Виховний захід Брейн-ринг «Це повинен знати кожний!» (дії населення у надзвичайних ситуаціях)

Про матеріал

Мета заходу: поглибити знання з питань цивільного захисту та про надзвичайні ситуації, розвити навички самозахисту та взаємодопомоги.

Сценарій заходу містить матеріали, які дуже просто пояснюють дітям проавила поведінки при НС. За допомогою відео фрагментів можно розгляниту основні помилки, що роблять люди в панічному стані.

Перегляд файлу

ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №12  І-ІІІ СТУПЕНІВ

ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Описание: C:\Users\зебра\Desktop\img054.jpg

 

 

Виховний захід 

Брейн-ринг

«Це повинен знати кожний!»

(дії населення у надзвичайних ситуаціях)

 

 

 

                   Вчитель Врядник І.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 р.


Тема: «Це повинен знати кожний!»

Мета:

- поглибити знання дітей  з питань цивільного захисту, про надзвичайні ситуації;

- розширити знання про землетрус, буревій,  пожежу, пропагувати протипожежну безпеку;

- сформувати уявлення про причини їх виникнення, наслідки, права та обов’язки людини під час НС;

- стимулювати розвиток витривалості, мужності, рішучості, кмітливості;

- розвивати навички самозахисту та взаємодопомоги;

- виховувати почуття відповідальності за свої вчинки.

Обладнання:  презентація «Це повинен знати кожний!», мультфільми «Однажды в лесу», «Небезпечні знахідки», предмети для гри «Брейн-ринг» та «Чорна скринька», мультимедійна дошка, ноутбук, засоби індивідуального захисту. 

 

Хід заходу

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети.

Вчитель.

Діти, сьогоднішній захід присвячений Дню цивільної оборони в школі. Тому тема нашого заходу: «Це повинен знати кожний!».

Життя, на жаль, не завжди протікає спокійно. Щодня ми з вами слухаємо новини. Скільки серед них прикрих, нещасних випадків, які зненацька спіткали мирних громадян.

Але, як важливо при надзвичайних ситуаціях, щоб сама людина не розгубилася, взяла себе в руки і пригадала, як поводитися за таких обставин, як врятуватися самій і допомогти іншим. Дуже важливо усвідомлювати й те, що є рятувальні служби, які допомагають подолати надзвичайну ситуацію, і не залишать вас один на один зі своєю бідою.

Тому, мета нашого заходу поглибити знання з питань цивільного захисту та про надзвичайні ситуації, розвити навички самозахисту та взаємодопомоги.

(Слайд 1)

ІІІ. Робота за темою.

Вчитель.

Сьогодні ми разом проведемо гру «Брейн – ринг», присвячену темі цивільного захисту. Хочу представити дві команди: команда «Рятувальники» і команда «Пожежники».

(капітани команд представлять свої команди)

За кожну правильну відповідь  команда буде отримувати зірочку.

Перший конкурс «Чорна скринька»

Вчитель.

У цій скриньці знаходиться засіб індивідуального захисту, який повинен бути у кожній родині і його ми використовуємо під час виникнення надзвичайної ситуації.

(команди відгадують – ватно-марлеву пов’язку)

(Слайд 2)

Другий конкурс «Відео з дитинства»

Вчитель.

А зараз ми переглянемо відео з дитинства. Будьте уважними і дайте відповіді на мої питання.

(Слайд 3-4)

Вчитель.

Що означає гудок у даному фрагменті мультфільму?

(Слайд 5)

Які надзвичайні ситуації показані у даному фрагменті?

(Слайд 6)

Які помилки допустили звірята?

(Слайд 7-8)

Як діяти під час повені, урагану, землетрусу, витоку газу, пожежі?

(Слайд 9-10)

Назвіть засоби індивідуального захисту.

(Слайд 11)

Завершуючи конкурс, давайте послухаємо поради мудрої сови.

(Слайд 12)

 

Вчитель.

Поки підводяться підсумки конкурсів, пропоную переглянути  відеоролик «Небезпечні знахідки»  (Соціальна реклама по заказу МНС)

(Слайд 13-14)

Вчитель.

Отже, ви повинні запам’ятати: КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ПІДНІМАТИ БУДЬ-ЯКІ ПРЕДМЕТИ, ОСОБЛИВО ЗАЛИШЕНІ БЕЗ НАГЛЯДУ!

 

Третій конкурс «Бліц-турнір»

Вчитель.

У цьому конкурсі потрібно не тільки дати вірні відповіді, а й зробити це швидше за ваших суперників.

 Питання:

Що позначають звуки гудків і сирен? Що треба робити?

Що таке стихійне лихо? Які стихійні лиха ви знаєте?

Що таке надзвичайна ситуація?

Як діяти при землетрусі?

Як діяти якщо знайшли вибухонебезпечні предмети? 

Чим захищати органи дихання від отруйних речовин?

(Слайд 15-22)

Підведемо підсумки конкурсу.

Четвертий конкурс «Конкурс капітанів»

Прошу капітанів підійти до столу і отримати завдання.

(Слайд 23-26)

1 капітан.

Теоретичне  завдання: На автобусній зупинці ви помітили чужу спортивну сумку. Можливо, в ній знаходиться вибуховий пристрій. Що робити?

Практичне завдання: Правила користування респіратором.

2 капітан.

Теоретичне  завдання: У кінотеатрі чути крик про пожежу.
Всі метушливо кинулися до виходу.  Що робитимете ви?

Практичне завдання: Правила виготовлення ватно-марлевої пов'язки.

 

Вчитель.

Прийшов час підвести підсумки нашого заходу.  Прошу капітанів порахувати кількість отриманих зірочок.

IV. Підсумок.

Отже, за нашими підрахунками, обидві команди набрали  рівну кількість зірочок. Дякую всім за активну участь і сподіваюсь, що ви отримали важливі знання про те, як потрібно діяти у надзвичайних ситуаціях.

Дякую за увагу.

 

 

 

 


 

 

 

Описание: C:\Temp\Rar$DIa6492.3128\static_qr_code_without_logo.jpgОписание: C:\Temp\Rar$DIa6432.31691\static_qr_code_without_logo.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Горенчук Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
1964
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку