Віховній план для класного керівника 11 класу. Аналіз роботи за минулий рік.
Комунальний заклад «Липецький ліцей імені П.В. Щепкіна
Липецької сільської ради Харківського району
Харківської області»
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
11-го класу
на 2021 -2022навчального року
Класний керівник:
Дубова Ольга Юріївна
Обговорено на засіданні МО класних керівників
______________
Комунальний заклад «Липецький ліцей імені П.В. Щепкіна
Липецької сільської ради Харківського району
Харківської області»
«ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора з ВР
_________ ______________
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
11-го класу
на І семестр 2021-2022 навчального року
Класний керівник:
Дубова Ольга Юріївна
2021-2022 н. р.
Календарне планування
виховної роботи
у ліцеї
СПРАВЖНЯ СУТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ… ПОЛЯГАЄ ЗОВСІМ НЕ У ВАШИХ РОЗМОВАХ З ДИТИНОЮ, НЕ В ПРЯМОМУ ВПЛИВІ НА ДИТИНУ, А В ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЯ ДИТИНИ.
А. Макаренко
Проблема, над якою працює навчальний заклад: |
||||||||||||||||||||
Підвищення продуктивності діяльності кожного педагога, як умова та гарантія покращення якості освітнього процесу в умовах впровадження концепції НУШ
Проблема, над якою працює класний керівник:
|
||||||||||||||||||||
Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації та успішносамореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал
Проблема ліцею – класна проблема
|
||||||||||||||||||||
Режим роботи навчального закладу
|
|
|
||||||||||||||||||
І семестр |
з |
01.09.
|
по |
28.12
|
|
Осінні канікули |
з |
23.10
|
по |
31.10
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
Зимові канікули |
з |
29.12
|
по |
09.01
|
||||||||||
ІІ семестр |
з |
10.01.
|
по |
06.06
|
|
Весняні канікули |
з |
26.03
|
по |
03.04
|
||||||||||
Розклад дзвінків
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
1. |
08.30 |
09.15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
2. |
09.25 |
10.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
3. |
10.20 |
11.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
4. |
11.15 |
12.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
5. |
12.35 |
13.20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
6. |
13.40 |
14.25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
7. |
14.35 |
15.20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
||||||||||||||||||||
Аналіз виховної роботи за 2020-2021н.р.
У класі навчалося 13 учнів. Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом 2020-2021 н.р. я проводила виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Правоосвітня робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримуватися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добираю такі виховні технології, як години спілкування «Як змінити характер людини», «Як згуртувати наш учнівський колектив», «Як стати досконалішим», «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Від саморозвитку до самовиховання», різні виховні години приурочені подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини». Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.
Формую екологічну культуру школярів. Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу добрі. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише четверо. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.
Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.
Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази школи в цілому.
У роботі з батьками використовую колективні бесіди. У години батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.
Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загально-виховної, індивідуальної роботи більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості.
Завдання та проблемні питання в роботі з класом
Основними завданнями своєї роботи як класного керівника вважаю:
Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації, який підготовлений дожиття, і чітко орієнтується в сучасних реаліях.
Виховання особистості демократичного світогляду й культури, яка
не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій,
культури народів світу.
Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів. Створення та розвиток цінностей громадянського суспільства.
Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я як
найвищої цінності, формування навичок здорового способу життя,
збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я.
Розвиток творчого потенціалу учнів, підтримка обдарованих дітей.
Проблемна тема роботи з класом
Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації та успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал:
№ |
Прізвище, ім'я, |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
11. |
|
|
|
|
|
|||||
12. |
|
|
|
|
|
|||||
13. |
|
|
|
|
||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Перевірка щоденників
Розподіл доручень між учнями класу
Назва сектору |
Члени сектору |
Староста класу |
|
Заступник старости |
|
Старший черговий |
|
Художньо-естетичний сектор |
|
Спортивний сектор |
|
Трудовий сектор |
|
Екологічний сектор |
|
Інфомаційний сектор |
|
Актив класу
Індивідуальна робота з активом класу
1. Проводити повсякчасну навчально-виховну роботу з важковиховуваними школярами (допомога в класній і позакласній роботі).
2. Організація та проведення класних і загальношкільних заходів.
3. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
4. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом і підручниками школярів.
5. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
6. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
№ |
Прізвище, ім'я |
№ особової справи |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
|
8. |
|
|
9. |
|
|
10. |
|
|
11. |
|
|
12. |
|
|
13. |
|
|