Виховний план з учнями 2 класу НУШ на 2 семестр
2019-2020 н.р.
Січень
Термін провед. Зміст вихов. діяльності |
І - ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень 15.01.-19.01. |
І V тиждень 20.01.-26.01. |
V тиждень 27.01.-31.01. |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
КАНІКУЛИ |
Ранкова зустріч «Що таке цінності?» |
|
Прес-шоу «Милосердя в нашому житті» |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РО- ДИНИ,ЛЮДЕЙ |
5 хвилин з мистецтвом «Різдво – родинне свято» |
Ранкова зустріч « Що найдорожче у світі?» |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Акція «Годівничка» |
Бесіди: «Бджілка мала, а й та працює» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Година милування природою
|
Вікторина «Подорож у світ зимових загадок» |
Ранкова зустріч «Охорона природи» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
Фотовиставка «Наша допомога птахам» |
Конкурс до Всесвітнього дня ювеліра «Моя найкраща прикраса» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТ. ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
«Скажімо наше дружнє «Ні!»усім пожежам на Землі!» |
До Дня Соборності України: Година спілкування «Соборність в душах – єдність у серцях»
|
Година спілкування «Коли стають до зброї діти – народ цей не перемогти» (до Дня пам’яті героїв Крут) |
||
|
Ціннісне ставлення особистості до істор.,культ.і дух. надбань рідного краю
|
|
Ранкова зустріч «Народні традиції та народні свята» |
Ранкова зустріч « Памꞌятки природи і культури» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Інд. бесіди з учнями «Як ти провів зимові канікули»
|
Година психолога «Розвитик емоційно-вольової сфери молодшого школяра» |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями допомога (в навчанні) |
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Бесіда « Дорога з дому до школи та з школи додому» |
Бесіда «Обережно! Слизька дорога!» |
Бесіда «Правила загартування» |
||
Робота з батьками
|
|
Засідання батьківської ради . Планування роботи на ІІ семестр |
Школа для батьків « Як допомогти дитині стати уважною». |
Батьківські збори “Як перетворити читання в захоплення? ”. |
|
Лютий
Місячник санітарно-просвітницької роботи «Ти і твоє здоровꞌя»
Термін провед. Зміст виховної діяльності
|
І тиждень 03.02 – 07.02. |
ІІ тиждень 10.02. – 14.02 |
ІІІ тиждень 17.02. – 21.02 |
ІVтиждень 24.02. – 28.02. |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
День безпеки в Інтернеті Година спілкування «Інтернет – це частина твого життя,зроби його безпечним» |
Ранкова зустріч «Чи може людина жити без бажань?»
|
Ранкова зустріч «Про що я мрію?» |
Класна година «Чистота рук – запорука здоров’я » |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Ранкова зустріч «Чому не можна жити без правил?»
|
|
Акція до Дня соціальної справедливості «Назустріч людям» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Усний журнал «Калейдоскоп професій» |
День комп’ютерника Інтерактивна гра «Поле чудес» |
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Створення книги «Будь природі другом» |
Тематичний діалог «Червона книга – для кого?» |
Міжнародний день полярного ведмедя « Цікавинки про ведмедя» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Екскурсія в бібліотеку «Українські народні казки» |
Конкурс на кращу Валентинку до Дня святого Валентина «Серце в подарунок» |
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Героїко-патріотичні читання «Ті спогади,то вічний серця біль» |
«День пам’яті небесної сотні. Герої не вмирають» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до істор.,культ.і дух. надбань рідного краю |
|
Свято зустрічі весни. Стрітення. |
|
Досліджую медіа «У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна» |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями «Моя поведінка на перервах» |
Бесіда « Як тренувати пам’ять і увагу». |
Година психолога «Дослідження емоційної напруги в учнів» |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
|
Бесіда «До чого можуть призвести шкідливі звички» |
Бесіда « Будь обережним під час ожеледиці»
|
Інтерактивна гра « Як не захворіти на грип» .
|
|
Робота з батьками |
|
Бесіда – консультація « Чи є розбіжності між тим , що говорить дитина , і тим, що вона робить»
|
Консультації для батьків. Індивідуальні бесіди з батьками учнів. «Творче вираження школяра»
|
|
Березень
«Місячник захисту первоцвітів».
Місячник родинно-сімейного виховання
Термін провед. Зміст виховної діяльності |
І тиждень 02.03 -06.03 |
ІІ тиждень 10.03. – 13.03. |
ІІІ тиждень 16.03. – 20.03 |
ІVтиждень
|
||||
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Ранкова зустріч «Як я спілкуюся з ровесниками?» |
Конкурс декламаторів поезії «Невмируще слово Кобзаря» |
Інструктаж на канікули з правил пожежної безпеки . Вікторина «Правила поводження з електроприладами» Бесіда «Вулиця не любить несподіванок»
|
КАНІКУЛИ |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Свято весни «У жінці все від Божої любові» |
|
Виховний захід «7 кольорів щастя» |
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
Ранкова зустріч « Чи можу бути я винахідником?» |
|
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Хвилинка інформації: « 1 березня – всесвітній день кішок» |
|
День Землі Виставка малюнків «Перші весняні квіти» |
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виставка-конкурс «Найкраще привітання для мами» |
Уроки ввічливості : «Що означає бути вихованим» |
Інструктаж з ТБ: «Збереження життя та здоров’я дітей під час весняних канікул» |
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Година спілкування «Шевченкова весна» |
Літературні читання «Ми українці» |
|
||||
|
Ц. ст. до істор.,культ. і духов.надбань рідного краю |
Національні свята та обряди «Свято зустрічі весни. Масляна» |
|
|
|
|||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями «Кілька слів про дружбу»
|
Година психолога «Психологічні ігри для розвитку та зняття напруги»
|
Повторення правила загартовування повітрям.Вправи збереження зору. |
|
||||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Бесіда «З вогнем не грайся!» |
|
Інструктаж з ТБ: «Збереження життя та здоров’я дітей під час весняних канікул» |
|
||||
Робота з батьками |
Бесіда «Особливості спілкування з дитиною». |
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів |
Батьківські збори «Телевізор у житті людини» |
|
||||
Квітень
Місячник охорони навколишнього середовища
Термін провед. Зміст вих. діяльності |
І тиждень 30.03-03.04. |
ІІ тиждень 06.04. – 10.04. |
ІІІ тиждень 13.04. – 17.04 |
ІVтиждень 21.04. – 24.04. |
V тиждень 27.04.-30.04. |
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІС СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
|
Весела ранкова зарядка до Дня здоров’я |
Заочна подорож « Весняна казка» |
|
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Виховні заходи до Дня сміху «Жменька сміху всім на втіху» |
Конкурс малюнків «Чарівна квітка мудрості» для бабусь. |
|
|
Ранкова зустріч «Як ставитися до інших?» |
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Хвилинка інформації: «2 квітня – день дитячої книги» |
|
День довкілля шкільна толока «День добрих справ. Зробимо нашу школу привітною» |
|
Рейд «Чистий клас» |
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Класна година «Для чого потрібні квіти?» Про бережливе ставлення до природи |
Ранкова зустріч «Як Сонце впливає на сезонні явища в природі?» |
Інформаційна хвилинка: «22 квітня – всесвітній день Землі» |
Виставка малюнків « Бережи первоцвіти» |
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Хвилинка інформації : «1 квітня – День сміху» |
|
Брейн- ринг « Що я знаю? |
Виставка «Великодні візерунки» |
|
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТ. ОСОБИСТ. ДО істор.,культ. І духов.над- бань рідного краю |
Ранкова зустріч «Звідки пішла назва мого села?» |
|
|
Захід-спогад «Чорнобиль немає минулого часу». До Дня пам’яті Чорнобильської трагедії. |
|
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Бесіда «12 квітня – день Космонавтики» |
|
|
Бесіда «У дружбі наша сила» |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають труднощі у спілкуванні з однолітками |
Інформаційна хвилина «З дитинства знай свої права та обов’язки» |
Година психолога «Розвиток пізнавальних процесів школярів»
|
Індивідуальні бесіди з учнями «Як досягти успіху в житті
|
|
|
|
|
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Профілактика дитячого травматизму під час рухливих ігор»
|
Година спілкування «Пригоди маленьких зубчиків»
|
|
|
Гра-тренінг «Світлофор гарної поведінки» |
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда – консультація «Проблеми спілкування батьків і дітей, педагогічний такт батьків.» |
|
|
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів |
|
|
|
|
|
Травень
Термін проведення Зміст виховної діяльності |
І тиждень 04.05 – 08.05. |
ІІ тиждень 12.05.- 15.05. |
ІІІ тиждень 18.05. – 22.05. |
ІVтиждень 25.05.- 29.05. |
|||
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
|
Ранкова зустріч «Життя- найвища цінність кожної людини» |
Класна година . Уявна подорож «До міста Ввічливих» (зупинки: Доброта, Помагайчик, Дружба). |
Класна година Чаювання, прощання з класом на літні канікули. |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Ранкова зустріч « Правила доброчинності» |
Інформаційна хвилинка: 15.05 – міжнародний день сім’ї |
|
Спортивна естафета «Веселі старти» для учнів 1-3 класів 20.05 |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Акція «Прикрась шкільну клумбу»
|
|
|
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Інформаційна хвилинка: «3 травня – день Сонця»
|
|
Ранкова зустріч «Людина- частина природи» |
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
Конкурс листівок до Дня матері |
Конкурс фото стіннівок «Моя сім’я – моя родина» |
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Акція: «Вишиванка – генетичний код українців» |
Ранкова зустріч «Людина- частина суспільства» |
Свято Останнього дзвоника |
|||
|
ЦІННІСНЕ СТ. ОСОБИСТ. ДО істор.,культ. І духов.над- бань рідного краю |
Класна година « 9 травня – День Перемоги»
|
|
|
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
Година психолога «Психологічні ігри та вправи для загального розвитку»
|
Інд.бесіда з . «Що ти любиш читати»
|
Підсумки життєдіяльності класного колективу за навчальний рік / відзначення кожного учня/. |
|||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: Бесіда«Місця для безпечних ігор |
Інструктаж з санітарії та гігієни Бесіда «Алергічні реакції від укусів комах» |
Повторення правил поведінки учнів влітку. Бесіда «Роль спорту у житті людини» |
Інструктаж з ТБ: «Збереження життя та здоров’я дітей під час літніх канікул»» |
|||
Робота з батьками |
|
Індивідуальні бесіди з батьками невстигаючих учнів |
Батьківський всеобуч « Ігри дітей вдома»
|
Батьківські збори «Перегортаючи сторінки» Підсумки навчального року. |
|||