Виховний план роботи Межирічківської філії Голованівського ліцею ім.Т.Г.Шевченка

Про матеріал
Пріоритетний напрямок виховної роботи: Забезпечення умов для розвитку системи виховної роботи, спрямованої на виховання креативної, життєво успішної особистості засобами позитивного мислення, спираючись на основні засади української національної школи-родини.
Перегляд файлу

 

 

ВИХОВНИЙ ПЛАН РОБОТИ

ЗАСТУПНИКА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ Межирічківської філії Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка Кондратюк Ольги Іванівни

 

 

 

 

Пріоритетний напрямок виховної роботи:

Забезпечення умов для розвитку системи виховної роботи, спрямованої на виховання креативної, життєво успішної особистості засобами позитивного мислення, спираючись на основні засади української національної школи-родини.

Основні завдання виховної роботи

  1. Створення виховного простору, який:

– сприятиме створенню, розвитку і забезпеченню ефективного функціонування виховної системи школи;

– формуватиме ціннісне ставлення особистості до себе, людей, природи, праці, мистецтва, держави, суспільства,  історичних, культурних і духовних надбань рідного краю та забезпечуватиме гармонійний розвиток особистості, її громадянську та соціальну активність;

– сприятиме становленню, створенню і розвитку дитячих і молодіжних громадських організацій та об’єднань як осередків формування громадянської  і соціальної активності особистості;

– підвищить рівень професійної компетентності й майстерності педагогічних працівників, сприятиме популяризації  ефективного  педагогічного досвіду роботи з проблем виховання й організації життєдіяльності учнівських колективів;

– активізує творчий  потенціал педагогів у виборі методів, форм, засобів, технологій виховання;

  1.               Використання різноманітних активних форм виховної роботи з учнями, спрямовані на виявлення та розвиток їх творчих здібностей, формування їх ціннісних орієнтирів в рамках обласної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» та згідно з програмою «Обдаровані діти – надія України».
  1. Утвердження співробітництва педколективу, учнів, батьків та громадськості у вирішенні завдань школи – родини шляхом включення батьків у спільну з дітьми діяльність.

 

МЕТА: забезпечення умов для вільного розвитку школяра, його творчих, інтелектуальних, фізичних здібностей, громадянське виховання патріотичних якостей особистості шляхом залучення до різноманітних форм і видів творчої діяльності завдяки створенню виховної системи в умовах соціалізації особистості громадянського суспільства.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           Січень

Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства

Мета: утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей, поваги до культурного та історичного минулого України.

Кредо: Україно моя, ти у серці- одна.Ти для мене- найкраща у світі.

 

 

22.01 - День Соборності України

29.01 – День пам’яті загиблих під Крутами

№ п\п

Дата

ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ

Напрям виховної роботи

Відповідальний

Примітка про виконання

54

01.01 – 15.01

Робота згідно плану зимових канікул (за окремим планом)

 

Класні керівники

 

52

10.01

Таланти багатодітної родини

Сприяння творчої особистості дитини

ЗДВР

 

53

Протягом місяця

Перегляд та обговорення докумен-тальних та художніх  кінофільмів на правову тематику.

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

    

 

54

19.01

Бесіда

«Правила поведінки біля зимових водоймищ».

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

55

22.01

Виховний захід « Школа має талант»

Сприяння творчої особистості дитини

Педагог – організатор

Класні керівники

 

56

22.01- 26.01

Проствітницькі заходи, щодо протидії булінгу у закладах освіти:

- виготовлення плакату « Ми всі особливі»;

- тренінги: «Чому так стається», «Скринька безпеки», «Я зможу допомогти»

- виготовлення буклетів: « Stop булінг!»

Ціннісне ставлення до людей

Педагог – організатор

Практичний психолог

Класні керівники

Вчитель інформатики

 

57

22.01

До дня Соборності України лінійка «Хай квітне наша Україна !»

-Проведення виховних годин до Дня Соборності України «Діти єднають Україну»

-Організація і презентація тематичної виставки літератури  у шкільній бібліотеці

- « Славетний день в історії України»

(до Дня Соборності України)

Ціннісне ставлення до суспільства та держави

Вчитель історії та права

Класні керівники

Бібліотекар

 

58

25.01

Акція годівничка « Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити»

Ціннісне ставлення до природи

Вчителі молодших класів

 

59

26.01

Повторення ПДР.

