Виховний план для 3 класу

Про матеріал
Виховний план для вчителя початкових класів "Виховна робота з учнями у 3 класі
Перегляд файлу

Краснопільська філія

Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Краснопільської районної ради

Сумської області

 

 

 

«Погоджено»                                                                                                      «Затверджую»

Заст. директора                                                                                     Директор школи:_________

з вих. роботи__________

«___»____________2018р.                                                                  «___»____________2018р.

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

ВИХОВНОЇ РОБОТИ

на 2018-2019н.р.

з учнями 3 класу

 

 

 

 

                                                                       класовод:

Чучина І. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

І Вступ

Характеристика класу

В класі 17учнів - цікавих і неординарних особистостей. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі тому, що складали їх самі.

Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.

Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.

В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, люблять порядок.

Але є в класі учні, яким потрібна допомога в психологічному плані, щоб утвердитись в колективі, бути впевненими у собі, не почуватися осторонь колективу: Кузнецов Владислав, Волошина Юнайка.

 

Проблемне питання в 2018-2019н.р.

      «Формування патріотичних почуттів, толерантного ставлення до інших народів, які проживають в Україні».

 

 

Виховна проблема району :

«Реалізація Основних Орієнтирів виховання учнів – шлях до формування свідомого громадянина України»

 

 

Виховна проблема школи :

«Виховання гармонійно розвиненої , високоосвіченої, національно свідомої людини, здатної до саморозвитку та самовдосконалення»

 

 

 

Виховна проблема класу:

«Формування  гуманістичного  світогляду  та  утвердження  загальнолюдських морально - етичних  норм»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

Засідання батьківського комітету.

Планування роботи на І семестр.

Зміст і організація навчально-виховного процесу в 3 класі.

 

 

Жовтень

 

Звіт за минулий рік. Підготовка до батьківських зборів.

 

Листопад

Робота по організації участі класу в конкурсі : «Дари щедрої  осені».

        Засідання круглого столу: «Мистецтво жити з дітьми». 

 

Грудень

Засідання батьківського комітету.

Організація подарунків від святого Миколая.

Робота по організації проведення Нового року.

 

Січень

Засідання батьківського комітету.

 Складання плану роботи на ІІ семестр.

 

Лютий

Поведінка в школі та вдома. Обмін думками.

Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в школі.

 

Березень

 

Організація проведення весняних канікул.

Круглий стіл: «Проблема спілкування батьків і дітей».

 

Квітень

 

Міні-лекція «Умови ефективного виховання».

Озеленення класу.

 

Травень

 

Робота по організації родинного свята.

Обговорення планів з ремонту класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьківський комітет

 

 

Голова батьківського комітету:

Бойко Світлана Олександрівна

 

Члени батьківського комітету:

Власенко Наталія Вікторівна

Подлівахіна Ольга Федорівна

Шевченко Сніжана Михайлівна

Стрикиця Тетяна Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План батьківських зборів

на 2018-2019 н.р.

 

Батьківські збори №1.
Зміст і організація навчально-виховного процессу. Збори . (вересень)

1. Перелiк навчальних предметiв, якi вивчаються у 3 класі та їх характеристика.

2. Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнiв.

3. Ознайомлення з планом виховної роботи .

4. Організаційні питання .

 

Батьківські збори №2.
«Вчити дитину вчитися ».Збори-лекцiя(листопад)

1. Що означає вміти вчитися.

2. Характеристика найважливiших умінь, якi входять у дане поняття.

3. Опосередкований шлях формування умiння вчитися.

4.Використання ігрової діяльності на уроках у 3 класі з метою особистісного зростання дитини.

5. Організаційні питання .

 

 

Батьківські збори №3.

 «Мовні навички та їх значення в навчанні школярів» Збори. (грудень)

1.Розвиток мовленнєвих та комунікативних вмінь через інтеграцію різних видів діяльності .
2. Оцінити мовні навички й уміння учнів у 3 класі.
3. Дати рекомендації батькам за результатами аналізу підсумків навчання за І семестр .

4. Організаційні питання .

 

 

 

Батьківські збори №4.

«Усі ми родом з дитинства».Вечір відпочинку для батьків  (квітень)

1.Активізувати батьків, надати їм можливість поринути в світ свого дитинства, відчути, що він суттєво не відрізняється від дитячого світу сучасних дітей;

2.Довести до відома батьків , що у закладі відбувається забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи, створюється життєвий простір.

3.Навчити краще розумітися зі своїми дітьим.

 

Батьківські збори №5
Підсумки навчального року. Збори. (травень)

1. Підвести підсумки навчання за результатами навчально-виховного процесу за 2018-2019 н.р.

2.   Організаційні питання .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Соціальний паспорт класу

п/п

Прізвище та ім’я

Сирота

Неповна сім’я

Діти-інваліди

Діти-чорнобильці

Багатодітна сім’я

Напівсирота

1

Бурштвек Костянтин

 

 

 

 

 

+

2

Волошина Юнайка

 

 

 

 

+

 

3

Ємець Анастасія

 

 

 

 

+

 

4

Клименко Владислав

 

+

 

 

 

 

5

Кошельна Афіна

 

 

 

 

 

 

6

Кузнецов Владислав

 

 

 

 

 

 

7

Лазня Євгенія

 

 

 

 

+

 

8

Наумов Артем

 

 

 

 

 

 

9

Лофицький Нікіта

 

 

 

 

 

 

10

Подлівахін Валентин

 

 

 

 

 

 

11

Стрикиця Костянтин

 

 

 

 

+

 

12

Сіренко Денис

 

 

 

 

+

 

13

Федорова Діана

 

 

 

 

 

 

14

Хмель Анна

 

 

 

 

+

 

15

Шевченко Євгенія

 

 

 

 

+

 

16

Яненко Сергій

 

 

 

 

+

 

17

Яровенко Денис

 

 

 

 

 

 


В класі 17учнів, з них:

Сиріт – 0

Напівсиріт – 1

Багатодітних – 8

Діти-інваліди – 0

Діти-чорнобильці – 0

Неповні сім’ї – 1


п/п

Прізвище та ім’я

Доручення

І семестр

ІІ семестр

1

Бурштвек Костянтин

Дорожній патруль

Дорожній патруль

2

Волошина Юнайка

Відповідальна за підручники

Відповідальна за підручники

3

Ємець Анастасія

Відповідальна за підручники

Відповідальна за підручники

4

Клименко Владислав

Відповідальний за відвідування

Відповідальний за відвідування

5

Кошельна Афіна

Член сантрійки

Член сантрійки

6

Кузнецов Владислав

Член редколегії

Член редколегії

7

Лазня Євгенія

Староста класу

Староста класу

8

Наумов Артем

Дорожній патруль

Дорожній патруль

9

Лофицький Нікіта

Зелений патруль

Зелений патруль

10

Подлівахін Валентин

Класний бібліотекар

Класний бібліотекар

11

Стрикиця Костянтин

Заступник

Заступник

12

Сіренко Денис

Фізорг

Фізорг

13

Федорова Діана

Зелений патруль

Зелений патруль

14

Хмель Анна

Член сантрійки

Член сантрійки

15

Шевченко Євгенія

Член сантрійки

Член сантрійки

16

Яненко Сергій

Зелений патруль

Зелений патруль

17

Яровенко Денис

Відповідальний за підручники

Відповідальний за підручники

 

 

 

 

Актив класу

 

 

Лазня Євгенія– староста класу

 

Стрикиця Костянтин– заступник старости

 

Наумов Артем

Сіренко Денис

Шевченко Євгенія

Подлівахін Валентин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План виховної роботи на   І семестр

Вересень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

03-07

2 тиждень:

10-14

3 тиждень:

17-21

4 тиждень:

24-28

1

Класні збори або виховна година

Перший урок: «Ми діти держави-Україна»

 

Класні збори «Мої обов’язки»

Вих.год. «Дорога до школи».Правила поводження з незнайомцями

Вих.год. «Щоб не марно в світі жити,треба, діточки, дружити»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Складання «Листа солдату»

Конкурс малюнка на асфальті «Ми проти війни»

 

«Ми-українці»

 

3

Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей

 

 

 

 

Диспут: «Навіщо правила для учнів?»

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

Виставка робіт з природного матеріалу

 

Акція: «Зробимо свій клас зеленим»

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Бесіда: «Мистецтво навколо нас»

 

 

Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені»

6

Ціннісне ставлення до праці

Старовинні знаряддя праці українців

 

 

 

 

7

Ціннісне ставлення до себе

Співпраця з логопедом

 

Бесіда: «Здоров’я і хвороби»

 

Бесіда: «Щоб бути здоровим і все встигати робити»

8

Індивідуальна робота з учнями

Опитування  учнів з метою уточнення індивідуальних данних

Організувати учнів до гурткової роботи; звернути увагу на (      …….  )

Співпраця з практичним психологом школи Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів………)

Бесіда з учнями, що запізнюються (…………………………)

9

Робота з батьками

Залучити батьків до участі у святі Першого дзвоника

 

Засідання батьківського комітету

Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 3 класі»

Уточнення даних (соціальний паспорт)

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

Взяти участь у проведенні «Олімпійського тижня »

 

Взяти участь у місячнику безпеки руху дітей

Долучитися до акції «Зробимо свій клас зеленим»

                                                         Жовтень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

01-05

2 тиждень:

08-12

3 тиждень:

15-19

4 тиждень:

22-26

1

Класні збори або виховна година

Вих.год «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо»

 

Вих.год. «Гігієна школяра. Постава»

Вих.год. «Зустріч з учасниками АТО »

Вих.год.«Ледащо не годиться  нінащо»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Співай, моя  мово!»

 

 

 

Урок мужності

«Їх імена незабутні»

 

3

Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей

Сторіночка ввічливості

 

 

Інсценізація “Якщо твій друг помилився...”, “Якщо ти погано вчинив”

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

Години милування природою “Осіння щедрість”

 

Зоряна година«Людина і природа»

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

 

Мистецтво графіки

6

Ціннісне ставлення до праці

Професії: «Людина-природа»

 

 

Акція «Хай школа сяє чистотою»

7

Ціннісне ставлення до себе

Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни

 

Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка).

 

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Оцінка організаторських здібностей  (……………)

Бесіда з недисциплінованими учнями (…………...)

Відвідування родин удома (……………)

Безпека на канікулах. Інструктаж

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками про виконання дом.зд. (……………….)

 Індивідуальна робота з батьками окремих учнів (…………….).

Пам’ятка для батьків

Бесіда «10 фраз, які не можна говорити дитині»

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня людей похилого віку

Екскурсія до осіннього лісу

 

Долучитися до акції: «Хай школа сяє

чистотою»


                                                                     Листопад

 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

05-09

2 тиждень:

12-16

3 тиждень:

20-24

4 тиждень:

26-30

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Моя сім’я в історії рідного села»

Вих.год. «Культурна людина »

Вих.год. «Сім смертних гріхів»

Вих.год. «Умій учитись, щоб уміти трудитись»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

 

Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО)

 

 

3

Ціннісне ставлення до сім'ї, родини,людей

 

Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”.

 

Бесіда: «Україна- моя Батьківщина»

Бесіди з школярами про довірчі стосунки між ними та їх батьками.

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

Цікаві факти з життя тварин

 

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

Постановка української  народної казки

 

Мистецтво пластики

6

Ціннісне ставлення до праці

 

Загадки про професії типу «Людина-людина»

 

Акція

” Збережемо книги”

 ( виготовлення закладок)

7

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

Безпека вдома

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда: «Скромність прикрашає»  (……………)

 

Бесіди про користь і шкідливість телебачення (………….)

Рейд: «Твій зовнішній вигляд»  (…………. )

Спостереження за поведінкою на перерві  (……. ………..)

9

Робота з батьками

«До уваги батьків»

 

Мистецтво жити з дітьми

Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (……………….)

Бесіда: «Який тато потрібен дитині?»

10

Участь у

загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

 

Рейд: «Чисте подвір’я»

 

 

 

Долучитися до акції: «Зовнішній вигляд учня»

 

Грудень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

03-07

2 тиждень:

10-14

3 тиждень:

17-21

4 тиждень:

24-28

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Україна на карті світу»

 

 

Вих.год. «В очі лисицею, а поза очі - вовчицею»

Вих.год. Правила поведінки на слизькій дорозі

Кл. збори: «Мої досягнення»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Конкурси малюнків та оберегів

 

Легенда про Україну

 

3

Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей

Бесіда «Сім’я, родина»

 

 

 

Акція “Подаруй свято іншим”

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Екскурсія в зимовий ліс

Акція: «Нагодуй птахів»

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

«Мистецька галерея зими»

 

Розучування пісень, танців до Нового року

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Операція: «Чистий клас»

«Майстерня Діда Мороза»

 

7

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

Небезпека від вогню

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Робота з невстигаючими учнями  (…………..)

Бесіда про виконання доручень (…………..)

Аналіз ведення учнями зошитів ( …………..)

Бесіда про виконання дом.завд.(……………. .)

9

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету

 

Тиждень відкритих дверей

Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року»

Батьківські збори: «Що посієш, те й пожнеш»

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

Провести урок мужності

 

Долучитися до акції: «Нагодуй птахів»

Взяти участь у проведенні Новорічного свята

 

Січень

 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

14-18

2 тиждень:

21-25

3 тиждень:

28.01-01.02

1

Класні збори або виховна година

Класні збори: «Я і моя родина – казковий дивосвіт»

Вих.год. «Любове моя, Україно»

Вих.год. «На відпочинку»

2

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Бесіда: «Символи України»

 

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

 

 

Школа ввічливості. Гостини

4

Ціннісне ставлення до природи

Екскурсія в зимовий ліс

 

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Поетичні картини про пори року

 

6

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

 Операція: «Книжкова лікарня»

7

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Бесіда: «На льоду. Безпека взимку»

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Аналіз зайнятості дітей у гуртках  (……………… )

 

Бесіда про шкільне приладдя (………………….)

Бесіда з окремими учнями про правила поведінки (………………....)

9

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету. Складання плану роботи на ІІ семестр

Батьківські збори: «Моя щаслива дитина»

Індивідуальні бесіди про правила поведінки (…………………)

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

 

 

Рейд: «Спізнення на уроки»

 

 

 

 

Лютий

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

04-08

2 тиждень:

11-15

3 тиждень:

18-22

4 тиждень:

25.02-01.03

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Що таке егоїзм?»

Вих.год. «День святого Валентина»

Вих.год. «Знай свої права, дитино»

Вих.год «Слово-не горобець. Вилетить-не спіймаєш» свято рідної мови

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

Конкурс малюнка «Моя Україна - найкраща»

Бесіда: «Моя рідна мова»

 

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Моделювання ситуацій:

«Правила поведінки в громадських місцях»

 

«Обов’язки батьків і дітей» - диспут

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

Акція: «Допоможи птахам»

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Народне мистецтво розпису

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Виготовлення валентинок

Трудовий десант: «Чистий клас»

 

7

Ціннісне ставлення до себе

Інформаційна хвилинка: «Як вберегтися від грипу»

Бесіда «Безпека на дорозі»

 

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями, що запізнюються (……………………………..)

Особиста гігієна  (……………………………….)

Бесіда: «Оціни себе сам» (……………………………….)

Спостереження за поведінкою на перерві  (……………………………….)

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (………………………………)

Бесіда: «Які звернення дитина краще чує»

 

Індивідуальні бесіди (……………………………….)

Бесіда: «Вплив мультфільмів на дитину»

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

 

 

 

Долучитися до акції: «Допоможи птахам!»

 

 

Березень

 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

04-07

2 тиждень:

11-15

3 тиждень:

18-22

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Т.Шевченко-геніальна постать України»

Вих.год. «Учись себе перемагати»

Вих.год. «І я-не я, і хата не моя»

 

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

 

Народні промисли України

 

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей

 

 

 

Бесіда: «Сім’я, родина, рід»

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

«А вже весна, а вже красна» - година милування

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Декламація віршів Шевченка

 

Конкурс малюнків: «Моя мама-найкраща»

6

Ціннісне ставлення до праці

Виготовлення святкових листівок

 

Операція: «Чисте подвір’я»

7

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Бесіда: «Безпека на відпочинку»

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями про правила поведінки в їдальні (………………….)

Бесіда з учнями про виконання дом.зд.(……………………………..)

Безпека на канікулах. Інструктаж

9

Робота з батьками

Відвідування родин удома (………………….)

 

Бесіда з батьками про виконання дом.зд.(…………………………….)

Пам’ятка строгим батькам

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

Взяти участь у концерті: «Її величність-жінка»

Взяти участь у конкурсі малюнків: «Весну зустрічаємо»

Взяти участь у конкурсі: «Моя мама-найкраща»

 

Квітень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень:

02-05

2 тиждень:

08-12

3 тиждень:

15-19

4 тиждень:

22-26

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Здоровому-завжди здорово!»

Вих.год. «Про культуру поведінки за столом»

Вих.год.»

«Чисте довкілля»

Вих.год. «Писанка для дітей старшої групи»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Зустріч з учасником АТО

 

 

Заочна подорож рідним краєм

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей

 

 

 

Бесіда: «Стосунки між людьми»

 

Конкурс малюнків “Мій товариш”

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

Проект “Тварини моєї місцевості”

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Театральне мистецтво

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

Світ професій: «Людина-художні образи»

 

Народні витинанки

 

7

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

«Позитивні та негативні емоції» - круглий стіл

 

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда: «Твій зовнішній вигляд» (……………………...)

Бесіда: «Повага до батьків»                   (……………………..)

Бесіда з учнями про їх обов’язки                (……………………...)

Бесіда про вихованість              (…………………………………...)

9

Робота з батьками

Бесіда: «Про батьківський авторитет»

Рекомендації: «Взаємодія з дитиною»

Бесіда: «Виховання в праці»

Міні-лекція: «Умови ефективного виховання»

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

 

 

 

 

 

                                                    

 

 

Травень

 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1тиждень:

29.04-03.05

2 тиждень:

06-10

3 тиждень:

13-17

4 тиждень:

20-24

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Народ пам’ятає, народ славить»

Вих.год. «Людина починається з добра»

Вих.год. «Умій сказати, умій і змовчати»

Класні збори: «Наші успіхи та невдачі»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Лінійка слави «Ніхто не забутий – ніщо не забуто!»

Український віночок

 

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Бесіда: «Рід, родина, рідня»

 

 

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Український квітник

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Історія української пісні

 

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

«Книжкова лікарня»

7

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда: «Сонце корисне і шкідливе»

Бесіда: «Корисні та шкідливі звички»

 

Інструктаж з техніки безпеки

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда: «Сам удома» (………...)

Поради: «Як організувати свій час» (……………)

Бесіда: «Чого ми досягли?»(…………………..)

Завдання на літні канікули (…………………………)

9

Робота з батьками

«Які ми батьки?» -тест

Батьківські збори: « Дітей не треба виховувати. З ними треба дружити»

 

Шкільні завдання на літо

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

 

 

 

Взяти участь у святі Останнього дзвоника

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2021
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку