Виховний план для 11 класу

Про матеріал

Віховній план для класного керівника 11 класу. Аналіз роботи за минулий рік.

Перегляд файлу

 

Комунальний заклад «Липецький ліцей імені П.В. Щепкіна

Липецької сільської ради Харківського району

Харківської області»

 

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

11-го класу

 

http://lib.znate.ru/pars_docs/refs/72/71540/71540_html_23aeae37.gifна 2021 -2022навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Класний керівник:

Дубова Ольга Юріївна

 

 

Обговорено на засіданні МО класних керівників

______________

 

 

 

Комунальний заклад «Липецький ліцей імені П.В. Щепкіна

Липецької сільської ради Харківського району

Харківської області»

 

 

 

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з ВР

 

_________  ______________

 

 

 

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

11-го класу

 

на І семестр 2021-2022 навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Класний керівник:

Дубова Ольга Юріївна

 

2021-2022 н. р.

 

 

Календарне планування

виховної роботи

у ліцеї

 

 

СПРАВЖНЯ  СУТЬ  ВИХОВНОЇ РОБОТИ… ПОЛЯГАЄ  ЗОВСІМ  НЕ  У ВАШИХ   РОЗМОВАХ З  ДИТИНОЮ, НЕ  В  ПРЯМОМУ  ВПЛИВІ  НА ДИТИНУ, А В  ОРГАНІЗАЦІЇ  ЖИТТЯ  ДИТИНИ.

                                А. Макаренко

 

 

 

 

25232105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблема, над якою працює навчальний заклад:

Підвищення продуктивності діяльності кожного педагога, як умова та гарантія покращення якості освітнього процесу в умовах впровадження концепції НУШ

 

Проблема, над якою працює класний керівник:

 

Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації та  успішносамореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал

 

 

 Проблема ліцею – класна проблема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи навчального закладу

 

 

 

І семестр

з

01.09.

 

по

28.12

 

 

Осінні канікули

з

23.10

 

по

31.10

 

 

 

 

 

 

 

Зимові канікули

з

29.12

 

по

09.01 

 

ІІ семестр

з

10.01. 

 

по

06.06

 

 

Весняні канікули

з

26.03 

 

по

03.04 

 

 

                 Розклад дзвінків

 

 

 

 

 

 

1.

08.30

09.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

09.25

10.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

10.20

11.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

11.15

12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

12.35

13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

13.40

14.25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

14.35

15.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи за 2020-2021н.р.

 

У класі навчалося  13 учнів.  Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Біль­шість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні про­являють вихованість і тактовність.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому самороз­криттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Протягом  2020-2021 н.р. я проводила виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівни­ка та нетрадиційну, але таку важли­ву галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу при­діляю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної  поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.

Правоосвітня робота, метою якої ви­знаю розуміння і потребу дотримува­тися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добираю такі вихов­ні технології, як години спілкування «Як змінити характер людини», «Як згуртувати наш учнівський колектив», «Як стати досконалішим», «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Від саморозвитку до самовиховання», різні виховні години приурочені подіям сучасності та ка­лендарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини». Значну увагу приді­ляю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

Формую екологічну культуру школя­рів. Не минаю естетичну спрямо­ваність виховної роботи.

Взаємовідносини класного керівника і учнів класу добрі. В цілому клас характеризується як дружний, органі­зований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психоло­гічним кліматом. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише четверо. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умо­ва — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».

В становленні та розвитку учнів спи­раюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робо­та з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.

Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази  школи в цілому.

У роботі з батьками використовую ко­лективні бесіди. У години батьківського все­обучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родин­ного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в ре­зультаті виконання загально-виховної, індивідуальної роботи більшість учнів підвищила рі­вень сформованості моральних, грома­дянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості.

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання та проблемні питання в роботі з класом

 

 

  1.     Виховання в учнів національної свідомості, патріотизму, любові до свого народу, до України.
  2.     Формування активної громадянської позиції, готовності до участі в процесах державотворення, готовності до військової служби та захисту України.
  3.     Формування правової культури. Виховання поваги до Конституції України, законодавства, державної мови і державних символів, профілактична робота щодо запобігання формування               в учнів негативних звичок, рис характеру, проявів соціальної  поведінки, навичок культури здоров’я, безпечної поведінки, профілактики шкідливих звичок.
  4.     Забезпечення духовно-морально-етичних принципів. Упровадження уроків духовності. Виховання  емоційної культури та конструктивної поведінки особистості, життєвих і духовних цінностей, а також сталого, екологічно доцільного стилю повсякденного життя.
  1.     Формування навичок здорового способу життя, соціально активної, фізично здорової та духовно багатої особистості.
  2.     Виховання екологічної культури, розуміння відповідальності за збереження природних багатств.  Проведення агітаційної роботи щодо охорони навколишнього середовища, природніх об’єктів
  3.     Формування в учнів основ естетичної культури, організації дозвілля учнів, пошук його нових форм.
  4.     Задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні, розвиток здатності до самостійного життєвого вибору
  5.     Активізація роботи учнівського самоврядування, залучення учнів до усвідомленої участі до вирішення проблем класу, школи.
  6.  Організація виховного процесу у класному колективі, у ро­боті з батьками на засадах проектної педагогіки.
  7.  Реалізація особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в класному колективі.
  8.  Створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця {створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід.
  9.  Педагогічна просвіта батьків з використанням сучасних форм і методів, активне залучення їх до виховної роботи школи та класу зокрема.
  10.  Інтеграція зусиль батьківської громади, позашкільних закладів, представників державної влади, громадських і благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я

Основними завданнями своєї роботи як класного керівника вважаю:

 

Формування особистості-патріота  України, який усвідомлює свою  належність до сучасної цивіліза­ції, який підготовлений дожиття,  і чітко орієнтується в сучасних  реаліях.

Виховання особистості  демократичного світогляду й культури, яка
не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій,
культури народів світу.

Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно  до її здібностей, суспільних та  власних інтересів. Створення та  розвиток цінностей громадян­ського суспільства.

Формування в учнів свідомого  ставлення до свого здоров'я як
найвищої цінності, формування  навичок здорового способу життя,
збереження та зміцнення фізич­ного та психічного здоров'я.

Розвиток творчого потенціалу  учнів, підтримка обдарованих                  ді­тей.

 

Проблемна тема роботи з класом

 

Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації та  успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал:

 

  •        створення умов для виявлення  та розвитку можливостей кожної
    особистості;
  •        формування пізнавальної діяль­ності, підтримка інтересу до навчання та значимості високого  рівня знань;
  •        формування найкращих моральних  якостей, доброзичливих стосун­ків між учнями, які допоможуть  кожному виховувати в себе кращі  риси характеру;
  •        розвиток мовної культури, вміння  спілкуватися, віри у свої сили та здібності, розвиток комунікатив­них навичок;
  •        формування колективу через ак­тивізацію колективної виховної
    роботи;
  •        сприяти єдності зусиль сім'ї та  школи у вихованні молоді.

 

 

 

 

 

 

 


з/п

Прізвище, ім'я,
по батькові

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

       
                     

 

 

Перевірка щоденників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розподіл доручень між учнями класу

 

Назва сектору

Члени сектору

Староста класу

 

Заступник старости

 

Старший черговий

 

Художньо-естетичний сектор

 

Спортивний сектор

 

Трудовий сектор

 

Екологічний сектор

 

Інфомаційний сектор

 

 

Актив класу
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з активом класу

 

1. Проводити повсякчасну навчально-виховну роботу з важковиховуваними школярами (допомога в класній і позакласній роботі).
2. Організація та проведення класних і загальношкільних заходів.
3. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
4. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом і підручниками школярів.
5. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.

6. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім'я

№ особової справи

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

 

 

8.

 

 

9.

 

 

10.

 

 

11.

 

 

12.

 

 

13.

 

 

  

docx
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку