Краснопільська філія
Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Краснопільської районної ради
Сумської області
«Погоджено» «Затверджую»
Заст. директора Директор школи:_________
з вих. роботи__________
«___»____________2018р. «___»____________2018р.
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
на 2018-2019н.р.
з учнями 3 класу
класовод:
Чучина І. П.
І Вступ
Характеристика класу
В класі 17учнів - цікавих і неординарних особистостей. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі тому, що складали їх самі.
Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.
Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.
В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, люблять порядок.
Але є в класі учні, яким потрібна допомога в психологічному плані, щоб утвердитись в колективі, бути впевненими у собі, не почуватися осторонь колективу: Кузнецов Владислав, Волошина Юнайка.
Проблемне питання в 2018-2019н.р.
«Формування патріотичних почуттів, толерантного ставлення до інших народів, які проживають в Україні».
Виховна проблема району :
«Реалізація Основних Орієнтирів виховання учнів – шлях до формування свідомого громадянина України»
Виховна проблема школи :
«Виховання гармонійно розвиненої , високоосвіченої, національно свідомої людини, здатної до саморозвитку та самовдосконалення»
Виховна проблема класу:
«Формування гуманістичного світогляду та утвердження загальнолюдських морально - етичних норм»
Вересень
Засідання батьківського комітету.
Планування роботи на І семестр.
Зміст і організація навчально-виховного процесу в 3 класі.
Жовтень
Звіт за минулий рік. Підготовка до батьківських зборів.
Листопад
Робота по організації участі класу в конкурсі : «Дари щедрої осені».
Засідання круглого столу: «Мистецтво жити з дітьми».
Грудень
Засідання батьківського комітету.
Організація подарунків від святого Миколая.
Робота по організації проведення Нового року.
Січень
Засідання батьківського комітету.
Складання плану роботи на ІІ семестр.
Лютий
Поведінка в школі та вдома. Обмін думками.
Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в школі.
Березень
Організація проведення весняних канікул.
Круглий стіл: «Проблема спілкування батьків і дітей».
Квітень
Міні-лекція «Умови ефективного виховання».
Озеленення класу.
Травень
Робота по організації родинного свята.
Обговорення планів з ремонту класу.
Батьківський комітет
Голова батьківського комітету:
Бойко Світлана Олександрівна
Члени батьківського комітету:
Власенко Наталія Вікторівна
Подлівахіна Ольга Федорівна
Шевченко Сніжана Михайлівна
Стрикиця Тетяна Вікторівна
План батьківських зборів
на 2018-2019 н.р.
1. Перелiк навчальних предметiв, якi вивчаються у 3 класі та їх характеристика.
2. Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнiв.
3. Ознайомлення з планом виховної роботи .
4. Організаційні питання .
1. Що означає вміти вчитися.
2. Характеристика найважливiших умінь, якi входять у дане поняття.
3. Опосередкований шлях формування умiння вчитися.
4.Використання ігрової діяльності на уроках у 3 класі з метою особистісного зростання дитини.
5. Організаційні питання .
«Мовні навички та їх значення в навчанні школярів» Збори. (грудень)
1.Розвиток мовленнєвих та комунікативних вмінь через інтеграцію різних видів діяльності .
2. Оцінити мовні навички й уміння учнів у 3 класі.
3. Дати рекомендації батькам за результатами аналізу підсумків навчання за І семестр .
4. Організаційні питання .
«Усі ми родом з дитинства».Вечір відпочинку для батьків (квітень)
1.Активізувати батьків, надати їм можливість поринути в світ свого дитинства, відчути, що він суттєво не відрізняється від дитячого світу сучасних дітей;
2.Довести до відома батьків , що у закладі відбувається забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи, створюється життєвий простір.
3.Навчити краще розумітися зі своїми дітьим.
1. Підвести підсумки навчання за результатами навчально-виховного процесу за 2018-2019 н.р.
2. Організаційні питання .
ІІ. Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Прізвище та ім’я |
Сирота |
Неповна сім’я |
Діти-інваліди |
Діти-чорнобильці |
Багатодітна сім’я |
Напівсирота |
1 |
Бурштвек Костянтин |
|
|
|
|
|
+ |
2 |
Волошина Юнайка |
|
|
|
|
+ |
|
3 |
Ємець Анастасія |
|
|
|
|
+ |
|
4 |
Клименко Владислав |
|
+ |
|
|
|
|
5 |
Кошельна Афіна |
|
|
|
|
|
|
6 |
Кузнецов Владислав |
|
|
|
|
|
|
7 |
Лазня Євгенія |
|
|
|
|
+ |
|
8 |
Наумов Артем |
|
|
|
|
|
|
9 |
Лофицький Нікіта |
|
|
|
|
|
|
10 |
Подлівахін Валентин |
|
|
|
|
|
|
11 |
Стрикиця Костянтин |
|
|
|
|
+ |
|
12 |
Сіренко Денис |
|
|
|
|
+ |
|
13 |
Федорова Діана |
|
|
|
|
|
|
14 |
Хмель Анна |
|
|
|
|
+ |
|
15 |
Шевченко Євгенія |
|
|
|
|
+ |
|
16 |
Яненко Сергій |
|
|
|
|
+ |
|
17 |
Яровенко Денис |
|
|
|
|
|
|
В класі 17учнів, з них:
Сиріт – 0
Напівсиріт – 1
Багатодітних – 8
Діти-інваліди – 0
Діти-чорнобильці – 0
Неповні сім’ї – 1
№ п/п |
Прізвище та ім’я |
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
Бурштвек Костянтин |
Дорожній патруль |
Дорожній патруль |
2 |
Волошина Юнайка |
Відповідальна за підручники |
Відповідальна за підручники |
3 |
Ємець Анастасія |
Відповідальна за підручники |
Відповідальна за підручники |
4 |
Клименко Владислав |
Відповідальний за відвідування |
Відповідальний за відвідування |
5 |
Кошельна Афіна |
Член сантрійки |
Член сантрійки |
6 |
Кузнецов Владислав |
Член редколегії |
Член редколегії |
7 |
Лазня Євгенія |
Староста класу |
Староста класу |
8 |
Наумов Артем |
Дорожній патруль |
Дорожній патруль |
9 |
Лофицький Нікіта |
Зелений патруль |
Зелений патруль |
10 |
Подлівахін Валентин |
Класний бібліотекар |
Класний бібліотекар |
11 |
Стрикиця Костянтин |
Заступник |
Заступник |
12 |
Сіренко Денис |
Фізорг |
Фізорг |
13 |
Федорова Діана |
Зелений патруль |
Зелений патруль |
14 |
Хмель Анна |
Член сантрійки |
Член сантрійки |
15 |
Шевченко Євгенія |
Член сантрійки |
Член сантрійки |
16 |
Яненко Сергій |
Зелений патруль |
Зелений патруль |
17 |
Яровенко Денис |
Відповідальний за підручники |
Відповідальний за підручники |
Актив класу
Лазня Євгенія– староста класу
Стрикиця Костянтин– заступник старости
Наумов Артем
Сіренко Денис
Шевченко Євгенія
Подлівахін Валентин
План виховної роботи на І семестр
Вересень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 03-07 |
2 тиждень: 10-14 |
3 тиждень: 17-21 |
4 тиждень: 24-28 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Перший урок: «Ми діти держави-Україна»
|
Класні збори «Мої обов’язки» |
Вих.год. «Дорога до школи».Правила поводження з незнайомцями |
Вих.год. «Щоб не марно в світі жити,треба, діточки, дружити» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Складання «Листа солдату» |
Конкурс малюнка на асфальті «Ми проти війни» |
|
«Ми-українці»
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей |
|
|
Диспут: «Навіщо правила для учнів?» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Виставка робіт з природного матеріалу |
|
Акція: «Зробимо свій клас зеленим» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Бесіда: «Мистецтво навколо нас» |
|
|
Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені» |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Старовинні знаряддя праці українців
|
|
|
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Співпраця з логопедом
|
Бесіда: «Здоров’я і хвороби» |
|
Бесіда: «Щоб бути здоровим і все встигати робити» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних данних |
Організувати учнів до гурткової роботи; звернути увагу на ( ……. ) |
Співпраця з практичним психологом школи Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів………) |
Бесіда з учнями, що запізнюються (…………………………) |
9 |
Робота з батьками |
Залучити батьків до участі у святі Першого дзвоника
|
Засідання батьківського комітету |
Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 3 класі» |
Уточнення даних (соціальний паспорт) |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Взяти участь у проведенні «Олімпійського тижня » |
|
Взяти участь у місячнику безпеки руху дітей |
Долучитися до акції «Зробимо свій клас зеленим» |
Жовтень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 01-05 |
2 тиждень: 08-12 |
3 тиждень: 15-19 |
4 тиждень: 22-26 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо»
|
Вих.год. «Гігієна школяра. Постава» |
Вих.год. «Зустріч з учасниками АТО » |
Вих.год.«Ледащо не годиться нінащо» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Співай, моя мово!»
|
|
Урок мужності «Їх імена незабутні» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей |
Сторіночка ввічливості
|
|
Інсценізація “Якщо твій друг помилився...”, “Якщо ти погано вчинив” |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Години милування природою “Осіння щедрість”
|
Зоряна година«Людина і природа» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
Мистецтво графіки |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Професії: «Людина-природа» |
|
|
Акція «Хай школа сяє чистотою» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни |
|
Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка).
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Оцінка організаторських здібностей (……………) |
Бесіда з недисциплінованими учнями (…………...) |
Відвідування родин удома (……………) |
Безпека на канікулах. Інструктаж |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками про виконання дом.зд. (……………….) |
Індивідуальна робота з батьками окремих учнів (…………….). |
Пам’ятка для батьків |
Бесіда «10 фраз, які не можна говорити дитині» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня людей похилого віку |
Екскурсія до осіннього лісу |
|
Долучитися до акції: «Хай школа сяє чистотою» |
Листопад
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 05-09 |
2 тиждень: 12-16 |
3 тиждень: 20-24 |
4 тиждень: 26-30 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Моя сім’я в історії рідного села» |
Вих.год. «Культурна людина » |
Вих.год. «Сім смертних гріхів» |
Вих.год. «Умій учитись, щоб уміти трудитись» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО) |
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини,людей |
Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”. |
|
Бесіда: «Україна- моя Батьківщина» |
Бесіди з школярами про довірчі стосунки між ними та їх батьками. |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Цікаві факти з життя тварин |
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Постановка української народної казки |
|
Мистецтво пластики |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Загадки про професії типу «Людина-людина» |
|
Акція ” Збережемо книги” ( виготовлення закладок) |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Безпека вдома |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Скромність прикрашає» (……………)
|
Бесіди про користь і шкідливість телебачення (………….) |
Рейд: «Твій зовнішній вигляд» (…………. ) |
Спостереження за поведінкою на перерві (……. ………..) |
9 |
Робота з батьками |
«До уваги батьків»
|
Мистецтво жити з дітьми |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (……………….) |
Бесіда: «Який тато потрібен дитині?» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
|
Рейд: «Чисте подвір’я» |
|
Долучитися до акції: «Зовнішній вигляд учня» |
Грудень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 03-07 |
2 тиждень: 10-14 |
3 тиждень: 17-21 |
4 тиждень: 24-28 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Україна на карті світу»
|
Вих.год. «В очі лисицею, а поза очі - вовчицею» |
Вих.год. Правила поведінки на слизькій дорозі |
Кл. збори: «Мої досягнення» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Конкурси малюнків та оберегів |
|
Легенда про Україну |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей |
Бесіда «Сім’я, родина»
|
|
|
Акція “Подаруй свято іншим” |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія в зимовий ліс |
Акція: «Нагодуй птахів» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
«Мистецька галерея зими»
|
Розучування пісень, танців до Нового року |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Операція: «Чистий клас» |
«Майстерня Діда Мороза» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Небезпека від вогню |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з невстигаючими учнями (…………..) |
Бесіда про виконання доручень (…………..) |
Аналіз ведення учнями зошитів ( …………..) |
Бесіда про виконання дом.завд.(……………. .) |
9 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету
|
Тиждень відкритих дверей |
Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року» |
Батьківські збори: «Що посієш, те й пожнеш» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Провести урок мужності |
|
Долучитися до акції: «Нагодуй птахів» |
Взяти участь у проведенні Новорічного свята |
Січень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 14-18 |
2 тиждень: 21-25 |
3 тиждень: 28.01-01.02 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Класні збори: «Я і моя родина – казковий дивосвіт» |
Вих.год. «Любове моя, Україно» |
Вих.год. «На відпочинку» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда: «Символи України» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Школа ввічливості. Гостини |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсія в зимовий ліс |
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Поетичні картини про пори року |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Операція: «Книжкова лікарня» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда: «На льоду. Безпека взимку» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз зайнятості дітей у гуртках (……………… )
|
Бесіда про шкільне приладдя (………………….) |
Бесіда з окремими учнями про правила поведінки (………………....) |
9 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. Складання плану роботи на ІІ семестр |
Батьківські збори: «Моя щаслива дитина» |
Індивідуальні бесіди про правила поведінки (…………………) |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
|
|
Рейд: «Спізнення на уроки» |
Лютий
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 04-08 |
2 тиждень: 11-15 |
3 тиждень: 18-22 |
4 тиждень: 25.02-01.03 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Що таке егоїзм?» |
Вих.год. «День святого Валентина» |
Вих.год. «Знай свої права, дитино» |
Вих.год «Слово-не горобець. Вилетить-не спіймаєш» свято рідної мови |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Конкурс малюнка «Моя Україна - найкраща» |
Бесіда: «Моя рідна мова» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Моделювання ситуацій: «Правила поведінки в громадських місцях» |
|
«Обов’язки батьків і дітей» - диспут |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Акція: «Допоможи птахам» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Народне мистецтво розпису |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виготовлення валентинок |
Трудовий десант: «Чистий клас» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Інформаційна хвилинка: «Як вберегтися від грипу» |
Бесіда «Безпека на дорозі» |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, що запізнюються (……………………………..) |
Особиста гігієна (……………………………….) |
Бесіда: «Оціни себе сам» (……………………………….) |
Спостереження за поведінкою на перерві (……………………………….) |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (………………………………) |
Бесіда: «Які звернення дитина краще чує»
|
Індивідуальні бесіди (……………………………….) |
Бесіда: «Вплив мультфільмів на дитину» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
|
|
|
Долучитися до акції: «Допоможи птахам!» |
Березень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 04-07 |
2 тиждень: 11-15 |
3 тиждень: 18-22 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Т.Шевченко-геніальна постать України» |
Вих.год. «Учись себе перемагати» |
Вих.год. «І я-не я, і хата не моя»
|
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Народні промисли України |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
|
|
Бесіда: «Сім’я, родина, рід» |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
«А вже весна, а вже красна» - година милування |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Декламація віршів Шевченка |
|
Конкурс малюнків: «Моя мама-найкраща» |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення святкових листівок |
|
Операція: «Чисте подвір’я» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда: «Безпека на відпочинку» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про правила поведінки в їдальні (………………….) |
Бесіда з учнями про виконання дом.зд.(……………………………..) |
Безпека на канікулах. Інструктаж |
9 |
Робота з батьками |
Відвідування родин удома (………………….)
|
Бесіда з батьками про виконання дом.зд.(…………………………….) |
Пам’ятка строгим батькам |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Взяти участь у концерті: «Її величність-жінка» |
Взяти участь у конкурсі малюнків: «Весну зустрічаємо» |
Взяти участь у конкурсі: «Моя мама-найкраща» |
Квітень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: 02-05 |
2 тиждень: 08-12 |
3 тиждень: 15-19 |
4 тиждень: 22-26 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Здоровому-завжди здорово!» |
Вих.год. «Про культуру поведінки за столом» |
Вих.год.» «Чисте довкілля» |
Вих.год. «Писанка для дітей старшої групи» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Зустріч з учасником АТО |
|
|
Заочна подорож рідним краєм |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
|
Бесіда: «Стосунки між людьми» |
|
Конкурс малюнків “Мій товариш” |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Проект “Тварини моєї місцевості” |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Театральне мистецтво |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Світ професій: «Людина-художні образи» |
|
Народні витинанки |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
«Позитивні та негативні емоції» - круглий стіл |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Твій зовнішній вигляд» (……………………...) |
Бесіда: «Повага до батьків» (……………………..) |
Бесіда з учнями про їх обов’язки (……………………...) |
Бесіда про вихованість (…………………………………...) |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда: «Про батьківський авторитет» |
Рекомендації: «Взаємодія з дитиною» |
Бесіда: «Виховання в праці» |
Міні-лекція: «Умови ефективного виховання» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
|
|
|
|
Травень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1тиждень: 29.04-03.05 |
2 тиждень: 06-10 |
3 тиждень: 13-17 |
4 тиждень: 20-24 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Народ пам’ятає, народ славить» |
Вих.год. «Людина починається з добра» |
Вих.год. «Умій сказати, умій і змовчати» |
Класні збори: «Наші успіхи та невдачі» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Лінійка слави «Ніхто не забутий – ніщо не забуто!» |
Український віночок |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда: «Рід, родина, рідня» |
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Український квітник |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Історія української пісні |
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
«Книжкова лікарня» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: «Сонце корисне і шкідливе» |
Бесіда: «Корисні та шкідливі звички» |
|
Інструктаж з техніки безпеки |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Сам удома» (………...) |
Поради: «Як організувати свій час» (……………) |
Бесіда: «Чого ми досягли?»(…………………..) |
Завдання на літні канікули (…………………………) |
9 |
Робота з батьками |
«Які ми батьки?» -тест |
Батьківські збори: « Дітей не треба виховувати. З ними треба дружити» |
|
Шкільні завдання на літо |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
|
|
|
Взяти участь у святі Останнього дзвоника |