ХХІ століття стало ерою цифрових технологій, нанотехнології витісняють живий розум, роботи займають місця на ринку праці. Проте робот не буде лікувати ваші рани та душу, він не зможе навчити ваших дітей спілкуватися з ровесниками, співчувати, радіти, підтримувати. Саме людина залишиться назавжди на першому місці, як особистість, так і як член колективу. Профспілкова організація являє собою приклад колективу однодумців, які прагнуть покращити життя людини її добробут, захистити права.
Заклад загальної середньої освіти
Тур’я-Реметівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Профспілковий урок
«Профспілка – колектив однодумців».
Урок розроблено колективом авторів
Боярищева Н.В.
Воронич Л.М.
Лібра М.І.
2017
«Профспілка – колектив однодумців».
Мета уроку: закріпити знання учнів стосовно діяльності у сфері захисту соціально-економічних, трудових та культурних прав освітян. Визначити перспективи розвитку профспілки на майбутнє. З'ясувати, які можливості зможуть отримати майбутні студенти, вступивши у профспілку. Розвивати у дітей навички роботи в групах, висловлювати та відстоювати власну точку зору. Виховувати в учнів інтерес щодо майбутнього вступу до студентської профспілкової організації.
Виховна мета: формування життєвих компетентностней, виховувати серед молоді дух гуртування, взаємодопомоги, підтримки.
Тип уроку: Урок повторення й узагальнення отриманих знань
Хід уроку. Актуалізація опорних знань
Вступне слово вчителя: ХХІ століття стало ерою цифрових технологій, нанотехнології витісняють живий розум, роботи займають місця на ринку праці. Проте робот не буде лікувати ваші рани та душу, він не зможе навчити ваших дітей спілкуватися з ровесниками, співчувати, радіти, підтримувати. Саме людина залишиться назавжди на першому місці, як особистість, так і як член колективу. Профспілкова організація являє собою приклад колективу однодумців, які прагнуть покращити життя людини її добробут, захистити права.
Сьогодні, наш профспілковий урок буде проходити під загальною назвою «Профспілка – колектив однодумців». На попередньому уроці ви отримали необхідні знання з історії профспілки, познайомилися із її особливістю. Вам сьогодні потрібно продемонструвати свої знання, та закріпити їх для подальшого використання.
Перший етап уроку «Ротація по станціях».
Ми розділимо аудиторію на три команди. Ваше завдання полягатиме у наступному: на кожному столі у вас є ватман, де написано одне зі слів «Профспілка», «Колектив», «Однодумці». Ваше завдання полягає в тому, щоб зобразити, що на вашу думку означають ці слова. Команди приступають до роботи, потім за знаком змінюють робочі острівці. Після відбувається демонстрація проектів.
Другий етап уроку «Blended learning».
На попередньому уроці ви мали змогу дізнатися що таке профспілка, які її обов’язки, коли і ким було створено перші профспілки. Ви отримали домашнє завдання, яке зараз ми опрацюємо.
На домашнє завдання роздано картки
«Профспілка» |
«Колектив» |
«Однодумці» |
Історія |
Який він? |
Хто ми? |
Види |
Історія успішних колективів |
Що нас об’єднує? |
Сучасність |
Що є загрозою для колективу? |
Наш «Еверест». |
Третій етап уроку «Створення семантичної карти».
За допомогою здобутих знань про профспілки, їх особливості, структуру та види роботи вам пропонується створити Семантичну карту. Вона виглядатиме наступним чином:
Підведення підсумків
Отже, ми можемо зробити наступні висновки про діяльність профспілки:
Основні завдання профспілок:
Домашнє завдання
Написати статтю у журнал «Профспілкове життя».