Виховний план 2 клас ІІ семестр

Про матеріал
Виховний план ІІ семестр 2 клас НУШ. Розроблений згідно теми місяців, підтем тижнів та розділів виховної роботи
Перегляд файлу

 

Січень  тема “Вартість і цінність”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

13.01-17.01

Пізнання себе: Що таке цінності. Яку цінність кожен несе у собі?

Ранкове коло: “Із чого складається життя”?

      13

Бесіда: “Безпека вдома та на вулиці”

      13

 

 

 

 

 

Бесіда: “Як зберегти звичаї та традиції “Щедрівки”?

      14

 

 

Ранкове коло: “Що я ціную в людях”?

      15

“Яку цінність кожен несе у собі”?

          17

 

Дослідження: “Годівнички, як порятунок птахів взимку”

        16

 

 

Караоке: “Колядки та щедрівки”

       16

 

 

Аналіз портфоліо: “Мої досягнення та прагнення на наступний семестр”

          17

 

 

20.01-24.01

Пізнання соціуму: Якого я роду? Зв'язок поколінь

Ранкове коло: “Що найдорожче у світі”?

       21

 

 

 

 

 

Виховна година: День Соборності “Ланцюг єднання”

      22

Бесіда з демонстра

цією світлин: “Народні традиції та народні свята -  Водохреща ”

      20

Ранкове коло: “Чому ми довіряємо один одному”

       23

Дослідження: “Як зимують тварини”?

              23

Відео-презентація: “Краса зими”

          23

Бесіда: “Співпраця вчителя та учня”

          20

27.01-31.01

Пізнання природи: Чи все в природі має цінність? Охорона природи

Ранкове коло: “Цінності природи”?

       27

Бесіда: “29 січня — День пам'яті подій під Крутами”

       29

Мозковий штурм: “Чи можуть зникнути природні цінності”?

        28

      

Ранкове коло: “Вплив людини на довкілля”

          30

          

Бесіда: “Мої улюблені книжки, Навіщо людині читати?”

          30

Диспут “Хто саме повинен охороняти природу”

        31

 

 

 

 

 

Лютий тема “Хочу — Можу — Потрібно”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

03.02-07.02

Пізнання себе: Чи може людина жити без мрій?

Обмін думками: “Чи є різниця між мрією і бажанням?” (ранкове коло)

      04

Гра-дослідження: “Моя мала Батьківщи

на”

       07

Ранкове коло: “Які бажання виникають у людей?”

        03

Урок-подорож у Королівство Ввічливості

        06

Еко-урок “Як почуваються рослини взимку

        05

Відео-презентація: “Казка у театрі та кіно”

      06

Бесіда: “Що я повинен зробити, аби здійснилось бажання””

      07

10.02-14.02

Пізнання соціуму: Чи може мрія стати спільною мрією?

Ранкове коло: “Чи може бажання нашкодити?”

      10

Диспут: “Що означає бути українцем”

         13

Ранкове коло: “Чи може бути спільна мрія”

       11

Відео-презентація: “ І ще раз про Червону Книгу”

       13

Відеоролик: “Весна і Зима цього дня зустрічаються”  (До свята Стрітення)

         14

Конкурс: “Листівка мрій”

        14

17.02-21.02

Пізнання природи: Як природа обмежує людські бажання?

Ранкове коло: “Чи варто здійснювати всі бажання”?

       17

     

 

 

Урок мужності: “Вшанування пам'яті героїв Небесної Сотні”

         20

“21 лютого Міжнародний день рідної мови”

        21

 Тестування: “Чому не можна жити без правил,”

         20

Ранкове коло: “ Як природа обмежує людські бажання?

        18

Краса природи у слові (вірші про зиму) протягом тижня

Бесіда: “Що буде якщо не дотримуватись правил”

        21

24.02-28.02

Рефлексія: Чого хоче кожна людина?

Ранкове коло: “Про що я мрію”

         26

 

 

 

Руханка: “Кожному мила своя сторона”

       25

 

 

 

 

Ранкове коло: “Які потреби є у людини?

         27

 

“Чи можна впізнати бажання?”      

      24

Еко-урок: “Екологія в загадках”

        28

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухання, малювання: “Музика в природі, зустрічаємо весну”

        27

Бесіда: “Чим важливе навчання в школі?”          

          28   

 

Березень тема “Ідеї — Винаходи — Відкриття”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

02.03-06.03

Пізнання себе: Що є результатом людської діяльності?

Ранкове коло: “Як я співпрацюю в класі?”

         02

Бесіда: “Що є результатом людської діяльності?”

        04

Ранкове коло: “Як я спілкуюсь з ровесниками?”

          03

Роздуми: “У мами на кухні...”

           06

 

Екологічна стежка: “Прийшла весна”

           05

Свято: “Усе починається з мами...”

      06

Бесіда: “Що є результатом людської діяльності”

      05

10.03-13.03

Пізнання соціуму: Навіщо людина робить винаходи?

Відверта розмова: “Мій розпорядок дня”

         10

Диспут: “Без верби та калини нема України”

         13

Ранкове коло: “Навіщо людина робить винаходи?”

       11

Екскурсія до весняного лісу. Акція “Збережи первоцвіти”

       12

“Слово Шевченка актуальне і нині”

(Шевченківський тиждень)

Ранкове коло: “Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?”

        13 

16.03-20.03

Пізнання природи: Які ідеї підказала людині природа?

Ранкове коло: “Чи можу я бути винахідником”?

       20

     

 

 

Бесіда: “Знай і поважай символи Батьківщини”

         17

 Година спілкування: “Сім'я — це дерево родинне”

         18

Ранкове коло: Які ідеї підказала людям природа?

        16

 

 

 

Конкурс малюнків: “Весна-чарівниця до нас завітала”

             19

Lego System: “Діло майстра боїться”

         20

23.03-27.03

Рефлексія: Як винаходи людей змінюють світ?

Ранкове коло: “Яі?”

         23

 

Єдиний урок з правил дорожнього руху

           23

 

Гра: “Я — р українець, я — європеєць” 

         24

 

 

 

 

 

Ранкове коло: “Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому?”

         27

 

 

Еко-урок: “Чисте шкільне подвір'я”

        26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“27 березня — Міжнародний день Театру”

        27

Бесіда: “Які винаходи допоможуть мені в навчанні?”          

          25  

Інструктаж з ТБ на період весняних канікул

          27

 

Квітень тема “Час і Рух”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

06.04-10.04

Пізнання себе: Як пов'язані між собою рух та життя?

Ранкове коло: “Що означає “бути дорослим”?”

         07

7 квітня — Міжнародний день здоров'я

           07

“Як я росту?”

           09

Бесіда: “Оздоблення національного одягу ?”

        08

Етичний трейнінг: “я хочу бути схожим на...”

          10

 

Екологічна стежка: “Прийшла весна”

           08

Виставка творчих робіт: “Великодній кошик”

       1, 2       тиждень

Виховна година: “ 12 Квітня День Космонавтики”

           10

13.04-17.04

Пізнання соціуму: Навіщо людина робить винаходи?

Відверта розмова: “Від чого залежить настрій?”     

         13

Тиждень знань з основ БЖД (протягом тижня)

Диспут: “Без верби та калини нема України”

         13

Ранкове коло: “Навіщо людина робить винаходи?”

       11

Еко-ранок “збережемо природу” - присвячений Дню Землі

         14

Година спілкування: “Великоднє свято, традиції святкування в родині”

           17

Ранкове коло: “Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?”

        13 

21.04-24.04

Пізнання природи: Чи є  щось у природі, що не рухається?

Ранкове коло: “Чи пов'язаний час з рухом”?

       21

     

 

 

Година спілкування: “Дзвони Чорнобиля”

         24

 Година спілкування: “Ми починаємось з сім'ї”

         21

Акція: “Збережемо Землю для наступних поколінь”

        22

 

 

 

“23 квітня — Всесвітній День книги. Мої улюблені книги

Lego System: “Діло майстра боїться”

         20

27.04-30.04

Рефлексія: Чому рух є ознакою життя?

Ранкове коло: “Як розв'язувати складні завдання?”

         29

 

“Як ставитися до інших?

           30

 

Бесіда: “Мій рідний край, який він?”

          27

 

 

 

 

 

Година спілкування: “Правила спілкування в колективі та сім'ї”

            28

 

 

Екологічний десант: “Зелена весна”

   (протягом місяця)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обмін думками: “За що я люблю весняні свята”

         30

Бесіда: “Що можуть і неможуть виконувати люди і машини”

          28

 

Травень тема “Все пов'язано з усім”

Підтеми тижня

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до праці

04.05-08.05

Пізнання себе: Життя — найвища цінність кожної людини?

Ранкове коло: “Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?”

         04

Бесіда: “8 травня — День пам’яті та примирення”

        08

Ранкове коло: “Життя — найвища цінність кожної людини”

          05

 

 

Екологічна стежка: “Екскурсія до весняного лісу”

           07

Святковий концерт .”Ма

ки пам'яті”

      08

Аналіз портфоліо: “Мої досягнення”

       06

12.05-15.05

Пізнання соціуму: Правила доброчинно

сті

Відверта розмова: “Мої обов’язки в сім’ї””

         14

Тиждень безпеки дорожнього руху. Правила ТБ (протягом тижня)

 

Ранкове коло: “Збережімо ми природу — України гарну вроду”

         15

Бесіда: “Правила доброчинності”

      13

Ранкове коло: “ Як людина може вплинути на збереження природи”

       15

Виставка малюнків до Дня Матері: “ Мамині очі”

           12

Ранкове коло: “Чому господарювати в природі людина має відповідально?”

        14-15

18.05-22.05

Пізнання природи: Людина — частина природи

Ранкове коло: “Як зміни у природі можуть вплинути на мої плани”?

       22

     

 

 

Дослідження: “Звідки прийшла до нас вишиванка”

“День Вишиванки”

         21

        

 Ранкове коло: “ Людина — частина суспільства

        19

Ранкове коло: Людина — частина природи

        18

 

 

 

Відео-презентація: “18 Травня — Міжнародний День музеїв”

        18

Виставка малюнків: “Професія моїх батьків”

         19

25.05-29.05

Рефлексія: Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Бесіда: “Про небезпеку купання у водоймах”

         28

  Єдиний урок з протипоже

жної   безпеки

        29

 

Руханка: “Кожному мила своя сторона”

       25

 

 

 

 

 

Ранкове коло: “Що робить людину особливою?”

         28

 

 

Ранкове коло: “Зміни в природі навесні”

        26

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято останнього дзвоника

         29

 

Інструктаж з ТБ на період літніх  канікул

          29

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Петровна Елена
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пероганич Тетяна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Захаренко Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Підгородецька Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Мырза Катюша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Авраменко Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Вітряченко Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Тихомирова Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Макарюк Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
doc
Додано
19 січня 2020
Переглядів
21419
Оцінка розробки
4.8 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку