Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Пропоную план виховної роботи, який поєднує в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник, багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Основні напрями діяльності Січень- Лютий
Дата |
|
|
|
|
|
Зміст роботи |
|||||
Ціннісне ставлення до себе |
1.Класні учнівські збори з порядком денним: а)план роботи на ІІ семестр; б)бережливе ставлення до шк.майна та підручників. |
Затвердження планів виховної роботи на ІІ семестр. |
“Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я”.
|
“Цей прекрасний дар кохання!”.Захід до Дня Святого Валентина.
|
“Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я”.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Поради психолога «Моніторинг рівня вихованості учнів» |
|
“Еталон поведінки мого однолітка”.
|
|
”Цінуй честь сім’ї”.
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
“Вчись учитись, щоб уміти трудитись». |
|
„Сходинками до вершини успіху” |
|
Ціннісне ставлення до природи |
Акція «Зроби годівничку» |
|
|
15 лютого – Стрітеня Господнього. Прикмети природи |
„Про екологічне маркування безпечних для споживання товарів”. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
“Мистецькі уподобання моєї родини”.
|
Поштова скринька дружби та кохання
|
|
25 лютого 145 років з дня народження Лесі Українки |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
В.год до Дня Соборності України. (22) «Сила великої злуки» |
Інформаційна година: «Вшанування пам’яті героїв Крут(29) » |
Бесіда «Я патріот своєї країни» |
20 лютого – День Героїв небесної сотні
|
“Духовність народу” (народний календар). |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками «Здоров΄я наших дітей» |
|
Залучення батьків до оформлення приміщення до Свята Валентина. |
Збори батьківського активу |
Через щоденники повідомити батьків про успішності учнів за лютий |
Рейтинг класних колективів |
Розмова з класом щодо рейтингу |
Обговорення балу в порівнянні з іншими класами |
Бесіда про поведінку учнів на перервах |
Перевірка змінного взуття. |
Розмова з класом, щодо їх місця в рейтингу |
Індивідуальна робота з учнями, допомога шкільному і класному учн.самоврядув.
|
Бесіда з Лакомським Д. про правила поведінки на перервах |
Допомога класному учнівському самоврядуванні у складанні плану роботи. |
Індивідуальні бесіди про проведення Дня святого Валентина |
Допомога членам шкільного самоврядування у проведенні Дня святого Валентина |
Винести подяку всім учасникам масових заходів у Січні-лютому |
Результати виконання:
|
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності Березень
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
1 березня – День боротьби з наркоманією. Перегляд фільму.
|
Шевченківські дні. Конкурс «На краще читання віршів» |
“Дотримання шкільної етики”.
|
ГКК «Твої життєві орієнтири» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
“Хочеш мати друга – навчись другом бути”.
|
“Людське життя як найвища цінність”. |
|
Ціннісне ставлення до праці |
“Ціна твого підручника”.
|
«Підліткова праця: правознавчий аспект».
|
“Даруйте радість людям”.
|
Виховна справа „За життя - без сміття”.
|
Ціннісне ставлення до природи |
“Природа – наш дім”.
|
|
“Бережи воду, козаче, і вона тобі віддячить”.
|
22 – Всесвітній день води. Перегляд фільму. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
“Люби музику – вона облагороджує думки і почуття”.
|
Книга вчить – як на світі жить. |
“І живе калина на папері”.
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
“Що я знаю про Україну?”. |
Виховний захід «Уклін тобі, Тарасе» |
|
“Про самоактуалізацію та самовизначеність особистості”. |
Робота з батьками |
Зустріч з батьками – аналіз успішності учнів |
|
Консультації з батьками «Формуємо інтереси дитини» |
Через щоденники повідомити батьків про рейтинг дітей у класі щодо успішності учнів
|
Рейтинг класних колективів |
Розмова з класом щодо рейтингу |
Обговорення балу в порівнянні з іншими класами |
Бесіда про поведінку учнів на перервах |
Розмова з класом, щодо їх місця в рейтингу
|
Індивідуальна робота з учнями, допомога шкільному і класному учн.самоврядув.
|
Вивчення особливостей міжособистісних взаємин в класі. |
Допомога членам шкільного самоврядування у проведенні Шевченківських днів, тижня книги. |
Винести подяку всім учасникам масових заходів |
Визначити і уточнити з класним самоврядуванням організацію виховних заходів у квітні |
Результати виконання:
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності Квітень
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
«Мої права і обов’язки.» |
„Зроби свій вибір на користь здоров’я”.
|
|
“Найскладніше – не відстоювати свою думку, а мати її”.
|
||
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
7 – День здоров’я. Благовіщення Пресвятої Богородиці. |
“У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі”.
|
Традиції Великодних свят
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
“Професії від А до Я”.
|
Трудові десанти на пришкільних ділянках |
|
«Робота за кордоном: ризики та небезпека» |
||
Ціннісне ставлення до природи |
“Зустрічаємо птахів”. Міжнародний день птахів(01.04)
|
|
«Краса Землі моєї» - 22 – Всесвітній день Землі. |
Бесіда «Збережемо Землю» |
||
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
“Мистецькі уподобання моєї родини”.
|
|
18 – День пам’яток історії України. Історія написання Пересопницького Євангелія.
|
«Естетика побуту»
|
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
12 – Всесвітній день авіації та космонавтики «Через терни до зірок»
|
|
Виховна година до Дня памяті Чорнобильської трагедії. – 30 років. |
||
Робота з батьками |
Бесіда з батьківським активом про святкуваняя Останнього дзвоника |
|
|
Через щоденники повідомити батьків про рейтинг дітей у класі щодо успішності учнів
|
||
Рейтинг класних колективів |
Розмова з класом щодо рейтингу |
Обговорення балу в порівнянні з іншими класами |
Бесіда про поведінку учнів на перервах |
Розмова з класом, щодо їх місця в рейтингу
|
||
Індивідуальна робота з учнями, допомога шкільному і класному учн.самоврядув |
Допомога членам шкільного самоврядування у проведенні загальношкільних свят, змагань.
|
Бесіди за результатами анкетування по самовдосконаленню учнів – поради. |
Винести подяку всім учасникам масових заходів у квітні |
Уточнити з активом класу організацію виховних заходів у травні |
||
Результати виконання:
|
|
|
|
|
||
Основні напрями діяльності Травень
Дата
Зміст роботи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
“Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я”.
|
|
“Добро – це коло, в середині якого є краса”.
|
Святкування останнього дзвоника |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
“Права і обов’язки дітей у шлюбно-сімейному законодавстві”.
|
Традиції святкування Дня Матері. “Рідна мати моя”.
|
15 – Міжнародний день сімї, родини. |
|
Ціннісне ставлення до праці |
„Знайомимось з маловідомими професіями”. |
|
«Держава потребує професіоналів». |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
«Злочин проти природи: відеофільм, відео ролики, комп’ютерні презентації тощо.
|
“Екологічною стежиною нашого краю ”.
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
„Традиційний народний костюм. Українська вишиванка”.
|
24 – День словянської писемності і культури. «Брати-просвітителі – Кирило і Мифодій» |
“Мистецькі уподобання моєї родини”.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
9 – День памяті та примирення. «Зі сплаву геройства і мертвих і живих писалось імя «перемога»»
|
18 – День Європи. «Що значить жити по європейськи»
|
23 травня – Свято Героїв. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками про проведення ЗНО |
Індивідуальні бесіди про навчання дітей, відвідування учнями школи. |
Робота батьківського активу: Організація останнього дзвоника |
|
Рейтинг класних колективів |
Розмова з класом щодо рейтингу |
Обговорення балу в порівнянні з іншими класами |
Розмова з класом, щодо їх місця в рейтингу
|
|
Індивідуальна робота з учнями, допомога шкільному і класному учн.самоврядув |
Провести аналіз пропусків уроків та захворюваності у ІІ семестрі. |
|
Винести подяку всім учасникам масових заходів у травні |
|
Результати виконання:
|
|
|
|
|