Виховний захід на тему “ Чи гарний Я друг ?”
Мета : продовжувати формувати загальнолюдські та духовні цінності. Ознайомлювати дітей з моральними рисами та видами характеру, підвищувати самооцінку, розвивати здібності до емпатії, бажання спілкування, формувати доброзичливе ставлення до людей.
Завдання : формувати навички доброзичливого ставлення один до одного.
Матеріали : олівець, аркуш паперу А4, гумка, ручка.
Хід роботи :
1. Привітання.
2. Бесіда :
- що таке характер?
- з яким характером ти обрав би друга?
- а з ким ти не хочеш дружити?
- яким має бути справжній друг?
- яка дружба є справжньою?
- чим відрізняється хороший друг від просто друга?
3. Гра “ Комплімент”.
4. Людські риси : на аркуші паперу учні пишуть свої позитивні і негативні риси, а також ставлення до них :
Я розумна — добре
Я ледача — погано
5. Етюд “ СПИНА до СПИНИ “
Діти сідають попарно спина до спини і намагаються так спілкуватися. Потім обговорюють цю ситуацію :
- чи зручно було розмовляти ? Чому?
- що хотілося зробити ?
- що відчували ?
6. Етюд “ УВАГА “
Один намагається привернути увагу іншого лише словесне звернення ( а той ніяк не реагує ). Обговорення :
- що відчували ?
- це допомагало чи навпаки заважало ?- скільки треба терпіння?
7. Емоційний “ ПОСИЛ “
Ділимося на команди по 5 чоловік. Звернення лише одним словом “ ТИ “. Висновки і обговорення.
8. Промовити словосполучення “ Йдемо в театр “:
- весело
- сумно
- спокійно
- зі злістю
- здивовано
- заїкаючись
- дуже повільно
- дуже швидко
- позіхаючи
ОБГОВОРЕННЯ ( рефлексія).