Січень тема “Вартість і цінність” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
13.01-17.01 Пізнання себе: Що таке цінності. Яку цінність кожен несе у собі? |
Ранкове коло: “Із чого складається життя”? 13 Бесіда: “Безпека вдома та на вулиці” 13
|
Бесіда: “Як зберегти звичаї та традиції “Щедрівки”? 14
|
Ранкове коло: “Що я ціную в людях”? 15 “Яку цінність кожен несе у собі”? 17
|
Дослідження: “Годівнички, як порятунок птахів взимку” 16
|
Караоке: “Колядки та щедрівки” 16
|
Аналіз портфоліо: “Мої досягнення та прагнення на наступний семестр” 17
|
20.01-24.01 Пізнання соціуму: Якого я роду? Зв'язок поколінь |
Ранкове коло: “Що найдорожче у світі”? 21
|
Виховна година: День Соборності “Ланцюг єднання” 22 Бесіда з демонстра цією світлин: “Народні традиції та народні свята - Водохреща ” 20 |
Ранкове коло: “Чому ми довіряємо один одному” 23 |
Дослідження: “Як зимують тварини”? 23 |
Відео-презентація: “Краса зими” 23 |
Бесіда: “Співпраця вчителя та учня” 20 |
27.01-31.01 Пізнання природи: Чи все в природі має цінність? Охорона природи |
Ранкове коло: “Цінності природи”? 27 |
Бесіда: “29 січня — День пам'яті подій під Крутами” 29 |
Мозковий штурм: “Чи можуть зникнути природні цінності”? 28
|
Ранкове коло: “Вплив людини на довкілля” 30
|
Бесіда: “Мої улюблені книжки, Навіщо людині читати?” 30 |
Диспут “Хто саме повинен охороняти природу” 31 |
Лютий тема “Хочу — Можу — Потрібно” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
03.02-07.02 Пізнання себе: Чи може людина жити без мрій? |
Обмін думками: “Чи є різниця між мрією і бажанням?” (ранкове коло) 04 |
Гра-дослідження: “Моя мала Батьківщи на” 07 |
Ранкове коло: “Які бажання виникають у людей?” 03 Урок-подорож у Королівство Ввічливості 06 |
Еко-урок “Як почуваються рослини взимку 05 |
Відео-презентація: “Казка у театрі та кіно” 06 |
Бесіда: “Що я повинен зробити, аби здійснилось бажання”” 07 |
10.02-14.02 Пізнання соціуму: Чи може мрія стати спільною мрією? |
Ранкове коло: “Чи може бажання нашкодити?” 10 |
Диспут: “Що означає бути українцем” 13 |
Ранкове коло: “Чи може бути спільна мрія” 11 |
Відео-презентація: “ І ще раз про Червону Книгу” 13 |
Відеоролик: “Весна і Зима цього дня зустрічаються” (До свята Стрітення) 14 |
Конкурс: “Листівка мрій” 14 |
17.02-21.02 Пізнання природи: Як природа обмежує людські бажання? |
Ранкове коло: “Чи варто здійснювати всі бажання”? 17
|
Урок мужності: “Вшанування пам'яті героїв Небесної Сотні” 20 “21 лютого Міжнародний день рідної мови” 21 |
Тестування: “Чому не можна жити без правил,” 20 |
Ранкове коло: “ Як природа обмежує людські бажання? 18 |
Краса природи у слові (вірші про зиму) протягом тижня |
Бесіда: “Що буде якщо не дотримуватись правил” 21 |
24.02-28.02 Рефлексія: Чого хоче кожна людина? |
Ранкове коло: “Про що я мрію” 26
|
Руханка: “Кожному мила своя сторона” 25
|
Ранкове коло: “Які потреби є у людини? 27
“Чи можна впізнати бажання?” 24 |
Еко-урок: “Екологія в загадках” 28
|
Слухання, малювання: “Музика в природі, зустрічаємо весну” 27 |
Бесіда: “Чим важливе навчання в школі?” 28 |
Березень тема “Ідеї — Винаходи — Відкриття” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
02.03-06.03 Пізнання себе: Що є результатом людської діяльності? |
Ранкове коло: “Як я співпрацюю в класі?” 02 |
Бесіда: “Що є результатом людської діяльності?” 04 |
Ранкове коло: “Як я спілкуюсь з ровесниками?” 03 Роздуми: “У мами на кухні...” 06
|
Екологічна стежка: “Прийшла весна” 05 |
Свято: “Усе починається з мами...” 06 |
Бесіда: “Що є результатом людської діяльності” 05 |
10.03-13.03 Пізнання соціуму: Навіщо людина робить винаходи? |
Відверта розмова: “Мій розпорядок дня” 10 |
Диспут: “Без верби та калини нема України” 13 |
Ранкове коло: “Навіщо людина робить винаходи?” 11 |
Екскурсія до весняного лісу. Акція “Збережи первоцвіти” 12 |
“Слово Шевченка актуальне і нині” (Шевченківський тиждень) |
Ранкове коло: “Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?” 13 |
16.03-20.03 Пізнання природи: Які ідеї підказала людині природа? |
Ранкове коло: “Чи можу я бути винахідником”? 20
|
Бесіда: “Знай і поважай символи Батьківщини” 17 |
Година спілкування: “Сім'я — це дерево родинне” 18 |
Ранкове коло: “ Які ідеї підказала людям природа? 16
|
Конкурс малюнків: “Весна-чарівниця до нас завітала” 19 |
Lego System: “Діло майстра боїться” 20 |
23.03-27.03 Рефлексія: Як винаходи людей змінюють світ? |
Ранкове коло: “Яі?” 23
Єдиний урок з правил дорожнього руху 23
|
Гра: “Я — р українець, я — європеєць” 24
|
Ранкове коло: “Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому?” 27
|
Еко-урок: “Чисте шкільне подвір'я” 26
|
“27 березня — Міжнародний день Театру” 27 |
Бесіда: “Які винаходи допоможуть мені в навчанні?” 25 Інструктаж з ТБ на період весняних канікул 27 |
Квітень тема “Час і Рух” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
06.04-10.04 Пізнання себе: Як пов'язані між собою рух та життя? |
Ранкове коло: “Що означає “бути дорослим”?” 07 7 квітня — Міжнародний день здоров'я 07 “Як я росту?” 09 |
Бесіда: “Оздоблення національного одягу ?” 08 |
Етичний трейнінг: “я хочу бути схожим на...” 10
|
Екологічна стежка: “Прийшла весна” 08 |
Виставка творчих робіт: “Великодній кошик” 1, 2 тиждень |
Виховна година: “ 12 Квітня День Космонавтики” 10 |
13.04-17.04 Пізнання соціуму: Навіщо людина робить винаходи? |
Відверта розмова: “Від чого залежить настрій?” 13 Тиждень знань з основ БЖД (протягом тижня) |
Диспут: “Без верби та калини нема України” 13 |
Ранкове коло: “Навіщо людина робить винаходи?” 11 |
Еко-ранок “збережемо природу” - присвячений Дню Землі 14 |
Година спілкування: “Великоднє свято, традиції святкування в родині” 17 |
Ранкове коло: “Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?” 13 |
21.04-24.04 Пізнання природи: Чи є щось у природі, що не рухається? |
Ранкове коло: “Чи пов'язаний час з рухом”? 21
|
Година спілкування: “Дзвони Чорнобиля” 24 |
Година спілкування: “Ми починаємось з сім'ї” 21 |
Акція: “Збережемо Землю для наступних поколінь” 22
|
“23 квітня — Всесвітній День книги. Мої улюблені книги |
Lego System: “Діло майстра боїться” 20 |
27.04-30.04 Рефлексія: Чому рух є ознакою життя? |
Ранкове коло: “Як розв'язувати складні завдання?” 29
“Як ставитися до інших? 30
|
Бесіда: “Мій рідний край, який він?” 27
|
Година спілкування: “Правила спілкування в колективі та сім'ї” 28
|
Екологічний десант: “Зелена весна” (протягом місяця)
|
Обмін думками: “За що я люблю весняні свята” 30 |
Бесіда: “Що можуть і неможуть виконувати люди і машини” 28 |
Травень тема “Все пов'язано з усім” |
||||||
Підтеми тижня |
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
04.05-08.05 Пізнання себе: Життя — найвища цінність кожної людини? |
Ранкове коло: “Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?” 04 |
Бесіда: “8 травня — День пам’яті та примирення” 08 |
Ранкове коло: “Життя — найвища цінність кожної людини” 05
|
Екологічна стежка: “Екскурсія до весняного лісу” 07 |
Святковий концерт .”Ма ки пам'яті” 08 |
Аналіз портфоліо: “Мої досягнення” 06 |
12.05-15.05 Пізнання соціуму: Правила доброчинно сті |
Відверта розмова: “Мої обов’язки в сім’ї”” 14 Тиждень безпеки дорожнього руху. Правила ТБ (протягом тижня)
|
Ранкове коло: “Збережімо ми природу — України гарну вроду” 15 |
Бесіда: “Правила доброчинності” 13 |
Ранкове коло: “ Як людина може вплинути на збереження природи” 15 |
Виставка малюнків до Дня Матері: “ Мамині очі” 12 |
Ранкове коло: “Чому господарювати в природі людина має відповідально?” 14-15 |
18.05-22.05 Пізнання природи: Людина — частина природи |
Ранкове коло: “Як зміни у природі можуть вплинути на мої плани”? 22
|
Дослідження: “Звідки прийшла до нас вишиванка” “День Вишиванки” 21
|
Ранкове коло: “ Людина — частина суспільства 19 |
Ранкове коло: “ Людина — частина природи 18
|
Відео-презентація: “18 Травня — Міжнародний День музеїв” 18 |
Виставка малюнків: “Професія моїх батьків” 19 |
25.05-29.05 Рефлексія: Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
Бесіда: “Про небезпеку купання у водоймах” 28 Єдиний урок з протипоже жної безпеки 29
|
Руханка: “Кожному мила своя сторона” 25
|
Ранкове коло: “Що робить людину особливою?” 28
|
Ранкове коло: “Зміни в природі навесні” 26
|
Свято останнього дзвоника 29 |
Інструктаж з ТБ на період літніх канікул 29 |