     Бесіда

     «Увага – ожеледиця!»

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

60

29.01

  Тематична лінійка (29 січня – День пам’яті загиблих під Крутами)

Ціннісне ставлення до держави та суспільства

Педагог-організатор

 

61

29.01

 Загальношкільний рейд «Скажімо  «Ні» запізненням »

Ціннісне ставлення до держави та суспільства , до себе

Учнівське самоврядування

 

62

Протягом місяця

Профілактична робота з учнями, які потребують особливої уваги. (перевірка даних соціального паспорту школи та класів)

 

    Класні керівники

 

63

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

Педагогічні працівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства

Мета:  підвищення престижу військової служби як виду державної служби, визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;  усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;  визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього

Кредо. Вітчизна — це не хтось і десь, Я — теж Вітчизна.

 

 

14.02 – День св. Валентина

14.02 – 15.02 – День Афганської війни

20.02 – День Небесної Сотні

п\п

Дата

З м і с т

Напрям

роботи

Відповідальні

Примітка про виконання

 64

01.02 – 05.02

Тиждень сприяння здоровому способу життя «Найбільше багатство – здоров’я »:

-Акція «Здоровим бути модно!»;

- Конкурс учнівських карикатур «Шкідливі звички та їх наслідки»

Ціннісне ставлення до себе

Педагог-організатор

Класні керівники

Учнівське самоврядування

 

65

02.02

Бесіда на тему:"Профілактика ДТП в зимовий період"

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

66

09.02

Бесіда на тему:"Попередження трагічних наслідків пожеж.

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

67

 

 

68

12.02

 

 

15.02

Відзначення Дня Святого Валентина:

Поштова скринька «Святкові валентинки» (5-11 кл.)

Тематична лінійка : «Афганістан- ти серця мого біль»

Перегляд відеосюжетів:

Інформаційна хвилина:

«15 лютого- День пам′яті героїв-афганців»

Сприяння творчому особистості учня

Ціннісне ставлення до себе, до держави, суспільства

Учнівське самоврядування

 

Педагог-організатор

 

69

16.02

Бесіда

      Обережно! Тонкий лід!

      Чим загрожують нам бурульки.

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

70

19.02

Виховні заходи до Дня пам’яті Небесної Сотні:

- виховний захід;

- виставка фотографій;

- перегляд відео – сюжету « Небесна сотня», « Майдан»

Ціннісне ставлення до себе, до держави, суспільства

Педагог - організатор

Учнівське самоврядування

 

71

23.02

Бесіди – поради про перебування на свіжому  повітрі

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

72

Протягом місяця

Виховні години:

- « Своє здоров’я бережу, сам собі допоможу;

- « Здоров’я- це дар»

- « Бережи себе»

- « Небезпека нашому здоров’ю»

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

 

73

Протягом місяця

Бесіди медсестри « Ми народженні, щоб нести відповідальність за своє здоров’я, життя, істинну любов» ( з проблем ст.вих.)

Ціннісне ставлення до себе

Медичний працівник

 

74

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

ЗДВР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

Місячник  ціннісного  ставлення до праці

Мета: передбачає усвідомлення дітьми соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.

Кредо. Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе.

 

08 березня – Міжнародний жіночий день

09 березня -  Шевченківській день

п\п

Дата

З м і с т

Напрям

роботи

Відповідальні

Примітка про виконання

75

01.03

Бесіда «Безпека руху велосипедиста»

Повторення ПДР.

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

76

07. 03

Заходи до Міжнародного жіночого дня:

Святкові вогники: «У світі усе починається з мами» (1-5кл)

Конкурс газет – вітань «8 Березня- свято весни» (5-11 кл.)

Святкове привітання «Зі святом вас, дівчата»

************************************

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури

Класні керівники   

Вчителі молодших класів

Педагог - організатор 

 

77

08.03

Шевченківська декада  у школі  “Слово, пісне, душа  Кобзарева, ви – окраса і суть нашого  життя”.

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури

Вчителі української мови та літератури

 

78

08.03

Бесіда «Правила безпечного користування газовими приладами»

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

79

12.03

Виховні години «Повага – ниточка, що з’єднує покоління».

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури до держави та суспільства

Класні керівники

 

80

15.03

Бесіда Консультація запобігання застудним захворюванням

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

81

Протягом місяця

Круглий стіл:

  1.  «Сьогодення і майбутнє України і української книги»
  2. «Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, світ електронних словників, електронна культура, термінологічні довідники»

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури

Класні керівники

 

82

22.03

Бесіда «Дотримання правил протипожежної безпеки під час весняних канікул» Правила безпечної поведінки під час весняних канікул

Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах:     - повторення ПДР,     - правила надання першої допомоги при потраплянні у відкриту водойму

 

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

83

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

Педагогічні працівники

 

 

 

 

 

         План роботи на весняні канікули

                   № п\п

 

Дата

Час і місце проведення

 

Назва заходу

1.

25.03.2024

10.00

Операція «Затишок». Генеральне прибирання класу

2.

26.03.2024

10.00

Тренінг «Вчимося знаходити гарних друзів»

3.

27.03.2024

10.00

Навчальний проект «Україна через 5 років »

4.

28.03.2024

10.00

Виготовлення планеру «Мої плани на майбутнє»

5.

29.03.2024

10.00

Прогулянка весняними стежками рідного краю

 

 

 

 

 

 

Квітень

Місячник  ціннісного ставлення до природи

Мета:  забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема

Кредо. Людина – не цар пррироди, а її дитя, і вона повинна ставитися до неї, як до матері.

 

22.04 – День Землі

26.04- Чорнобильська трагедія

 

З м і с т

Напрям роботи

Відповідальні

Примітка

84

05.04

Усний журнал „Обов'язки малих українців".

Ціннісне ставлення до держави та суспільства

Вчителі молодших класів.

 

85

05.04

Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед початком навчальних занять.

Конкурс вправ ранкової гімнастики. Ігри, змагання на шкільному подвір’ї

Бесіда

«Чисте повітря »

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

86

08.04-12.04

Тиждень безпеки дорожнього руху:

- Провести Єдиний урок з правил дорожнього руху «Мій шлях до школи»;

- Шоу-вікторина знавців правил дорожнього руху «Чи знаєш ти обов`язки та права пішоходів?»

Ціннісне ставлення до себе

Вчителі молодших класів

Класні керівники

Педагог-організатор

 

87

12.04

Бесіда

«Основні правила руху велосипедистів, правила дорожнього руху»

 

Ігри на подвір’ї школи.

Контроль за роботою чергових.

Дихальна гімнастика на свіжому повітрі

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

88

16.04

Операція ЧП (чистота та порядок) (упорядкування  пам’ятників,  тетиротії школи).

Ціннісне ставлення до праці

Класні керівники

Педагог – організатор

Учнівське самоврядування

 

89

19.04

Бесіда

«Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ».

Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах.

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

90

22.04

Виховний захід «День Землі»

змагання Еко – бригад:

- кращий « Еко – костюм»

- кращий «Еко – проект»

- кращий « Еко – виріб»

- краща « Еко – газета»

- команда « Глядацьких симпатій»

Ціннісне ставлення до природи

Педагог – організатор

 

 

91

23.04

Еко – виставка

 учнівських мод екологічного одягу, зробленого із пластикових пакетів, старих джинсів, минуло-річних  газет, кульків для сміття під девізом «Мистецькій утилізації підлягає практично все…"

Ціннісне ставлення до природи

Педагог-організатор

 

92

26.04

Тематична лінійка “Чорнобиль – біль України”.

Ціннісне ставлення до природи

Педагог-організатор

 

93

26.04

Бесіда «Аварії, катастрофи та стихійні лиха. Засоби захисту та надання першої допомоги»

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дитини

Класні керівники

 

94

Протягом місяця

Виставка Великодніх писанок «Яйце-райце».

Ціннісне ставлення до мистецтва та к культури

Вчитель трудового навчання

Педагог - організатор

 

95

Протягом місяця

Виховні години «Якщо хочеш змінити світ на краще, починай робити це сьогодні».

Ціннісне ставлення до родини та людини

Класні керівники

 

96

Протягом місяця

Виховні години:

- « Бережи Землю»

- « Не сміти – природу бережи»

- « Ти і довкілля»

Ціннісне ставлення до природи, до себе

Класні керівники, вчителі молодших класів

 

97

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

ЗДВР

 

 

 

Травень

Місячник  ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей

Мета:  виховання поваги до батьків, сім’ї, родини;  усвідомлення цінностей соціального спілкування;  формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; формування уміння і навичок подолання конфліктів

  • Кредо. Без сім'ї і свого роду – немає нації, народу.

 

08.05 – День перемоги

17.05 – День Вишиванки

п\п

 

З м і с т

Напрям роботи

Відповідальні

Примітка

75

03.05

Відзначення Дня Європи: проведення бесід для учнів

«Об’єднана Європа й Україна – колективна безпека»

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе

Класні керівники

 

76

08.05

Тематична лінійка до Дня Перемоги:

«Подвиг непідвладний часу»

Виготовлення листівок

 «ПАМ'ЯТЬ ВІЙНИ – ЦЕ ПАМ'ЯТЬ СЕРЦЯ!»

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе

 Педагог-організатор

Класні керівники

 

77

10.05

Бесіда «Інфекційні хвороби. Чистота – запорука здоров'я!»

Естафета висловлювань «Вітаміни навколо нас »

 

Ціннісне ставлення до родини та людини

Класні керівники

 

78

травень

Районний етап гри «Джура»

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе

Педагог-організатор

 

 

79

Травень

Свято  «Прощавай  Букварику». 

Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури

Войченко Л.І.

 

80

17.05

Бесіда

«Правила безпечної поведінки під час грози:»

 

Ціннісне ставлення до родини та людини

Класні керівники

 

80

20.05

Флешмоб до Дня Вишиванки

Ціннісне ставлення д

о держави суспільства до себе

Педагог – організатор

 Учнівське самоврядування

 

81

24.05

Бесіда          Правила безпечної поведінки на воді.

 

Ціннісне ставлення до родини та людини

Класні керівники

 

82

24.05

Випуск тематичних стіннівок «Школо, прощавай, нас не забувай!»

Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури

Учнівське самоврядування

 

83

31.05

Свято  «Останнього  дзвоника»

Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури

Педагог - організатор

 

 

84

31.05

Інструктаж з безпеки життєдіяльності  під час навчальної практики та напередодні літа.

Бесіда Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул.

Бесіда           Правила безпечної поведінки на дорогах під час навчальної практики та літніх канікул.

Бесіда          Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час навчальної практики та літніх канікул.

 

Ціннісне ставлення до родини та людини

Класні керівники

 

 

85

Протягом місяця

Підготовка випускного вечора

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе до родини

Заступник та педагог-організатор

 

 

86

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

Педагогічні працівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Плани на канікулах за окремим графіком

-Практика за окремим планом

ТЕМАТИКА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

1-4 класи:

  1. Співпраця школи та родити у формуванні соціальної та суспільної активності наших синів і дочок.
  2. Філософія дитячого щастя за В. О. Сухомлинським.
  3. Здоров’я дитини. Діти, телебачення та комп’ютер. Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я молодших школярів.
  4. Чим дітей приваблює двір? Як навчити дітей на сумнівні пропозиції говорити «Ні».

5-8 класи:

  1. Типові помилки у сімейному вихованні. Як їм запобігти?
  2. Чому перехідний вік є важливим? Як виховувати в учнів підліткового віку інтерес до набуття знань?
  3. Зайнятість підлітка в позаурочний час. Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок (паління, вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин тощо)
  4. Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання. Нездібних дітей не буває.

9 клас:

  1. Конфліктні ситуації підлітків з батьками та вчителями. Індивідуальний підхід батьків до особистості підлітка.

Виховання морально стійкої і вольової людини.

  1. Підготовка старшокласника до складання іспитів і обрання майбутньої професії.
  1. Роль сім’ї у вихованні здорового майбутнього нації.
  1. Роль батьків у вихованні успішної громадянки, сім’янина, особистості.

 

docx
Додано
31 серпня 2023
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку