Виховний захід: "Безпека понад усе","Тиждень безпеки життєдіяльності"

Про матеріал
Позаурочний виховний захід,командна гра, для проведення тижнів безпеки у закладах освіти. Підвищує цікавість,відповідальне ставлення до збереження життя, здоров`я та безпеки серед учнівської молоді.
Перегляд файлу

Виховний позаурочний захід «Безпека понад усе», «Тиждень безпеки життєдіяльності»

Командна гра.

Ведучий:Ми раді вітати всіх вас! Сьогодні, як ніколи, підвищується увага до питань безпеки, де кількість різноманітних  надзвичайних ситуацій постійно зростає. Життєво необхідно збагатити  дітей знаннями, вміннями і розумінням важливості збереження власного життя і здоров’я.

Визначаймося зі складом команд! (жеребкування – торбинка з кольоровими папірцями). Згуртовуємося у команди за кольором.

Жовті команда №1, сині  команда №2.

         Звучить музика, команди визначаються зі складом.

  Ведучий:Зі складом команд ми визначились.Прошу  команди привітати один  одного,зайняти свої місця. Визначаємось з назвою команд. На столі,перед вами є літери, які ви маєте скласти і отримати назву своєї команди. (складають слова)

Сьогодні з нами  працюють незалежне журі у складі:

Увага команди! Знайомимось з правилами гри та правилами гри у команді.

І раунд.Назва “Хто перший”  Він складається з 15 усних запитання . Звучить запитання , якщо ви знаєте відповідь, тиснете на кнопку кульки ,якщо ні маєте хвилину на роздуми.Кожна вірна  відповідь оцінюється у 2 бали.

Уважно вислухайте все запитання повністю, не допустивши фальстарту. Лише потім ви маєте на обговорення 1 хв.,далі відповідаєте. Якщо  одна з команд поспішила з відповіддю право заробити 2 балів отримує команда суперниця. Всім зрозуміло ? Стартуємо!

Увага ! запитання 1.

-Яким повинен бути доступ до пожежного інвентарю та обладнання, під’їзди до будівель, на випадок пожежі у школі чи багатоповерхівці ? (вільним)

-Де потрібно спалювати сміття, розпалювати багаття на територіі школи?( Категорично забороняється)

-Куди найчастіше влучає блискавка?(У поодинокі,високі об'єкти,предмети, високе дерево,тощо);

-Про що можна  розмовляти з водієм під час руху?( не розмовляти,не відволікати)

-Навіщо потрібні світловідбивачі на велосипеді, флікери на пішоходах? (для безпеки,щоб бачили водії,в якому напрямку   рухається велосипедист; флікери-щоб бути помітним на дорозі)

-До чого може призвести пошкоджена ізоляція на електродротах?

( до пожежі, до короткого замкнення, ураження струмом)

-3 якою максимальною швидкістю повинен рухатися транспорт у населеному пункті? (Не більш ніж 50 км/год)

-Чи можна гасити електроприлади або електромережу, що горять,  водяним та водо-пінним вогнегасниками? (Ні, якщо вони під напругою. Перед гасінням їх слід знеструмити)

-Чому у дитячих закладах двері приміщень відчиняються назовні? (Тому, що у такому випадку при евакуації не створюється велике скупчення людей).

 

-Яка діжка є найнебезпечнішою: наповнена бензином чи порожня, у якій раніше зберігався бензин? (Порожня: в ній може створитися вибухонебезпечна концентрація парів бензину зкиснем(повітрям)).

-Чи можна вмикати світло, відчувши запах газу? (Ні, через те, що при вмиканні світла може виникнути іскра, що при наявності газу може спричинити вибух).

-Чи вірно, щоб  діти на велосипедах чи пішки,  на заміських дорогах уночі,  рухалися на зустріч руху транспорту? (не повинні рухатись взагалі,категорично заборонено)

-Яке положення регулювальника забороняє рух усім учасникам ? (Рука піднята вгору)

-Як погасити палаючий на людині одяг? (Потрібно зупинити його, повалити на землю,притиснути, збиваючи полум’я. Можна накрити  ковдрою. Застереження:повинні берегтися отруєння продуктами горіння та чадним газом у приміщенні).

-Чому не можна проводити хімічні досліди непередбачені  інструкцією? ( не знаємо ,які наслідки можуть бути, від проведених експериментів,і чим буде супроводжуватись  хімічна реакція))

Художній виступ.

Слово лічильній комісії.

 

ІІ раунд.Блок1 Відеозапитання (підготовлені заздалегідь)
По два  відеозапитання кожній команді(1бал за кожну вірну відповідь);

Орієнтовні запитання:

-назвати вид надзвичайної ситуації;

-види загроз під час купання у заборонених водоймах;

-наслідки необережного поводження з вогнем у лісі;

-загрози переповненого громадського транспорту;
Блок 2- "Життєві ситуації. Маєте можливість відповісти на 2 запитання і отрмати : 2бали -повна відповідь,не повна- 1 бал..

 Блок 2  «Життєві ситуації»

Якими будуть ваші  дії, якщо  стали свідком ДТП?(викликати 103,102, допомогти потерпілим,  запам`ятати номер машини, марку, запам`ятати ситуацію, зняти відео,зробити фото);

Як потрібно діяти, якщо ви вдома розбили ртутний градусник?(Закрити органи дихання,щоб не вдихати пари ртуті, відкрити вікно, обережно зібрати ртуть у склянну банку,не торкаючись руками, закрити кришкою, провітрити кімнату,вологе прибирання,віднести у безпечне місце, пункти прийому сміття,екологічну службу);

Назвіть правила зберігання засобів побутової хімії.(у спеціальній шафі,подалі від дітей,вогню,слідкувати за цілісністю упаковок та етикеток);

4. Людину уразило струмом, ваші дії?( Не чіпати руками ні дріт,ні людину,знеструмити,прибрати уражуючий фактор,викликати 103, визначити стан потерпілого,при потребі-непрямий масаж серця,штучне дихання);

Музичнапауза

Слово лічильній комісії.

ІІІ раунд Бліц «Далі, далі, далі…»

(питання відповідно до вікової категорії гравців)

музична пауза(виступ учнів)

Ведуча: Молодці команди. Слово нашому журі, для підведення підсумків.

Підсумок,нагородження.

Ведуча: Виховання здорового покоління, зі сформованою культурою безпечної поведінки(здоров`язберігаюча компетентність) та засвоєним алгоритмом дій в умовах конкретної надзвичайної ситуації - одне з пріоритетних завдань сьогодення.Дбайте про безпеку та власне здоровя.

 

docx
Додав(-ла)
Стрижак Алла
Додано
23 грудня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку