо вас на конкурсі "Міс Інформатика 2019".

-         І першим ділом давайте познайомимось з нашими учасницями.

Звучить фонова музика, дівчата заходять до кабінету інформатики та займають місця за комп’ютерами.

1.     Бражник Анастасія.

2.     Голубенко Наталія. 

3.     Желавська Крістіна.

4.     Тебух Анастасія.

Виберемо журі почесне, І змагання буде чесне.

До складу журі сьогодні входять:

1.     Методист Мініна Ольга Григорівна

2.     Кузьменко Валентина Вікторівна.

3.     Практичний психолог Наталя Миколаївна

-         А також на наше свято завітали гості. Зустрічайте їх.

Під музику входить Принцеса Інформатика та Пристрої комп’ютера. 

Слова принцеси 

інформатики:     Я Принцеса Інформатика

Подруга математики,

Прогресу дочка и Логіки,

Комп'ютерів цариця,

Править світом інформація,

Курс валют, на біржі акції, Ноутбуки та мобільники,

Як в ночі для нас світильники!

Слова системного блоку: В мєму системному  Блоці живе процесор

Помічник він, не агресор В мені щось гуде, співає

Одним оком я моргаю.

Слова вінчестера: Я вінчейстер дуже жесткий вольовий.

Інформацію храню завжди надійно. Якщо будешь думати частіше головою, Все окажется совсем несложно.

Слова монітора:Я показую объекти,

Фото, видеопроекти,

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний монітор.

Слова мишка: Скромний сірий колобок 

Довгий, тонкий проводок 

Зверху на коробці 

Дві великі кнопки 

В тебе є хороша книжка, 

А я маленька комп’ютерна мишка

Слова клавіатури: А, Б, В, Г, Д і кома – Всім мабуть уже відома Така клавішна структура.

Звісно я клавіатура  

Слова принтера: Ось я кнопку натискаю  І папір вже заправляю. 

Я друкю без зупинки 

Вірші, пісні і картинки 

І швидкий я, наче спринтер 

Я чудовий класний принтер Слова принцеси  інформатики:      Комп’ютер – це буденна річ,

І кожен її має.

Хорошу доповідь зробить

Тобі допомагає;

Можливо, хочеться тобі

Розважитися трохи – Багатий і цікавий світ Відкрити допоможе.

Ведучий: -Принцесо, дякуємо, що завітали до нас на свято, бо ми без комп’ютера ніяк не обійдемося. Запрошуємо пристрої зайняти місцяу в залі.

-          І спостерігати за чесністю конкурсу та визначати найкращих вболівальників. Пристрої, ви згодні? -       Так.

Пристрої займають місця у залі.

Пісня В’ялих Артура Вікторовича «Гуцулка Ксеня»

-          Отже, розпочинаємо конкурс "Міс Інформатика 2019".

Звучать фанфари. 

imageВедуча:- Запрошуємо на сцену наших учасниць

Бражник Анастасію 

Голубенко Наталію. 

Желавська Крістіну.

Тебух Анастасію.  

Учасниці по черзі витягують з конверту назву категорії, на 10 запитань якої вони мають відповісти.

Оцінювання конкурсу: за правильну відповідь на запитання – 1 бал. За 10 правильних відповідей – 1 додатковий бал.

Категорія ,,Програмне забезпечення ПК” 

1.      Word - це…

2.      Windows – це… 

3.      DR Web – це…

4.      Win Rar, Win Zip - це…

5.      Назвіть різновиди операційної системи Windows?  

6.      Paint, PhotoShop, CorelDraw – це…  

7.      Excel – це…

8.      Counter-strike, Unreal, Net For Spite – це…

9.      Які операційні системи, крім Windows ви знаєте?

10.  Калькулятор – це…

 

Категорія “Пристрої введення інформації”

1.  Назвіть основні пристрої введення інформації.

2.  Які різновиди миші ви знаєте?

3.  Призначення клавіші Shift?

4.  Скільки клавіш має клавіатура?

5.  Які  види сканерів ви знаєте?

6.  Як за стандартом називається розкладка клавіатури?

7.  Яка клавіша стирає символ зліва від курсору?

8.  Призначення клавіші Caps Lock.

9.  Скільки кнопок має стандартна миша?

10.                    Який пристрій використовують для введення текстової чи графічної інформації з паперу в комп’ютер?

 

 

Категорія пристрої виведення інформації”

1.      Основні пристрої виведення інформації.

2.      Які є монітори за принципами дії?

3.      Які ви знаєте види принтерів?

4.      Який принтер найшвидше друкує?

5.      Для чого потрібен плоттер?

6.      Які ви знаєте пристрої виведення звуків з комп’ютера?

7.      Скільки дюймів по діагоналі мають монітори у комп’ютерному кабінеті?

8.      Який принтер найповільніше друкує?

9.      Який принтер зазвичай обирають для домашнього користування?

10.  Монітори бувають кольорові та…

Категорія „Робота з файлами та папками”

1.      Для чого призначені файли?

2.      Користувачі для зручності групують файли в…

3.      Якого кольору на екрану зображуються папки?  

4.      Як створити нову папку?

5.      Як перейменувати папку чи файл?

6.      Куди відправиться папка після видалення?

7.      Як відкрити папку чи файл?

8.      Як упорядкувати файли в папці за ім’ям?

9.      Як по-іншому називають файли?

10.  Як по-іншому називають папки?

Категорія „Апаратне забезпечення ПК”

1.      Основний пристрій, що виконує арифметично-логічні дії та керування комп’ютером?

2.      Одиниці вимірювання оперативної пам’яті?

3.      Як по-іншому називається жорсткий диск?

4.      Назвіть сучасну ємність вінчестерів.

5.      Де розміщений мікропроцесор ПК?  

6.      Що використовують для охолодження мікропроцесора?

7.      Які складові системного блоку відповідають за відео і звук?

8.      Головний пристрій ПК, у якому розміщені внутрішні пристрої?

9.      Куди приєднуються всі зовнішні пристрої?

10.  Якою кнопкою вмикається комп’ютер?

Категорія „Робочий стіл Windows”

1.      Що таке Робочий стіл?

2.      Які ви знаєте види вікон?

3.      Які об’єкти знаходяться на Робочому столі Windows?  

4.      Які стандартні піктограми ви знаєте?

5.      Як очистити Корзину?

6.      Як вимкнути комп’ютер?

7.      Які ви знаєте індикатори на Панелі задач?

8.      Який значок призначений для відображення всіх дисків комп’ютера?

9.      Який значок відображує документи, створені користувачем на комп’ютері?

10.  Як змінити фоновий малюнок Робочого столу?

Звучить музика. Дівчата отримують листи.

image2 тур «Зашифрований лист»

Ведучий: - Ми приготували завдання нашим учасницям. 

imageКожна учасниця отримує конверт. У конверті знаходиться лист-підказка: Лист:

 

 

 

 

 

 

 

 

Дівчата виконують дії, вказані в листі. Хто справився із завданням, має написати розкодоване слово на аркуші паперу та здати журі на перевірку. 

Оцінювання конкурсу: в залежності від правильності та швидкості відповідей: від 1 до 5 балів.

                             -    А поки дівчата працюють, завдання для вболівальників. 

Ведуча: Завдання "Чорний ящик" для вболівальників

У чорно ящику, всередині знаходяться носії інформації. Вболівальникам необхідно здогадатися, про який носій інформації йде мова. 

Ведучий: 1. Це круг із спеціальної пластмаси, покритий дзеркальним покриттям з того боку, з якого зчитується інформація. Існують різні види цього носія інформації: для одноразового запису, для багаторазового перезапису, найсучасніші - дуже великої ємності. Відповідь лазерний диск Ведуча: 2. Цей носій інформації, що використовує флеш-пам'ять для збереження даних та підключається до комп'ютера чи іншого пристрою через USB-порт.Відповідь Флешка Ведучий: 3. Це комп'ютерний носій інформації. Використовується для зберігання даних, включаючи зображення, музику, відео, текстові документи і будь-які створені або завантажені матеріали. Крім того, містять файли операційної системи і програмного забезпечення. Відповідь жорсткий диск Ведуча:

4. Це найдавніший носій інформації. Застосовує його кожна людина для запису інформації, навіть та, що не має комп’ютера. Відповідь папір - Ну що ж, дівчата вже справилися із завданням.

-          Отже, зашифроване слово – віруси

-          Мені відомо, що наші пристрої не раз зустрічалися з комп’ютерними вірусами.

Давайте запитаємо вболівальників які вони знають комп’ютерні віруси. Слово журі.

Танець Вальс

 

image3 тур "Показуха"

Ведучий: А зараз настав час перевірити не тільки знання дівчат, а й акторські здібності.

Дівчата по черзі витягують з конверту по дві картки, на яких записані назви пристроїв. Саме ці пристрої їм і необхідно показати залу мімікою та жестами. 

Оцінювання конкурсу: якщо вболівальники відгадують пристрій, учасниця отримує 1 бал.

Зміст конверту:

ü  Клавіатура.

ü  Монітор. ü Принтер.

ü  Колонки.

ü  Джойстик.

ü  Миша.

ü  Сканер.

ü  Навушники.

ü  Мікрофон.

ü  Відеокамера.

image4 тур "Патріотична листівка для воїнів АТО"

Ведуча:- Сьогодні на теренах нашої держави введуться бойові дії. І завдяки бійцям які захищають наші кордони в зоні АТО, ми звами можемо продовжувати своє звичне життя: працювати, навчатись, проводити виховні заходи такі як сьогодні?

Дівчата на передодні створили ці листівки програмі Publisher і роздрукували на принтері, зараз їх наше журі має оцінити.

Оцінювання конкурсу: від 5 до 10 балів.

Ведучий: - Поки журі оцінює листівки, трошки розважимось та відпочинимо. Музична пауза

Желавська Крістіна і Кучерек Анастасія Леонідівна заспівають для вас пісню «Облака»

-  А після відпочинку можна і попрацювати.  - Слово  надається журі.

image

 

image5 тур "Стерті слова"

Ведуча:- Шановні учасниці , вам необхідно продовжити речення (кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом):

1.      Системний …

2.      imageМої …

3.      Лазерний …

4.      Персональний …

5.      Жорсткий …

6.      Панель …

7.      Компакт …

8.      Оперативна …

9.      Операційна …

10.  Графічний …

11.  Робочий …

12.  Електронна …

13.  Текстовий …

14.  Комп’ютерна …

15.  Microsoft…

16.  Рідкокристалічний …

17.  Кольоровий …

18.  Напівжирний …

19.  Права та ліва …

20.  Глобальна мережа …

Ведучий: Загадки для вболівальників  

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

Ведуча:       Я не нишпорю в коморах, Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

Ведучий:     Я пишу листи і вірші, Мої тексти найгарніші. Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен … (Word)

Ведуча:       Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться – 

Електронна я … (таблиця)

Ведучий:     Нас зібралося багато, Як же всіх порахувати?

Об'єднати всіх нас гарних

Може тільки база … (даних)

Ведуча:       Промені і сонце-коло Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

imageБо графічний я … (редактор) 6 тур «Так» або «ні»

Ведучий: Дівчата! Задам я вам питання,  А ви над ним подумайте. 

Виберіть одне з двох — «Так» або  «ні», — відповідайте вслух. 

Скажіть, коли скрізь відключити світло,  Ноутбук буде працювати? (Да.) 

При вимиканні комп'ютера хіба, тільки вилка достається з розетки? (Ні.) 

imageЧи можна на екрані вказати предмет,  Тільки  клацнувши  кнопкою миші? (Да.)  Відповідай , чи може іноді комп'ютер 

Включеним бути, а на екрані — темнота? (Да.)  

Чи здатний комп'ютер, 

Три дня робити без зупинки? (Да.) 

А тих, кому і року нема, 

Чи садять за комп'ютер? (Ні.)  

В конці спитати пришла пора: 

А вам сподобалась ця гра? (Да.) 

Ведучий: - А поки жюрі підрахує бали музична пауза  Східний танець

Ведуча:- Кожна людина здібна у якійсь справі. Зараз ми маємо змогу переконатися у здібностях наших конкурсанток.

image7 тур "Дефіле"

Кожна дівчина має свій образ, зараз кожна зних його  продемонструє  Оцінювання конкурсу: від 5 до 10 балів.

Ведучий: - Ну, що ж, дівчата продемонстрували нам свой «образ», і ми хочемо почути  оцінки журі.

Слово журі.

Ведуча:- А поки вельмишановне журі підраховує остаточні результати, ми визначимо найерудованіших вболівальників та найактивніших. Надамо слово Пристроям комп’ютера. 

Пристрої комп’ютера оголошують двох-трьох найрозумніших вболівальників та нагороджують їх медалями.

Ведучий: - Ось і скінчилися випробування для наших дівчат. Цікаво, а хто ж у цьому році отримає почесне звання «Міс Інформатика 2019». Хто з дівчат найерудованіший? 

Пісня Шишонок Валентини Родина

Ведуча:- Увага, оголошуються результати конкурсу «Міс Інформатика 2019». Звучать фанфари.

Слово надається журі.

Дівчата нагороджуються грамотами за п’ятьма номінаціями, призами, Міс Інформатиці журі одягають корону.

                             -       Ну що ж, наш конкурс скінчився. Дякуємо дівчатам за участь, а вболівальникам – за

підтримку. До нових зустрічей.

 

 

image 

pdf
Пов’язані теми
Інформатика, 11 клас, Сценарії
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
4 жовтня 2020
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку